Geen idee, maar onze burgemeester kan goed goochelen, dus wie weet tovert hij Kelvin zo de finale in.quote:
Jezus, doe ff normaal of zo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
Hij is eruit, hij is eruit, hij is eruit, hij is eruit![]()
![]()
ik had liever een finale met 3 kandidate gezien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Hij mag tevreden zijn met die derde plek inderdaad. Al had ik hem wel liever in de finale gezien
idd!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:53 schreef Rnnz het volgende:
Misschien is het wel beter; zo kan zijn muzikaal talent niet vernaggeld worden door een wurgcontract.
is ook wel een interessante benadering.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:53 schreef Rnnz het volgende:
Misschien is het wel beter; zo kan zijn muzikaal talent niet vernaggeld worden door een wurgcontract.
Hij was de laatste 2 shows wel beter dan vaak daarvoor, al vond ik het 2e optreden van gister weer niet zo goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:22 schreef Dizer het volgende:
Erg jammer dat de beste van de avond eruit moest. Ja dat is zo. Hij was echt de beste van de avond.
dat is ook zoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Hij was de laatste 2 shows wel beter dan vaak daarvoor, al vond ik het 2e optreden van gister weer niet zo goed.
Dan kunnen ze wel zeggen dat het om de vorm van de dag gaat en dat je elke week opnieuw moet beginnen, dat is natuurlijk onzin. Er wordt wel degelijk credit opgebouwd die al begitn vanaf de audities en de interviews die vanaf dan elke ronde gedaan worden.
En dan hebben Jaap en Maaike dus een stuk meer credit opgebouwd (en in mijn oren terecht).
Wat zeg je nou allemaal voor gekke dingen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:22 schreef Dizer het volgende:
Jaap
Erg jammer dat de beste van de avond eruit moest. Ja dat is zo. Hij was echt de beste van de avond.
Ik kan niet wachten totdat hij met een cd komt, zijn muziek, zijn stem... daar hou ik nou van
Misschien omdat hij by far de meest muzikale was van deze Xfactor reeks?quote:Ben blij dat hij er eindelijk uit ligt. Snap bij God niet hoe hij het zolang heeft uitgehouden.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:39 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Misschien omdat hij by far de meest muzikale was van deze Xfactor reeks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |