Jammer dat Gordon er niet isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:09 schreef Gia het volgende:
Ik vermoed dat hij er vanavond uit gaat. Puur en alleen al omdat Gordon en Erik vorige week hebben afgesproken elkaar te steunen als hun kandidaat met Kelvin in de singoff komt.
Als dus de Bad Boyz met Kelvin in de singoff staan, stemt Erik voor de Bad Boyz.
Staat Dony in de singoff, dan stemt Gordon voor Dony.
Ik denk niet dat Jaap of Maaike in de singoff komen, vanavond.
quote:
Bijna wel ja, zegt wel wat over het niveau vanavond.quote:
Hij heeft met het tweede nummer (net als met Laat me) laten zien hoe ontzettend muzikaal hij is.quote:
Nederland moet hem niet echt want al 3x bij de slechtste 2 (ondanks dat hij heus wel muzikaal is en kan zingen)... zal dus in de halve finale hard op zijn muil gaan want dan kan hij niet meer door de jury beschermd wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij heeft met het tweede nummer (net als met Laat me) laten zien hoe ontzettend muzikaal hij is.
Echt voledig terecht dat hij door is... Overigens was het vorige week ook meeeeer dan terecht
Helaas hebben we hier een heel hardnekkig Sumera kampje die niet in wiollen zien dat haar exit volledig terecht was.
Vond de uitslag gisteren wel terecht. De BadBoyz waren gewoon minder dan Kelvin.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
Ik vind hem niks en ik blijf m niks vinden.. ik hoop dan ook eigenlijk dat hij de finale niet zal halen.
Het punt is echter wel dat hij de laatste wel flink aan het stijgen is (oa qua kwaliteit)
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij heeft met het tweede nummer (net als met Laat me) laten zien hoe ontzettend muzikaal hij is.
Echt voledig terecht dat hij door is... Overigens was het vorige week ook meeeeer dan terecht
Helaas hebben we hier een heel hardnekkig Sumera kampje die niet in wiollen zien dat haar exit volledig terecht was.
Op basis van vorige week was dat absoluut onterecht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:24 schreef Symphonic het volgende:
Idd. Ze zagen het als een minpunt dat hij (naar hun mening teveel) nadacht over het beantwoorden van de vragen. Dat vind ik juist zijn charme. Dat hij niet zoals de rest meteen zijn zijn antwoordje klaar heeft, maar dat hij nadenkt om een eerlijk antwoord te formuleren.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef diginoob2 het volgende:
Dat interview. "Ja ik vind dat ie nog wel wat persoonlijkheid mist."
Omdat ie niet meteen een antwoord klaarheeft maar er over nadenkt.![]()
![]()
Wees blij dat er nog mensen zijn die nadenken voordat ze hun bek opentrekken.
Eens! Ik vind zijn zang niet echt overtuigend maar ik vind hem erg sympatiek.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:59 schreef Croon het volgende:
[..]
Idd. Ze zagen het als een minpunt dat hij (naar hun mening teveel) nadacht over het beantwoorden van de vragen. Dat vind ik juist zijn charme. Dat hij niet zoals de rest meteen zijn zijn antwoordje klaar heeft, maar dat hij nadenkt om een eerlijk antwoord te formuleren.
Zelfs na een minuut nadenken kon hij nog geen antwoord geven.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef diginoob2 het volgende:
Dat interview. "Ja ik vind dat ie nog wel wat persoonlijkheid mist."
Omdat ie niet meteen een antwoord klaarheeft maar er over nadenkt.![]()
![]()
Wees blij dat er nog mensen zijn die nadenken voordat ze hun bek opentrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |