Eerste date natuurlijk, Ed is een baasquote:Op zondag 16 mei 2010 00:43 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Nou jij neukt na de 2de date er al op los?
Of niet. Straks heb je een relatie en wil ze pas neuken als ze getrouwd is.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ook je gequote tekst quoten...
En gewoon rustig aan hoor, dat komt allemaal wel
Door jou zijn er nog vrouwen die wel iets in mannen zienquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef CraniuM het volgende:
Ik ben een grotere baas deed eerst gewoon neuken zonder dates.
quote:
Die ekte ekte.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Door jou zijn er nog vrouwen die wel iets in mannen zien
Ik denk dat Poit het gewoon goed geregeld heeft en gewoon seks heeft in plaats van er alleen maar over te praten zoals wij hierquote:Op zondag 16 mei 2010 00:42 schreef GameBabe het volgende:
Maar jongens, hebben we het nou over seks zonder dat Poit hier is
True, daarom doe ik het nu niet meer.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef GameBabe het volgende:
Neuken zonder gevoelens voor elkaar is overrated
Ik wilde dat je niet altijd gelijk had koeiquote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk dat Poit het gewoon goed geregeld heeft en gewoon seks heeft in plaats van er alleen maar over te praten zoals wij hier
Nee man. Dat is echt vet chill.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef GameBabe het volgende:
Of poit zit nu sadass te fappen, jeweetmaarnooit!!!!!!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk dat Poit het gewoon goed geregeld heeft en gewoon seks heeft in plaats van er alleen maar over te praten zoals wij hier
Poit staat gewoon achter het station in Goudaquote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik wilde dat je niet altijd gelijk had koei
Geen lover dan op dit moment?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Nja dat was idd leuk toen mensen 15 a 16 warenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef GameBabe het volgende:
Kutje!! dat wou ik net postenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef Edwinuss het volgende:
Wel grappig dat je nu AQ en Flodder niet meer ziet.
[ afbeelding ]
Flodder komt soms nog wel even langs met een kut linkdump.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef Edwinuss het volgende:
Wel grappig dat je nu AQ en Flodder niet meer ziet.
[ afbeelding ]
En om te zeggen dat hij denkt dat Poit en ik over 3 jaar kinderen hebben en samenwonenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Flodder komt soms nog wel even voor met een kut linkdump.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En om te zeggen dat hij denkt dat Poit en ik over 3 jaar kinderen hebben en samenwonen
Dat kan niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En om te zeggen dat hij denkt dat Poit en ik over 3 jaar kinderen hebben en samenwonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |