Misschien ook wel, maar ik vind 75 kg voor een man wel als weinig klinken. Maar goed, gewicht is sowieso overrated!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Iets tussen de 1.70 en 1.80 van onder de 75kg is gewoon normaal hoor
Ik zie nergens liefde hoorquote:
Hangt er vanaf hoe groot je bent natuurlijk, als je 1.70 bent en meer als 85 weegt is het iig niet goedquote:Op zondag 16 mei 2010 00:24 schreef koei het volgende:
[..]
Misschien ook wel, maar ik vind 75 kg voor een man wel als weinig klinken. Maar goed, gewicht is sowieso overrated!
Mwah tot nu toe voldeden alle units eraan, maar mijn steekproef is ook niet heel groot...quote:Op zondag 16 mei 2010 00:24 schreef koei het volgende:
[..]
Misschien ook wel, maar ik vind 75 kg voor een man wel als weinig klinken. Maar goed, gewicht is sowieso overrated!
Ik moet niet doodgaan als ze op me gaan liggenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe groot je bent natuurlijk, als je 1.70 bent en meer als 85 weegt is het iig niet goed
Maar denk niet dat dat de reden van GameBabe is
Als vrouw is neuken toch niet moeilijk, gewoon je benen wijd en een beetje tv kijkenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil een wijf met dikke tieten die een beetje kan koken en een knap koppie heeft. En ze moet op hakken kunnen lopen.
Thats it.
En ze moet wel goed kunnen neuken.
Je snapt wat ik bedoel. Ze moet een beetje actief en goed in bed zijn, anders is de lol er snel vanaf. Op mijn leeftijd tref je niet snel dames die je het nog moet leren.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als vrouw is neuken toch niet moeilijk, gewoon je benen wijd en een beetje tv kijken
Als je dat knappe koppie had weggelaten had ik je een surinaamse aangeraden!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil een wijf met dikke tieten die een beetje kan koken en een knap koppie heeft. En ze moet op hakken kunnen lopen.
Thats it.
En ze moet wel goed kunnen neuken.
WTFquote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als vrouw is neuken toch niet moeilijk, gewoon je benen wijd en een beetje tv kijken
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:30 schreef koei het volgende:
[..]
Als je dat knappe koppie had weggelaten had ik je een surinaamse aangeraden!
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:30 schreef koei het volgende:
[..]
Je wil gezellig praten tijdens het neuken?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
En ze moet een eigen mening hebben en gezellig kunnen praten.
Maar ze moet nog steeds kunnen neuken.
Niets mis met een goed gesprek tijdens het voor of naspelquote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef koei het volgende:
[..]
Je wil gezellig praten tijdens het neuken?
proestquote:Op zondag 16 mei 2010 00:30 schreef koei het volgende:
[..]
Een man moet gewoon kunnen liggen en een beetje tv kijken.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daar raakt ie geen kilo's van kwijt hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 00:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een man moet gewoon kunnen liggen en een beetje tv kijken.
En waarover moet dat gaan dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niets mis met een goed gesprek tijdens het voor of naspel
Volgens mij wil ik niet weten wat ie aan het doen isquote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef koei het volgende:
Snel allemaal! Verstop je onder de bank, dan denkt Edje dat we weg zijn!1!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |