Zo kun je het natuurlijk ook doenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Poit staat gewoon achter het station in GoudaDat noemen ze werk... Mijn klantenkaart is weer leeg voor vandaag helaas
Nee, mijn liefdesleven staat op holdquote:
Nee joh! Dat was leuk toen je 18 tot 21 ofzo was! Net die periode dat ik wel vast zat in een relatiequote:Nja dat was idd leuk toen mensen 15 a 16 waren
Stoute koeiquote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, mijn liefdesleven staat op holdIk denk ook niet dat ik momenteel veel tijd daarvoor heb eigenlijk. Komt na mn afstuderen wel weer
[..]
Nee joh! Dat was leuk toen je 18 tot 21 ofzo was! Net die periode dat ik wel vast zat in een relatie
Komt vaneigens wel weer, tijdens de studie kan het ook handig zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, mijn liefdesleven staat op holdIk denk ook niet dat ik momenteel veel tijd daarvoor heb eigenlijk. Komt na mn afstuderen wel weer
[..]
Nee joh! Dat was leuk toen je 18 tot 21 ofzo was! Net die periode dat ik wel vast zat in een relatie
Wat versta je onder liefde GBquote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Stoute koei![]()
En liefde komt vaak op een tijd dat het niet zo handig is, ach ja...
Nee, op het moment niet. En nee, dat wil niet automatisch zeggen dat er een vacature isquote:
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:55 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, op het moment niet. En nee, dat wil niet automatisch zeggen dat er een vacature is
Dat het voelt alsof je moet kotsen en je je helemaal nergens op kan concentreren, dat soort shitquote:
Kotsenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat het voelt alsof je moet kotsen en je je helemaal nergens op kan concentreren, dat soort shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |