Zo slecht als iedereen zegt was ie in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:31 schreef Dizer het volgende:
Vond hem de beste van de avond eerlijk gezegd!
Nee hoor, je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:03 schreef eleusis het volgende:
Fucking slecht gezongen, en waarom liep hij erbij als een valse nicht?
Of heb ik gewoon een kuthumeur
Ik was in een prima stemming maar ik vond het ook erg slecht. Die wisseling tussen die hoge en lage stukken, ouch!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:03 schreef eleusis het volgende:
Fucking slecht gezongen, en waarom liep hij erbij als een valse nicht?
Of heb ik gewoon een kuthumeur
Wij zijn het wel eng vaak eens met elkaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik was in een prima stemming maar ik vond het ook erg slecht. Die wisseling tussen die hoge en lage stukken, ouch!
Jij bent óók tofquote:Op zondag 9 mei 2010 02:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wij zijn het wel eng vaak eens met elkaar
Nou nou dat gaat wat ver. Jaap is veel beter, en zelfs die komt niet aan goddelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:maar zijn gewone stem is zo goddelijk om naar te luisteren
Jawel, Jaap is de Zeus van deze X Factor. En Kelvin de Hercules.quote:Op zondag 9 mei 2010 02:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou nou dat gaat wat ver. Jaap is veel beter, en zelfs die komt niet aan goddelijk.
Ik snap sommige keuzes van nummers ook niet. Ze willen alle kanten van hem laten zien, maar hij is gewoon het beste in mooie soulnummers. Laat hem dat zingenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom toch steeds van die vreemde liedjes voor hem?! Die jongen heeft een waanzinnige stem en dan moet hij weer een of andere kopstem opzetten. Kan hij prima, maar zijn gewone stem is zo goddelijk om naar te luisteren, dus waarom dit nummer? Hopelijk volgende week eindelijk iets met soul, zonder kopstem.
vond ik niet nathalie - idols zong het op haar manier en dat klonk echt ongelofelijk goedquote:Op zondag 9 mei 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
ik vond het heel knap wat hij deed, het was echt een retemoeilijk nummer, maar hij had inderdaad het hele nummer met kopstem moeten zingen... Dan had het beter uit de verf gekomen.
Nadat ie weer een ronde door is, zal hij vast nog wel even uitgaan.quote:
Goooo Methodmich!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nadat ie weer een ronde door is, zal hij vast nog wel even uitgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |