quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:20 schreef shiNinG_staR het volgende:[..]
Niet op de manier waarop Kelvin het doet. En het is geen onzin, want zo zie IK het. Jij kunt er weer anders over denken.
Zelfs op de manier waarop Kelvin het gisteren pas in de herkansing liet zien ja. En opzich denk ik er helemaal niet anders over, kelvin deed zijn herkansing goed qua performence heeeeel goed maar vocaal was het ook niet zo sterk.
Genoeg andere mensen in deze show (kijk naar badboys) die deze manier van performen en het omgaan met het publiek op deze manier aanpakken, jammer dat het er pas in de her is uitgekomen bij Kelvin. Hij kan het blijkbaar dus wel maar ik snap niet zo goed wat hem tegen houd. Dus beter doe hij zn best volgende week qua show en blijven zn vocalen sterk zoals ze normaal gesproken wel zijn, gisteren was gewoon echt niet goed. Niet zoals Gordon begon over valse noten, hij was gewoon echt niet gefocust en dat zag/hoorde je.
Goeie keuze van de jury. Stacey zegt elke keer wel van dat er zoveel in Sumera zit maar ik zie elke week dezelfde shit en totaal geen groei. Van kelvin weet ik dat hij deze groei wel aan kan en zichzelf wel durft te tonen, meer dan Sumera iig.