quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
Sumera kijkt alsof ze zo van een brug af gaat springen, terwijl Kelvin gewoon met haar mee zat te zingen... zegt ook wat
Ja echt he, maffe kerel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Loopt als een dolle stier door de studio, die gek
Mooi, als marathon ja ...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie poging hoor.![]()
Anders was ie sowieso weg.
Die kerel die denkt dat ie de beste is ondanks dat ie in de herkansing staat?quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:38 schreef imago het volgende:
Volgens mij probeert die jonger er gewoon nog één keer van te genieten
Zou hij weten dat hij eruit ligt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:38 schreef imago het volgende:
Volgens mij probeert die jongen er gewoon nog één keer van te genieten
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
Sumera kijkt alsof ze zo van een brug af gaat springen, terwijl Kelvin gewoon met haar mee zat te zingen... zegt ook wat
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
Owwwwwwwwwwww
Dat wordt 3 weken geen seks...
Van Sumera gaat hij echt hangen
Wat een asociale reaktie naar Kelvin toe...
Die kerel die zich als een dolle stier door de competitie vecht in plaats van als een dode kaketoe met halfdichte ogen knipperend en simmerend de jury voor zich proberen te winnen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die kerel die denkt dat ie de beste is ondanks dat ie in de herkansing staat?
Dat wel, voor hem ja..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had ie normaal gedaan was hij echt weg. Dit is sowieso mooi afscheid nemen.
als hij er uit gaat is het een mooi afscheidquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had ie normaal gedaan was hij echt weg. Dit is sowieso mooi afscheid nemen.
quote:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als hij er uit gaat is het een mooi afscheid
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als hij er uit gaat is het een mooi afscheid
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:38 schreef sbientje het volgende:
volgens mij overleggen gordon en eric om allebei op een ander te stemmen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
Kutprogramma
Ik nok ermee als het zo doorgaat
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:41 schreef henrydg het volgende:
Als Sumera eruit gaat stop ik met kijken, sowieso debielen die stemmen..
Het zou echt oneerlijk zijn als hij met zijn herkansing door gaatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
ERIC dove lul zeg
Kelvin zong voor geen meter
quote:
Ken jij haar danquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Want jij kent haar? Sukkel
Neequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:44 schreef henrydg het volgende:
ANGELA HAD DAN GEWOON GESTEMD OP SUMERA WIJF.
Er staan er 3 in de finale.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:44 schreef Peter het volgende:
kelvin, badboyz en donny er nog uit, finale tussen maaike en jaap
Flikker op man, dan had ze op Sumera moeten stemmen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Angela meent dit hoorZo oprecht is ze wel!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:44 schreef henrydg het volgende:
ANGELA HAD DAN GEWOON GESTEMD OP SUMERA WIJF.
quote:
Die hoer zoekt wat aandacht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef Karina het volgende:
Ik snap niets van Angela. Wat zit ze nou te huilen?
je valt je 'leerlingen' niet af. eerlijker zou zijn als de coaches van de sing-offs gewoon niet zouden mogen stemmenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Flikker op man, dan had ze op Sumera moeten stemmen.
Haha ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
Jongens, er zijn ergere dingen om te janken hoor.
Ik ook niet. Mijn X-Factorplezier is er echt vanafquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit slaat alles.. ik ga nu echt niet meer kijken dit seizoen...sarina eruit, sumera eruit, Danielle vorige week ONterecht eruit... ik kijk niet meer
Losuur!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:44 schreef Marlalala het volgende:
serieus, ik heb er echt geen zin meer in
Jij wilt ontkennen dat ze een nogal arrogante houding heeft op TV?! Hoe ze achter de schermen doet maakt me geen fack uit, gaat om op het podiumquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Want jij kent haar? Sukkel
Sowieso is dit een grote onzin. Je hebt mensen onder je hoede, en je zit in de jury. Dat gaat gewoon niet samen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je valt je 'leerlingen' niet af. eerlijker zou zijn als de coaches van de sing-offs gewoon niet zouden mogen stemmen
Eric is echt al vanaf het begin afgegaan. stelletje homos allebei, volgens mij worden ze gewoon geneukt door die homo met z'n snorretjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:46 schreef Joooo-pi het volgende:
WAT DOM DIT.
ERIK EN GORDON GAAN HIER AF ALS EEN GIETER
Anders ik welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef Dizer het volgende:
Kelvin is mijn favo, maar dit vind ik belachelijk. Ik ben eerlijk gezegd klaar met dit programma.
klopt, maar daarom zou in den beginne een coach al niet moeten mogen stemmen over/op zijn/haar leerlingenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sowieso is dit een grote onzin. Je hebt mensen onder je hoede, en je zit in de jury. Dat gaat gewoon niet samen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ga ff naar de plee verwacht je bij terugkomst dat Kevin in de ballenbak ligt te janken is Sumera eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |