Het is natuurlijk veel te vroeg om dood te gaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:36 schreef badboynova het volgende:
Thanks allemaal.
Mijn vriendin ken haar ook, en het eerste wat ze zei "hoe oneerlijk, het was de liefste meid die ik ken".
ze was net getrouwd met de neef van de zanger van blof.
http://clubske.wordpress.(...)h-771-crash-tripoli/
Niemand verdient zo iets inderdaad. maar het moeilijkste moet nog komen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Niemand die het op die manier verdient BBN.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Niemand verdient zo iets inderdaad. maar het moeilijkste moet nog komen.
Haar beste vriendin (tevens me ex, waar ik zelf nog heel erg goed contact mee heb) die weet het nog niet.
Zij komt morgen weer terug in ned, en haar moeder heeft het haar nog niet verteld.
Pas maar op dan een stroke kan dodelijk zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Lekker aan het lannen op mn werk! 8v8 counter stroke!
Ik hoop dan wel toch 1.6 en niet soerz, als je 1.5 zou doen is dan nog beter.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Lekker aan het lannen op mn werk! 8v8 counter stroke!
Ed, Skate 3 is tofquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had laatst een gast op het werk die een ping had van 2000 ofzo. Die was ook CS aan het spelen. Hij was echt ontzettend boos omdat wij dat zouden hebben gedaan.
Bleek dat die gast een 4Mbit verbinding had, draadloos speelde en dat het draadloos ook nog onbeveiligd was.
En dan je ISP de schuld geven.![]()
Was dat met die neef van Blof? Sucks wel :/. Gecondoleerdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
GVD net gehoord dat een meid die ik heel goed ken omgekomen is met de vliegramp.
Ze was GVD net getrouw en was op huwlijks reis naar afrika geweest GVD.
Hoe zit het eigenlijk met die geliefde?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel te vroeg om dood te gaan.![]()
Maar in de armen van mijn geliefde een snelle dood sterven lijkt me wel de mooiste manier om dood te gaan
Die is hypothetisch op het moment...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die geliefde?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die is hypothetisch op het moment...
Huh? Waar is die jongen gebleven die Spanky en ik heel verbaasd bij jou op het naambordje zagen staan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die is hypothetisch op het moment...
Dat is een lang verhaal...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:52 schreef koei het volgende:
[..]
Huh? Waar is die jongen gebleven die Spanky en ik heel verbaasd bij jou op het naambordje zagen staan?
Vandaar dat ik mensen in padvinderspakje op den haag cs zagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:53 schreef koei het volgende:
Ik heb overigens een dagje met 21.999 andere padvinders in Utrecht gehad. Best aardig, maar het leukste was de terugreis dus dat zegt eigenlijk wel genoegMaar wel Nick en Simon live gezien!1!!!
Ja, dat wist je toch allang?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |