abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81449683
Over Kelvin:
quote:
Kelvin zingt al vanaf de middelbare school. Sinds zijn vijftiende zit hij in een bandje. Ook maakt hij veel muziek met zijn beste vriend Sebastiaan. Kelvin kijkt goed naar wat hij wel en niet kan, is leergierig en leeft en ademt muziek.

Op dit moment zit Kelvin op de Popacademie. Ook geeft hij zangles. Zijn studenten zijn er trots op dat hij meedoet aan X FACTOR. Alles in zijn leven draait om muziek maken, lesgeven, workshops geven en optredens doen.
Enkele filmpjes:

Vorige topic.

In de herkansing afgelopen liveshow, maar, ten koste van Sumera, verder naar de volgende ronde.
pi_81449696
Oeps
pi_81449736
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
Het optreden van de herkansing , dat is de Kelvin die ik ken hier had ik zolang op gewacht!

Kelvin hou dit vast, je kan het! Laat je muzikale kant zien!
Niet om het een of het ander hoor, maar waar zat die muzikale kant in zijn herkansing?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_81449787
Ik denk vanwege het feit dat men dacht hij wel iets meer zou brengen dan voorheen.
75 topics = FIN
pi_81449817
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 09:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Niet om het een of het ander hoor, maar waar zat die muzikale kant in zijn herkansing?
In de volgende liveshow slimmie
pi_81450801
Ik snap niet waarom Kelvin nog in dit programma zit. Muzikaal zal ie wel zijn (hij levert zijn eigen verkorte versies aan, zo werd verteld, nou nou) maar ik hoor er niets van. Dat nummer van Justin Timberlake deed gewoon pijn aan m'n oren. En die eerste met de big bang was echt een totale misser.

Dat Gordon hem kiest boven Sumera kan ik wel begrijpen. Hij vond Sumera al lang niets, maar serieus... zij kan tenminste zingen, is leuk om naar te kijken. Van Kelvin kan ik beide niet zeggen. En je zal zien: gaat hij ver finale halen. Wat een blamage.
Liej
pi_81453596
Hij zit er nog in!
pi_81453666
Schandalig dat hij er nog in zit. En zijn neppe vertoning in de herkansing was echt te tenenkrommend voor woorden. Maar het kwam Eric en Gordon natuurlijk wel erg goed uit. Sumera was de grootste bedreiging en dus konden ze nu op Kelvin stemmen vanwege zijn zogenaamde entertainmentwaarde.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:40:25 #9
3542 Gia
User under construction
pi_81453688
Ik hoop dat volgende week Dony en Bad Boyz in de singoff zitten, ieg.

Niet dat ik Kelvin nou zo geweldig vindt, maar om het vuile spelletje van Erik en Gordon te boycotten.
Volgende week dus massaal op Kelvin stemmen!! Jaap en Maaike krijgen toch wel stemmen genoeg.
pi_81453716
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:40 schreef Gia het volgende:
Jaap en Maaike krijgen toch wel stemmen genoeg.
Gevaarlijk om daarvan uit te gaan. Zie Sumera.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:45:40 #11
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_81453831
Erg strategisch gestemd door beide heren. Het is natuurlijk onderdeel van het programma, maar toch niet leuk.
Kelvin valt keer op keer tegen en zit er nog steeds in.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_81453992
Ik ben wel een beetje fan van Kelvin. Ik denk dat hij zelf ook niet had verwacht door te gaan en aan het genieten was van zijn laatste optreden. Dat enthousiasme liet hem doorgaan.
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_81454760
Vooraf had ik Kelvin als afvaller aangestipt.

Hij zit er nog in om 2 mogelijke redenen:

1. Door het oerdomme gedrag van Stacey die hem ging afbranden en daarmee favoriet maakte bij publiek en jury.
2. Door strategisch stemmen van Erik en Gordon.

Maar afgaande op hoe ik het in de zaal heb ervaren is het punt 1.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_81454843
Ik ben fan geworden. Dat eerste nummer was goed gezongen, maar zijn beleving erbij maakt het zo geweldig. Dat tweede minder, maar daar kun je ook niks mee, dat lied. Kelvin zn X Factor zit m in de beleving, het kunnen overbrengen van een verhaal. Dat heb ik in eerdere versies van dit programma nooit zo voorbij zien komen, terwijl het eigenlijk wel een must is voor een goede zanger(es).. Dit daarom is al een finaleplaats waard.
pi_81455152
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kelvin zn X Factor zit m in de beleving, het kunnen overbrengen van een verhaal. Dat heb ik in eerdere versies van dit programma nooit zo voorbij zien komen
Dat is natuurlijk grote onzin
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:33:20 #16
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_81455169
Opkutten met die gast. Hij heeft een hele wietplantage boven zijn lip .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_81455586
Haha, weer een rondje verder. Hij kan die Sumera altijd nog voor de videoclip inhuren als ie straks heeft gewonnen, daar is ze zeker geschikt voor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_81456523
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:32 schreef Maisun- het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk grote onzin
Niet op de manier waarop Kelvin het doet. En het is geen onzin, want zo zie IK het. Jij kunt er weer anders over denken.
pi_81457229
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:46 schreef methodmich het volgende:
Haha, weer een rondje verder. Hij kan die Sumera altijd nog voor de videoclip inhuren als ie straks heeft gewonnen, daar is ze zeker geschikt voor.
Zal ook de enige reden zijn waarom die videoclip dan op tv te zien gaat zijn dan
Liej
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:03:02 #20
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81457815
Bad Boyz verdient het om er eerder uit te gaan dan Kelvin, maar daarna mag ie echt weg, want ik word een beetje moe van die jongen.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81458370
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:20 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Niet op de manier waarop Kelvin het doet. En het is geen onzin, want zo zie IK het. Jij kunt er weer anders over denken.
Zelfs op de manier waarop Kelvin het gisteren pas in de herkansing liet zien ja. En opzich denk ik er helemaal niet anders over, kelvin deed zijn herkansing goed qua performence heeeeel goed maar vocaal was het ook niet zo sterk.

Genoeg andere mensen in deze show (kijk naar badboys) die deze manier van performen en het omgaan met het publiek op deze manier aanpakken, jammer dat het er pas in de her is uitgekomen bij Kelvin. Hij kan het blijkbaar dus wel maar ik snap niet zo goed wat hem tegen houd. Dus beter doe hij zn best volgende week qua show en blijven zn vocalen sterk zoals ze normaal gesproken wel zijn, gisteren was gewoon echt niet goed. Niet zoals Gordon begon over valse noten, hij was gewoon echt niet gefocust en dat zag/hoorde je.

Goeie keuze van de jury. Stacey zegt elke keer wel van dat er zoveel in Sumera zit maar ik zie elke week dezelfde shit en totaal geen groei. Van kelvin weet ik dat hij deze groei wel aan kan en zichzelf wel durft te tonen, meer dan Sumera iig.
pi_81459072
Ik zie in Kelvin geen enkele vorm van X Factor. Ook zie ik geen toekomst voor hem in de Nederlandse muziekwereld. Hij zal snel vergeten zijn. En dit mag je quoten.
pi_81459149
Kelvin

Alleen stom snorretje
pi_81459271
Leuk man, een beetje rennen door het publiek en ondertussen matig een liedje bleren. Dus dat is blijkbaar de X-factor?

Gister werd wel weer pijnlijk duidelijk dat dit programma een over het algemeen vrij inhoudsloos publiek heeft.
pi_81462663
De herkansing deed hij dan wel weer erg goed (de beleving van het nummer klopte perfect), maar het was gewoon een dramauitslag. Hij had niet door mogen gaan ten koste van Sumera.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')