SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Nedgamequote:
quote:
Ik krijg hem vandaag of maandag binnen voor FOK! Ben benieuwdquote:
Ik denk dat ik hem echt skipquote:
Het is een wiki, dus doe je ding...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:35 schreef CraniuM het volgende:
De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De FOK!gamescrew gaat weer meeten?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:38 schreef Fallen het volgende:
Zo, straks met 25 kinderen Utrecht onveilig maken.
quote:
Halloquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:58 schreef Pheno het volgende:
Avond allen!
quote:
Ja!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Pheno het volgende:
Nog spannende dingen daar in Nederland?
Dat is al opmerkelijk. Hier ook niet, wat op zich wel Wat prettig is in de bergen. Morgen weer naar de bewoonde wereld. Voor een week, daarna weer naar dat Nederlandquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja!
Er is geen regen op het moment!!
Waar ben je?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is al opmerkelijk. Hier ook niet, wat op zich wel Wat prettig is in de bergen. Morgen weer naar de bewoonde wereld. Voor een week, daarna weer naar dat Nederland
Wat denkt beschaafd te zijn
Tokio, nou ja, morgen dan.quote:
Pictures or it didn't happenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:27 schreef lkb9000 het volgende:
Gister bier gedronken met een frans-canadese poit lookalike
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:27 schreef lkb9000 het volgende:
Gister bier gedronken met een frans-canadese poit lookalike
Hé niet zo hč, anders word ik jaloersquote:
En nu lekker smikkelenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:47 schreef CraniuM het volgende:
Zo ff het centrumpje in lopen nog geen 10 sec voor mij een stuk gebakken vis halen
Eet smakelijk, ik zit hier ook lekker croissants te kanen en zo even pita's met pestoboter makenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:28 schreef CraniuM het volgende:
[..]
En nu lekker smikkelen
was het maar weer morgen
Vooral Gigiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eet smakelijk, ik zit hier ook lekker croissants te kanen en zo even pita's met pestoboter maken![]()
En de lentekriebels doen rare dingen met je, geniet er maar van, en in tussen lekker meeneuriën op dit soort muziek:
Agree, nummer echt al 6-7 jaar niet gehoordquote:
Gigi is tof!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah bedankt nu zit ik weer hele tijd D'agostino videos te kijken
En dan kom je deze geweldige remix weer eens tegen
quote:
Ik heb wel zin!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:01 schreef Sigmund666 het volgende:
En godnondeju nog steeds geen Alan Wake. Niemand zin om Borderlands Co-op te spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ze hormonen gaan eindelijk werkenquote:
quote:
Heb je fallout al?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe meteen even een bod als je Splinter Cell nog wil want heb al goed ruilbod
Gast....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb je fallout al?
Heb wel iets in gedachte, waarbij we elkaar een plezier kunnen doen.
Dat wordt niet gewaardeerd hierquote:
Dat is jammer dat je hem al heb, want had in gedachte een geld bedrag voor sc en je had f3 goty mogen lenen tot je klaar was.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast....![]()
Fallout heb ik net gekocht maar jij heb die toch ook pas net gekocht? Heb je FF 13 niet?
Vorig keer had hy het over de beurs, en toen werd hy flink afgeblaft.quote:
Zal even kijken of die kerel akkoord gaat voor FF 13 anders kom ik bij je terug! Maar heb je Fallout 3 al echt binnen dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is jammer dat je hem al heb, want had in gedachte een geld bedrag voor sc en je had f3 goty mogen lenen tot je klaar was.
Maar wat dacht je van 30 ex of 35 incl?
Heb hem al een tijdje liggen, maar heb nog niet de tijd en zin om er echt goed voor de game te gaan zitten (heb nog te veel games die ik eerst wil doen).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zal even kijken of die kerel akkoord gaat voor FF 13 anders kom ik bij je terug! Maar heb je Fallout 3 al echt binnen dan?
We starten gewoon een ruilclubje
Dat hoor ik wel meer idd. Maar ik dacht dat dat meer was omdat het zo rechtlijnig zonder dorpjes enz?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou FF13 niet kopen AQ. Echt een bagger spel.
Had je die bij Bol.com? Daar staat 2 -3 weken en wil hem deze week hebben dus dat is niet echt een optiequote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb hem al een tijdje liggen, maar heb nog niet de tijd en zin om er echt goed voor de game te gaan zitten (heb nog te veel games die ik eerst wil doen).
Ja klopt, ik heb het bijna 5 uren gespeeld en ben geen 1 dorp tegengekomen. Het is behoorlijk saai als je het aan mij vraagt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel meer idd. Maar ik dacht dat dat meer was omdat het zo rechtlijnig zonder dorpjes enz?
Ze zeggen wel dat het pas na 10 uur ofzo een beetje leuk wordt dus misschien moet je nog even doorzettenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het bijna 5 uren gespeeld en ben geen 1 dorp tegengekomen. Het is behoorlijk saai als je het aan mij vraagt.
Filmpjes zijn toch wel weer top notch.
Nee heb hem niet van bol (die aanbieding had in het koopjes topic gezien).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had je die bij Bol.com? Daar staat 2 -3 weken en wil hem deze week hebben dus dat is niet echt een optie
Heb FF13 toch maar afgezegd! Als je wil mag je SC hebben voor 32 inclquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee heb hem niet van bol (die aanbieding had in het koopjes topic gezien).
Had f3 een paar maandjes geleden al van iemand over genomen.
je heb een pm.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb FF13 toch maar afgezegd! Als je wil mag je SC hebben voor 32 incl
PM Me maar als je hem wilt!
Ik weet!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
AQ je mocht bij mij ook wel FF13 kopen!
Ik was thuis, wel lief dat je aan mij dacht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:16 schreef lkb9000 het volgende:
'Nieuwe' TV
Dikke breedbeeld CRT bak, was edje er maar om hem te sjouwen, damn
Shit man, gecondoleerd ermeequote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
GVD net gehoord dat een meid die ik heel goed ken omgekomen is met de vliegramp.
Ze was GVD net getrouw en was op huwlijks reis naar afrika geweest GVD.
Wat heb je allemaal meegenomen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:05 schreef GameBabe het volgende:
Net de klassieke fout begaan door met honger boodschappen te gaan doen
Dat is echt heel triestquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
GVD net gehoord dat een meid die ik heel goed ken omgekomen is met de vliegramp.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
Klote jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
Die komt na het weekend, dan ben ik weer thuisquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was thuis, wel lief dat je aan mij dacht.![]()
Foto van je nieuwe TV?
Fucked upquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
Je weet wat ze zeggen: De besten gaan helaas het eerst.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:36 schreef badboynova het volgende:
Thanks allemaal.
Mijn vriendin ken haar ook, en het eerste wat ze zei "hoe oneerlijk, het was de liefste meid die ik ken".
ze was net getrouwd met de neef van de zanger van blof.
http://clubske.wordpress.(...)h-771-crash-tripoli/
Het is natuurlijk veel te vroeg om dood te gaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:36 schreef badboynova het volgende:
Thanks allemaal.
Mijn vriendin ken haar ook, en het eerste wat ze zei "hoe oneerlijk, het was de liefste meid die ik ken".
ze was net getrouwd met de neef van de zanger van blof.
http://clubske.wordpress.(...)h-771-crash-tripoli/
Niemand verdient zo iets inderdaad. maar het moeilijkste moet nog komen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Niemand die het op die manier verdient BBN.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Niemand verdient zo iets inderdaad. maar het moeilijkste moet nog komen.
Haar beste vriendin (tevens me ex, waar ik zelf nog heel erg goed contact mee heb) die weet het nog niet.
Zij komt morgen weer terug in ned, en haar moeder heeft het haar nog niet verteld.
Pas maar op dan een stroke kan dodelijk zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Lekker aan het lannen op mn werk! 8v8 counter stroke!
Ik hoop dan wel toch 1.6 en niet soerz, als je 1.5 zou doen is dan nog beter.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Lekker aan het lannen op mn werk! 8v8 counter stroke!
Ed, Skate 3 is tofquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had laatst een gast op het werk die een ping had van 2000 ofzo. Die was ook CS aan het spelen. Hij was echt ontzettend boos omdat wij dat zouden hebben gedaan.
Bleek dat die gast een 4Mbit verbinding had, draadloos speelde en dat het draadloos ook nog onbeveiligd was.
En dan je ISP de schuld geven.![]()
Was dat met die neef van Blof? Sucks wel :/. Gecondoleerdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die geliefde?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel te vroeg om dood te gaan.![]()
Maar in de armen van mijn geliefde een snelle dood sterven lijkt me wel de mooiste manier om dood te gaan
Die is hypothetisch op het moment...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die geliefde?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die is hypothetisch op het moment...
Huh? Waar is die jongen gebleven die Spanky en ik heel verbaasd bij jou op het naambordje zagen staan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die is hypothetisch op het moment...
Dat is een lang verhaal...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:52 schreef koei het volgende:
[..]
Huh? Waar is die jongen gebleven die Spanky en ik heel verbaasd bij jou op het naambordje zagen staan?
Vandaar dat ik mensen in padvinderspakje op den haag cs zagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:53 schreef koei het volgende:
Ik heb overigens een dagje met 21.999 andere padvinders in Utrecht gehad. Best aardig, maar het leukste was de terugreis dus dat zegt eigenlijk wel genoegMaar wel Nick en Simon live gezien!1!!!
Ja, dat wist je toch allang?quote:
* Fallen was uiteraard ook in Utrecht vandaag...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat wist je toch allang?Ik heb daar nooit een geheim van gemaakt hier
Ik ben zelfs met Fallen op een padvindersweekend geweest!
Komop, een beetje positief denken! Uiteindelijk komt alles goed!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn vriendin heeft ook een mooie toyota starlet![]()
Besloten maandag toch te vliegen en met vakantie te gaanondanks de zieke oma van mijn vriendin
![]()
Maar iemand heeft stevig de PIK op ons in, lees ik dit op de fp:
Luchtruimen mogelijk dicht door as![]()
Ja we vliegen vanuit Duitsland![]()
![]()
![]()
Nog even en we beginnen het allemaal nog lollig te vinden ook![]()
![]()
same same...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:53 schreef koei het volgende:
Ik heb overigens een dagje met 21.999 andere padvinders in Utrecht gehad. Best aardig, maar het leukste was de terugreis dus dat zegt eigenlijk wel genoegMaar wel Nick en Simon live gezien!1!!!
Ach ja, iets met when life throws lemons, make lemonade.quote:
Ja, ik voelde me weer net alsof ik op de EO-jongerendag wasquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
same same...
Wat een saaie bedoening weer.De "show" ging nog wel, maar de activiteiten er omheen waren matig.
Overigens: Hello world, we have a mission...
Dat is heul geen manquote:
Ja, groep 3, vak F, rij 9 en 10....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:31 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me weer net alsof ik op de EO-jongerendag wasMaar het ging nu in iedergeval zonder het liedje vier keer opnieuw te moeten starten
Zat jij ook in groep 3 of was je al eerder geweest?
Waar ga je eigenlijk heen? En hoe zit het met de verzekeringquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn vriendin heeft ook een mooie toyota starlet![]()
Besloten maandag toch te vliegen en met vakantie te gaanondanks de zieke oma van mijn vriendin
![]()
Maar iemand heeft stevig de PIK op ons in, lees ik dit op de fp:
Luchtruimen mogelijk dicht door as![]()
Ja we vliegen vanuit Duitsland![]()
![]()
![]()
Nog even en we beginnen het allemaal nog lollig te vinden ook![]()
![]()
Ja wat moet ik daar op zeggenquote:
En ook niet om mij een plezier te doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daar op zeggen![]()
Je hebt gelijk, maar om nou een foto van een man te plaatsen vind ik iets te ver gaan
Dan raad ik je bij deze een lunch of biosdate met Cruise.Elroy aan! Dat is ook een leuke programmeernerd!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ach ja, iets met when life throws lemons, make lemonade.![]()
En er zijn mannen genoeg
Eerst maar eens alle lopende zaken op een rijtje krijgen en dan zie ik wel weer...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:35 schreef koei het volgende:
[..]
Dan raad ik je bij deze een lunch of biosdate met Cruise.Elroy aan! Dat is ook een leuke programmeernerd!
Nee, iets verder weg deze keerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, groep 3, vak F, rij 9 en 10....
Als je nou weer op 10 meter afstand was....![]()
![]()
We hebben onze reis Vietnam afgeblazen en simpel 2 weken Kreta geboekt. Hoop in september dan naar Vietnam te gaan, heeft mijn vriendin een goede vriendin zitten die we willen bezoeken + rondreis natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar ga je eigenlijk heen? En hoe zit het met de verzekering?
