Gigi is tof!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah bedankt nu zit ik weer hele tijd D'agostino videos te kijken
En dan kom je deze geweldige remix weer eens tegen
quote:
Ik heb wel zin!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:01 schreef Sigmund666 het volgende:
En godnondeju nog steeds geen Alan Wake. Niemand zin om Borderlands Co-op te spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ze hormonen gaan eindelijk werkenquote:
quote:
Heb je fallout al?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe meteen even een bod als je Splinter Cell nog wil want heb al goed ruilbod
Gast....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb je fallout al?
Heb wel iets in gedachte, waarbij we elkaar een plezier kunnen doen.
Dat wordt niet gewaardeerd hierquote:
Dat is jammer dat je hem al heb, want had in gedachte een geld bedrag voor sc en je had f3 goty mogen lenen tot je klaar was.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast....![]()
Fallout heb ik net gekocht maar jij heb die toch ook pas net gekocht? Heb je FF 13 niet?
Vorig keer had hy het over de beurs, en toen werd hy flink afgeblaft.quote:
Zal even kijken of die kerel akkoord gaat voor FF 13 anders kom ik bij je terug! Maar heb je Fallout 3 al echt binnen dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is jammer dat je hem al heb, want had in gedachte een geld bedrag voor sc en je had f3 goty mogen lenen tot je klaar was.
Maar wat dacht je van 30 ex of 35 incl?
Heb hem al een tijdje liggen, maar heb nog niet de tijd en zin om er echt goed voor de game te gaan zitten (heb nog te veel games die ik eerst wil doen).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zal even kijken of die kerel akkoord gaat voor FF 13 anders kom ik bij je terug! Maar heb je Fallout 3 al echt binnen dan?
We starten gewoon een ruilclubje
Dat hoor ik wel meer idd. Maar ik dacht dat dat meer was omdat het zo rechtlijnig zonder dorpjes enz?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou FF13 niet kopen AQ. Echt een bagger spel.
Had je die bij Bol.com? Daar staat 2 -3 weken en wil hem deze week hebben dus dat is niet echt een optiequote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb hem al een tijdje liggen, maar heb nog niet de tijd en zin om er echt goed voor de game te gaan zitten (heb nog te veel games die ik eerst wil doen).
Ja klopt, ik heb het bijna 5 uren gespeeld en ben geen 1 dorp tegengekomen. Het is behoorlijk saai als je het aan mij vraagt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel meer idd. Maar ik dacht dat dat meer was omdat het zo rechtlijnig zonder dorpjes enz?
Ze zeggen wel dat het pas na 10 uur ofzo een beetje leuk wordt dus misschien moet je nog even doorzettenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het bijna 5 uren gespeeld en ben geen 1 dorp tegengekomen. Het is behoorlijk saai als je het aan mij vraagt.
Filmpjes zijn toch wel weer top notch.
Nee heb hem niet van bol (die aanbieding had in het koopjes topic gezien).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had je die bij Bol.com? Daar staat 2 -3 weken en wil hem deze week hebben dus dat is niet echt een optie
Heb FF13 toch maar afgezegd! Als je wil mag je SC hebben voor 32 inclquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee heb hem niet van bol (die aanbieding had in het koopjes topic gezien).
Had f3 een paar maandjes geleden al van iemand over genomen.
je heb een pm.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb FF13 toch maar afgezegd! Als je wil mag je SC hebben voor 32 incl
PM Me maar als je hem wilt!
Ik weet!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
AQ je mocht bij mij ook wel FF13 kopen!
Ik was thuis, wel lief dat je aan mij dacht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:16 schreef lkb9000 het volgende:
'Nieuwe' TV
Dikke breedbeeld CRT bak, was edje er maar om hem te sjouwen, damn
Shit man, gecondoleerd ermeequote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
GVD net gehoord dat een meid die ik heel goed ken omgekomen is met de vliegramp.
Ze was GVD net getrouw en was op huwlijks reis naar afrika geweest GVD.
Wat heb je allemaal meegenomen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:05 schreef GameBabe het volgende:
Net de klassieke fout begaan door met honger boodschappen te gaan doen
Dat is echt heel triestquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
GVD net gehoord dat een meid die ik heel goed ken omgekomen is met de vliegramp.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
Klote jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
Die komt na het weekend, dan ben ik weer thuisquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was thuis, wel lief dat je aan mij dacht.![]()
Foto van je nieuwe TV?
Fucked upquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef badboynova het volgende:
Je weet wat ze zeggen: De besten gaan helaas het eerst.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:36 schreef badboynova het volgende:
Thanks allemaal.
Mijn vriendin ken haar ook, en het eerste wat ze zei "hoe oneerlijk, het was de liefste meid die ik ken".
ze was net getrouwd met de neef van de zanger van blof.
http://clubske.wordpress.(...)h-771-crash-tripoli/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |