Heb ik geen last vanquote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daar raakt ie geen kilo's van kwijt hoor
sssst! Morgen weer een dag, vandaag heb ik weekend!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef Nebo het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen weer aan de studie. Is dat niet wat jij ook moet doen koei?
mwah... Dat ligt eraan wat je precies onder voor of naspel laat vallen. Ik ben meestal van een goed gesprek erna (tenminste, als het middagseks is, anders ben ik voorstander van naknuffelen en slapen)quote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niets mis met een goed gesprek tijdens het voor of naspel
Overal over... nu ben ik even serieus hoorquote:
Meestal is het toch halverwege een goed gesprek? Elkaar zo hard opgeilen met passages van Seneca en de diepere betenis ervan...quote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef koei het volgende:
[..]
sssst! Morgen weer een dag, vandaag heb ik weekend!
[..]
mwah... Dat ligt eraan wat je precies onder voor of naspel laat vallen. Ik ben meestal van een goed gesprek erna (tenminste, als het middagseks is, anders ben ik voorstander van naknuffelen en slapen)
Toen ik een vaste relatie had vond ik het altijd mooi om hem te beginnen op te geilen als hij voetbal aan het kijken wasquote:Op zondag 16 mei 2010 00:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een man moet gewoon kunnen liggen en een beetje tv kijken.
Nou tijdens voorspel heb ik alleen maar oog voor het lichaam van de vrouw, dat gepraat doen we uren later wel...quote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Overal over... nu ben ik even serieus hoor
Aha je bent er zo eenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef koei het volgende:
[..]
Toen ik een vaste relatie had vond ik het altijd mooi om hem te beginnen op te geilen als hij voetbal aan het kijken wasSoms won het voetbal, maar meestal won ik
Het is altijd leuk om een man op te geilen, gewoon omdat het kanquote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef koei het volgende:
[..]
Toen ik een vaste relatie had vond ik het altijd mooi om hem te beginnen op te geilen als hij voetbal aan het kijken wasSoms won het voetbal, maar meestal won ik
quote:
Daar kon ik ook nooit tegen hoor. Ik moest ook altijd Spuiten en Slikken zien op Zondag. Maar dat lukte nooit.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef koei het volgende:
[..]
Knuffelenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou tijdens voorspel heb ik alleen maar oog voor het lichaam van de vrouw, dat gepraat doen we uren later wel...
Naspel is knuffelen en slapen. En misschien toch wel praten
Of nog een keer neukenquote:
Spuiten en Slikken? Sorry hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 00:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar kon ik ook nooit tegen hoor. Ik moest ook altijd Spuiten en Slikken zien op Zondag. Maar dat lukte nooit.
Films kijken lukte ook nooit, die werden vaak in 1 gedeeltes bekeken.
Dat is dan weer de andere kant van een manquote:
Ik neuk ze al voordat ik ze date.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:43 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Nou jij neukt na de 2de date er al op los?
Eigenlijk wilde ik ook je gequote tekst quoten...quote:
Eerste date natuurlijk, Ed is een baasquote:Op zondag 16 mei 2010 00:43 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Nou jij neukt na de 2de date er al op los?
Of niet. Straks heb je een relatie en wil ze pas neuken als ze getrouwd is.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ook je gequote tekst quoten...
En gewoon rustig aan hoor, dat komt allemaal wel
Door jou zijn er nog vrouwen die wel iets in mannen zienquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef CraniuM het volgende:
Ik ben een grotere baas deed eerst gewoon neuken zonder dates.
quote:
Die ekte ekte.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Door jou zijn er nog vrouwen die wel iets in mannen zien
Ik denk dat Poit het gewoon goed geregeld heeft en gewoon seks heeft in plaats van er alleen maar over te praten zoals wij hierquote:Op zondag 16 mei 2010 00:42 schreef GameBabe het volgende:
Maar jongens, hebben we het nou over seks zonder dat Poit hier is
True, daarom doe ik het nu niet meer.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef GameBabe het volgende:
Neuken zonder gevoelens voor elkaar is overrated
Ik wilde dat je niet altijd gelijk had koeiquote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk dat Poit het gewoon goed geregeld heeft en gewoon seks heeft in plaats van er alleen maar over te praten zoals wij hier
Nee man. Dat is echt vet chill.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef GameBabe het volgende:
Of poit zit nu sadass te fappen, jeweetmaarnooit!!!!!!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk dat Poit het gewoon goed geregeld heeft en gewoon seks heeft in plaats van er alleen maar over te praten zoals wij hier
Poit staat gewoon achter het station in Goudaquote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik wilde dat je niet altijd gelijk had koei
Geen lover dan op dit moment?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Nja dat was idd leuk toen mensen 15 a 16 warenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef GameBabe het volgende:
Kutje!! dat wou ik net postenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef Edwinuss het volgende:
Wel grappig dat je nu AQ en Flodder niet meer ziet.
[ afbeelding ]
Flodder komt soms nog wel even langs met een kut linkdump.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef Edwinuss het volgende:
Wel grappig dat je nu AQ en Flodder niet meer ziet.
[ afbeelding ]
En om te zeggen dat hij denkt dat Poit en ik over 3 jaar kinderen hebben en samenwonenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Flodder komt soms nog wel even voor met een kut linkdump.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En om te zeggen dat hij denkt dat Poit en ik over 3 jaar kinderen hebben en samenwonen
Dat kan niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En om te zeggen dat hij denkt dat Poit en ik over 3 jaar kinderen hebben en samenwonen
Zo kun je het natuurlijk ook doenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Poit staat gewoon achter het station in GoudaDat noemen ze werk... Mijn klantenkaart is weer leeg voor vandaag helaas
Nee, mijn liefdesleven staat op holdquote:
Nee joh! Dat was leuk toen je 18 tot 21 ofzo was! Net die periode dat ik wel vast zat in een relatiequote:Nja dat was idd leuk toen mensen 15 a 16 waren
Stoute koeiquote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, mijn liefdesleven staat op holdIk denk ook niet dat ik momenteel veel tijd daarvoor heb eigenlijk. Komt na mn afstuderen wel weer
[..]
Nee joh! Dat was leuk toen je 18 tot 21 ofzo was! Net die periode dat ik wel vast zat in een relatie
Komt vaneigens wel weer, tijdens de studie kan het ook handig zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, mijn liefdesleven staat op holdIk denk ook niet dat ik momenteel veel tijd daarvoor heb eigenlijk. Komt na mn afstuderen wel weer
[..]
Nee joh! Dat was leuk toen je 18 tot 21 ofzo was! Net die periode dat ik wel vast zat in een relatie
Wat versta je onder liefde GBquote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Stoute koei![]()
En liefde komt vaak op een tijd dat het niet zo handig is, ach ja...
Nee, op het moment niet. En nee, dat wil niet automatisch zeggen dat er een vacature isquote:
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:55 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, op het moment niet. En nee, dat wil niet automatisch zeggen dat er een vacature is
Dat het voelt alsof je moet kotsen en je je helemaal nergens op kan concentreren, dat soort shitquote:
Kotsenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat het voelt alsof je moet kotsen en je je helemaal nergens op kan concentreren, dat soort shit
Ik heb geleerd dat sporten beter werkt en ook minder tijd kostquote:Op zondag 16 mei 2010 00:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt vaneigens wel weer, tijdens de studie kan het ook handig zijn.
frustraties kwijtraken
Oh? Wat weet jij over liefde te vertellen dat ik niet weet?quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
ed
misschien liggen aq en flodder nu wel gewoon te neuken... en dan nog niet eens met elkaar
Dan is het Fail voor ons
Verdomme.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
ed
misschien liggen aq en flodder nu wel gewoon te neuken... en dan nog niet eens met elkaar
Dan is het Fail voor ons
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh? Wat weet jij over liefde te vertellen dat ik niet weet?
Seks is inderdaad niet efficiëntquote:Op zondag 16 mei 2010 00:57 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat sporten beter werkt en ook minder tijd kost
Nee, maar dat was alvast een antwoord op je volgende vraagquote:
Maar of het ook even fijn isquote:Op zondag 16 mei 2010 00:57 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat sporten beter werkt en ook minder tijd kost
Beste is nog dat niemand het zal geloven als ze dat morgen zeggenquote:
Ok.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:59 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, maar dat was alvast een antwoord op je volgende vraag
Trio met Emarquote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
ed
Dan is het Fail voor ons
fucking hellquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |