Onvoorstelbaar, echt. Ik zie vanaf t begin al niks in dat knaapje, hij bakte dr nu ook geen ene reet van, ik denk dat ze echt serieus waar bang waren voor de concurrentie, smerige eikels
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende: Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+ 'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.' ( Groucho Marx )
Dat jong had nooit in de liveshow moeten staan, hij is zo slecht...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende: Lieve jongeman ben jij. :@ Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende: :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”