Gvd Lost aflevering was weer eens tof
Het lijkt net of die gast van plastic is... is het een opblaaspop van Christian Balequote:
Als ze die nou zouden hebben...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het lijkt net of die gast van plastic is... is het een opblaaspop van Christian Bale
Ja, ik wou al zeggen. Niet weer zoiets als in Baarn afgelopen herfst....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:38 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, iets verder weg deze keergroep 3, vak J, rij 14. aan de achterkant van de zaal (waar je eruit ging) en dan in het midden
Daar zou ik niet zo snel op vallen denk ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef koei het volgende:
[..]
Als ze die nou zouden hebben...
Deze dan:
[ afbeelding ]
quote:
Ja man, ze zet haar kerels meteen tijdens de eerste date op de weegschaal!quote:
Nee ik til ze opquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja man, ze zet haar kerels meteen tijdens de eerste date op de weegschaal!
Haal je die er op de eerste date al af?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee ik til ze op![]()
En een paar kilo teveel maakt ook niet uit, die zijn er zo af![]()
Mijn nichtje is nog tengerder gebouwd dan jou en daar is ook gewoon een prima baby uit gekomen. Alleen twee weken eerder dan gepland omdat hij intern niet verder meer zou groeien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vat alleen maar samen wat ik in mijn leven heb gemerkt... En misschien zoeken mijn genen wel een kleine kerel...dan zou voor het baren ook niet vervelend zijn, daar ik me sowieso al afvraag hoe er in hemelsnaam uit mij een baby moet komen
Gamebabe gaat op de eerste date altijd naar de sportschool! Is weer eens wat anders dan uit eten ofzoquote:
Maar als een jongen 1.75 is valt het ook wel mee hoor...dan kan iemand nog best wat vetjes/spiertjes hebben. En ik zit ook een beetje te geinen natuurlijk...quote:Op zondag 16 mei 2010 00:00 schreef koei het volgende:
<75 kg is wel echt weinig... Mijn eerste echte vriendje woog 70, maar dat was ook echt een magere lat. Mijn tweede vriendje was wat dat betreft het tegenovergestelde van nummer 1 en dat is me toch een stuk beter bevallen. Maar het beste is de middenweg. Doe mij maar een gemiddelde man met wat vlees op zn botten! En hij moet langer zijn dan dat ik ben, maar niet meer dan een centimeter of tien, anders is het ook weer vervelend.
Af en toe verveel ik me op mn werk en dan ga ik mannen keuren. Gewoon alle mannen van tussen de 20 en 40 jaar oud die je ziet beoordelen in hoeverre ze geschikt zijn als partner, scharrel of eenmalig gebruik. Is echt nog geen 10% van de mannen die voor één van die categorieën in aanmerking komt...
quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En ook niet om mij een plezier te doen
Kuttttttt, 76 kiloquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo snel op vallen denk ik![]()
De enige bekende gast waar ik voor zou vallen is Ryan Philippe eigenlijk...
En voor mannen in het echt geldt toch meestal de formule tussen de 1.70 en de 1.80 <75 kg en een grote smoel
Iets tussen de 1.70 en 1.80 van onder de 75kg is gewoon normaal hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 00:00 schreef koei het volgende:
<75 kg is wel echt weinig... Mijn eerste echte vriendje woog 70, maar dat was ook echt een magere lat. Mijn tweede vriendje was wat dat betreft het tegenovergestelde van nummer 1 en dat is me toch een stuk beter bevallen. Maar het beste is de middenweg. Doe mij maar een gemiddelde man met wat vlees op zn botten! En hij moet langer zijn dan dat ik ben, maar niet meer dan een centimeter of tien, anders is het ook weer vervelend.
Af en toe verveel ik me op mn werk en dan ga ik mannen keuren. Gewoon alle mannen van tussen de 20 en 40 jaar oud die je ziet beoordelen in hoeverre ze geschikt zijn als partner, scharrel of eenmalig gebruik. Is echt nog geen 10% van de mannen die voor één van die categorieën in aanmerking komt...
Zit je me nou knappe mannen te PM-en stoute nickquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zit je me nou knappe mannen te PM-en stoute nick
Damn...quote:Op zondag 16 mei 2010 00:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zit je me nou knappe mannen te PM-en stoute nick
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Damn...
Ik had er sssst bij moeten zetten
Alsof ze daar naar zou luisteren...quote:Op zondag 16 mei 2010 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Damn...
Ik had er sssst bij moeten zetten
Minimaal 3 mannen van de gamescrew/slowchat voldoen eraan (die ook nog 25 of ouder zijn)quote:Op zondag 16 mei 2010 00:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Iets tussen de 1.70 en 1.80 van onder de 75kg is gewoon normaal hoor
OOK nog eens 25+ ?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Minimaal 3 mannen van de gamescrew/slowchat voldoen eraan (die ook nog 25 of ouder zijn)
Je kan het net zo goed in het linkdumptopic gooien in ONZ. Want niemand hier taalt erna.quote:
Ik mats je 24quote:Op zondag 16 mei 2010 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
OOK nog eens 25+ ?
Nee zal je nog eens een pm sturen
Uhmm...quote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik mats je 24
Dat was je trouwens toch niet echt zelf
Sorry in dat geval, ik ben bijna net zo tactloos als een manquote:
Hahaha nee, ik ben dat natuurlijk nietquote:Op zondag 16 mei 2010 00:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sorry in dat geval, ik ben bijna net zo tactloos als een man
Misschien ook wel, maar ik vind 75 kg voor een man wel als weinig klinken. Maar goed, gewicht is sowieso overrated!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Iets tussen de 1.70 en 1.80 van onder de 75kg is gewoon normaal hoor
Ik zie nergens liefde hoorquote:
Hangt er vanaf hoe groot je bent natuurlijk, als je 1.70 bent en meer als 85 weegt is het iig niet goedquote:Op zondag 16 mei 2010 00:24 schreef koei het volgende:
[..]
Misschien ook wel, maar ik vind 75 kg voor een man wel als weinig klinken. Maar goed, gewicht is sowieso overrated!
Mwah tot nu toe voldeden alle units eraan, maar mijn steekproef is ook niet heel groot...quote:Op zondag 16 mei 2010 00:24 schreef koei het volgende:
[..]
Misschien ook wel, maar ik vind 75 kg voor een man wel als weinig klinken. Maar goed, gewicht is sowieso overrated!
Ik moet niet doodgaan als ze op me gaan liggenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe groot je bent natuurlijk, als je 1.70 bent en meer als 85 weegt is het iig niet goed
Maar denk niet dat dat de reden van GameBabe is
Als vrouw is neuken toch niet moeilijk, gewoon je benen wijd en een beetje tv kijkenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil een wijf met dikke tieten die een beetje kan koken en een knap koppie heeft. En ze moet op hakken kunnen lopen.
Thats it.
En ze moet wel goed kunnen neuken.
Je snapt wat ik bedoel. Ze moet een beetje actief en goed in bed zijn, anders is de lol er snel vanaf. Op mijn leeftijd tref je niet snel dames die je het nog moet leren.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als vrouw is neuken toch niet moeilijk, gewoon je benen wijd en een beetje tv kijken
Als je dat knappe koppie had weggelaten had ik je een surinaamse aangeraden!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil een wijf met dikke tieten die een beetje kan koken en een knap koppie heeft. En ze moet op hakken kunnen lopen.
Thats it.
En ze moet wel goed kunnen neuken.
WTFquote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als vrouw is neuken toch niet moeilijk, gewoon je benen wijd en een beetje tv kijken
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:30 schreef koei het volgende:
[..]
Als je dat knappe koppie had weggelaten had ik je een surinaamse aangeraden!
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:30 schreef koei het volgende:
[..]
Je wil gezellig praten tijdens het neuken?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
En ze moet een eigen mening hebben en gezellig kunnen praten.
Maar ze moet nog steeds kunnen neuken.
Niets mis met een goed gesprek tijdens het voor of naspelquote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef koei het volgende:
[..]
Je wil gezellig praten tijdens het neuken?
proestquote:Op zondag 16 mei 2010 00:30 schreef koei het volgende:
[..]
Een man moet gewoon kunnen liggen en een beetje tv kijken.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daar raakt ie geen kilo's van kwijt hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 00:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een man moet gewoon kunnen liggen en een beetje tv kijken.
En waarover moet dat gaan dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niets mis met een goed gesprek tijdens het voor of naspel
Volgens mij wil ik niet weten wat ie aan het doen isquote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef koei het volgende:
Snel allemaal! Verstop je onder de bank, dan denkt Edje dat we weg zijn!1!!!
Heb ik geen last vanquote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daar raakt ie geen kilo's van kwijt hoor
sssst! Morgen weer een dag, vandaag heb ik weekend!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef Nebo het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen weer aan de studie. Is dat niet wat jij ook moet doen koei?
mwah... Dat ligt eraan wat je precies onder voor of naspel laat vallen. Ik ben meestal van een goed gesprek erna (tenminste, als het middagseks is, anders ben ik voorstander van naknuffelen en slapen)quote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niets mis met een goed gesprek tijdens het voor of naspel
Overal over... nu ben ik even serieus hoorquote:
Meestal is het toch halverwege een goed gesprek? Elkaar zo hard opgeilen met passages van Seneca en de diepere betenis ervan...quote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef koei het volgende:
[..]
sssst! Morgen weer een dag, vandaag heb ik weekend!
[..]
mwah... Dat ligt eraan wat je precies onder voor of naspel laat vallen. Ik ben meestal van een goed gesprek erna (tenminste, als het middagseks is, anders ben ik voorstander van naknuffelen en slapen)
Toen ik een vaste relatie had vond ik het altijd mooi om hem te beginnen op te geilen als hij voetbal aan het kijken wasquote:Op zondag 16 mei 2010 00:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een man moet gewoon kunnen liggen en een beetje tv kijken.
Nou tijdens voorspel heb ik alleen maar oog voor het lichaam van de vrouw, dat gepraat doen we uren later wel...quote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Overal over... nu ben ik even serieus hoor
Aha je bent er zo eenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef koei het volgende:
[..]
Toen ik een vaste relatie had vond ik het altijd mooi om hem te beginnen op te geilen als hij voetbal aan het kijken wasSoms won het voetbal, maar meestal won ik
Het is altijd leuk om een man op te geilen, gewoon omdat het kanquote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef koei het volgende:
[..]
Toen ik een vaste relatie had vond ik het altijd mooi om hem te beginnen op te geilen als hij voetbal aan het kijken wasSoms won het voetbal, maar meestal won ik
quote:
Daar kon ik ook nooit tegen hoor. Ik moest ook altijd Spuiten en Slikken zien op Zondag. Maar dat lukte nooit.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef koei het volgende:
[..]
Knuffelenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou tijdens voorspel heb ik alleen maar oog voor het lichaam van de vrouw, dat gepraat doen we uren later wel...
Naspel is knuffelen en slapen. En misschien toch wel praten
Of nog een keer neukenquote:
Spuiten en Slikken? Sorry hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 00:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar kon ik ook nooit tegen hoor. Ik moest ook altijd Spuiten en Slikken zien op Zondag. Maar dat lukte nooit.
Films kijken lukte ook nooit, die werden vaak in 1 gedeeltes bekeken.
Dat is dan weer de andere kant van een manquote:
Ik neuk ze al voordat ik ze date.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:43 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Nou jij neukt na de 2de date er al op los?
Eigenlijk wilde ik ook je gequote tekst quoten...quote:
Eerste date natuurlijk, Ed is een baasquote:Op zondag 16 mei 2010 00:43 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Nou jij neukt na de 2de date er al op los?
Of niet. Straks heb je een relatie en wil ze pas neuken als ze getrouwd is.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ook je gequote tekst quoten...
En gewoon rustig aan hoor, dat komt allemaal wel
Door jou zijn er nog vrouwen die wel iets in mannen zienquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef CraniuM het volgende:
Ik ben een grotere baas deed eerst gewoon neuken zonder dates.
quote:
Die ekte ekte.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Door jou zijn er nog vrouwen die wel iets in mannen zien
Ik denk dat Poit het gewoon goed geregeld heeft en gewoon seks heeft in plaats van er alleen maar over te praten zoals wij hierquote:Op zondag 16 mei 2010 00:42 schreef GameBabe het volgende:
Maar jongens, hebben we het nou over seks zonder dat Poit hier is
True, daarom doe ik het nu niet meer.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef GameBabe het volgende:
Neuken zonder gevoelens voor elkaar is overrated
Ik wilde dat je niet altijd gelijk had koeiquote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk dat Poit het gewoon goed geregeld heeft en gewoon seks heeft in plaats van er alleen maar over te praten zoals wij hier
Nee man. Dat is echt vet chill.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef GameBabe het volgende:
Of poit zit nu sadass te fappen, jeweetmaarnooit!!!!!!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk dat Poit het gewoon goed geregeld heeft en gewoon seks heeft in plaats van er alleen maar over te praten zoals wij hier
Poit staat gewoon achter het station in Goudaquote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik wilde dat je niet altijd gelijk had koei
Geen lover dan op dit moment?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Nja dat was idd leuk toen mensen 15 a 16 warenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef GameBabe het volgende:
Kutje!! dat wou ik net postenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef Edwinuss het volgende:
Wel grappig dat je nu AQ en Flodder niet meer ziet.
[ afbeelding ]
Flodder komt soms nog wel even langs met een kut linkdump.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef Edwinuss het volgende:
Wel grappig dat je nu AQ en Flodder niet meer ziet.
[ afbeelding ]
En om te zeggen dat hij denkt dat Poit en ik over 3 jaar kinderen hebben en samenwonenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Flodder komt soms nog wel even voor met een kut linkdump.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En om te zeggen dat hij denkt dat Poit en ik over 3 jaar kinderen hebben en samenwonen
Dat kan niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En om te zeggen dat hij denkt dat Poit en ik over 3 jaar kinderen hebben en samenwonen
Zo kun je het natuurlijk ook doenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Poit staat gewoon achter het station in GoudaDat noemen ze werk... Mijn klantenkaart is weer leeg voor vandaag helaas
Nee, mijn liefdesleven staat op holdquote:
Nee joh! Dat was leuk toen je 18 tot 21 ofzo was! Net die periode dat ik wel vast zat in een relatiequote:Nja dat was idd leuk toen mensen 15 a 16 waren
Stoute koeiquote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, mijn liefdesleven staat op holdIk denk ook niet dat ik momenteel veel tijd daarvoor heb eigenlijk. Komt na mn afstuderen wel weer
[..]
Nee joh! Dat was leuk toen je 18 tot 21 ofzo was! Net die periode dat ik wel vast zat in een relatie
Komt vaneigens wel weer, tijdens de studie kan het ook handig zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, mijn liefdesleven staat op holdIk denk ook niet dat ik momenteel veel tijd daarvoor heb eigenlijk. Komt na mn afstuderen wel weer
[..]
Nee joh! Dat was leuk toen je 18 tot 21 ofzo was! Net die periode dat ik wel vast zat in een relatie
Wat versta je onder liefde GBquote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Stoute koei![]()
En liefde komt vaak op een tijd dat het niet zo handig is, ach ja...
Nee, op het moment niet. En nee, dat wil niet automatisch zeggen dat er een vacature isquote:
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:55 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, op het moment niet. En nee, dat wil niet automatisch zeggen dat er een vacature is
Dat het voelt alsof je moet kotsen en je je helemaal nergens op kan concentreren, dat soort shitquote:
Kotsenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat het voelt alsof je moet kotsen en je je helemaal nergens op kan concentreren, dat soort shit
Ik heb geleerd dat sporten beter werkt en ook minder tijd kostquote:Op zondag 16 mei 2010 00:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt vaneigens wel weer, tijdens de studie kan het ook handig zijn.
frustraties kwijtraken
Oh? Wat weet jij over liefde te vertellen dat ik niet weet?quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
ed
misschien liggen aq en flodder nu wel gewoon te neuken... en dan nog niet eens met elkaar
Dan is het Fail voor ons
Verdomme.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
ed
misschien liggen aq en flodder nu wel gewoon te neuken... en dan nog niet eens met elkaar
Dan is het Fail voor ons
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh? Wat weet jij over liefde te vertellen dat ik niet weet?
Seks is inderdaad niet efficiëntquote:Op zondag 16 mei 2010 00:57 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat sporten beter werkt en ook minder tijd kost
Nee, maar dat was alvast een antwoord op je volgende vraagquote:
Maar of het ook even fijn isquote:Op zondag 16 mei 2010 00:57 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat sporten beter werkt en ook minder tijd kost
Beste is nog dat niemand het zal geloven als ze dat morgen zeggenquote:
Ok.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:59 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, maar dat was alvast een antwoord op je volgende vraag
Trio met Emarquote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
ed
Dan is het Fail voor ons
fucking hellquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |