De FOK!gamescrew gaat weer meeten?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:38 schreef Fallen het volgende:
Zo, straks met 25 kinderen Utrecht onveilig maken.
quote:
Halloquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:58 schreef Pheno het volgende:
Avond allen!
quote:
Ja!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Pheno het volgende:
Nog spannende dingen daar in Nederland?
Dat is al opmerkelijk. Hier ook niet, wat op zich wel Wat prettig is in de bergen. Morgen weer naar de bewoonde wereld. Voor een week, daarna weer naar dat Nederlandquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja!
Er is geen regen op het moment!!
Waar ben je?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is al opmerkelijk. Hier ook niet, wat op zich wel Wat prettig is in de bergen. Morgen weer naar de bewoonde wereld. Voor een week, daarna weer naar dat Nederland
Wat denkt beschaafd te zijn
Tokio, nou ja, morgen dan.quote:
Pictures or it didn't happenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:27 schreef lkb9000 het volgende:
Gister bier gedronken met een frans-canadese poit lookalike
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:27 schreef lkb9000 het volgende:
Gister bier gedronken met een frans-canadese poit lookalike
Hé niet zo hè, anders word ik jaloersquote:
En nu lekker smikkelenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:47 schreef CraniuM het volgende:
Zo ff het centrumpje in lopen nog geen 10 sec voor mij een stuk gebakken vis halen
Eet smakelijk, ik zit hier ook lekker croissants te kanen en zo even pita's met pestoboter makenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:28 schreef CraniuM het volgende:
[..]
En nu lekker smikkelen
was het maar weer morgen
Vooral Gigiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eet smakelijk, ik zit hier ook lekker croissants te kanen en zo even pita's met pestoboter maken![]()
En de lentekriebels doen rare dingen met je, geniet er maar van, en in tussen lekker meeneuriën op dit soort muziek:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |