Heb je de cap nog kunnen zien ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
en go
quote:
Robbie williams .. die cd echtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
Ik kijk toch liever Robbie of Micheal Buble met big band
Ik denk dat die niet meedoenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
Vooral Robbiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
Idd.quote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:09 schreef miieejj het volgende:
[..]
Robbie williams .. die cd echtlekker om naar te luisteren
wil je me ff een PM sturen met een linkje?quote:
weet ikquote:
Michael Bublequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
Grmpfffquote:
op zich is het wel haalbaar jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
weet ik
maar de 100 gaan we wel halen
over 2 weken
Nee maar vergeleken ditquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral RobbieMichael Buble vind ik niet zo.
quote:
Is van de muziekquote:
De dvd: live at the Royal Albertquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:09 schreef miieejj het volgende:
[..]
Robbie williams .. die cd echtlekker om naar te luisteren
dat dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:12 schreef Anonymousz het volgende:
sinds wanneer is het een bigband nummer?
Niet?quote:
fapfap!1quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dan moet je het eerst weer nat maken
Ik ga klussen hahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders ik wel en ik moet vroeg op morgen, dat wordt nog leuk.
Ik heb hem ergens liggen, maar ik denk dat ik die nog even ga downloaden, weet niet waar hij is.quote:
Dat deed Witsjie, best optreden van x-factor, Idols, aller tijden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:11 schreef miieejj het volgende:
vorig jaar had die luiganio.. new york van frank sinatra gezongen.. de allereerste x factor hadden ze dat ook gezongen..
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
Gut, gaat die Gordon nu proberen wat ie bij Daniëlle probeerde. De 'Arrogant-kaart' spelen.
hij zegt niet dat ze het ís, maar wel dat ze zo overkomt, en dat klopt ook wel een beetjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
Gut, gaat die Gordon nu proberen wat ie bij Daniëlle probeerde. De 'Arrogant-kaart' spelen.
sad....quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Verhuisdooske het volgende:
Gordon is een huillie hoor
op tafel staan dansen terwijl je 2 van die lafbekken onder je hoede hebt en dan elke andere kandidaat afkraken.
neequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het ook altijd quasi verlegen, maar of ze dat echt is?
Als ze te lievig en te bleu doen zijn het grijze muizen, als ze zelfverzekerdheid uitstralen zijn ze arrogant, ze kunnen eigenlijk nooit goed doen.quote:
So obviousquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben het echt zat nu. Ik weet niet of het al gezegd is, maar Gordon zeikt gewoon iedereen af om de Badboys goed te laten lijken.
Inderdaad. Faalvent.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben het echt zat nu. Ik weet niet of het al gezegd is, maar Gordon zeikt gewoon iedereen af om de Badboys goed te laten lijken.
grote idd!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef speknek het volgende:
God jullie hebben er echt geen verstand van heh.
Ik kom wel terug in dit topic als Sumera gewonnen heeft.
Ja dat vind ik ook! Hij loopt iedereen af te katten, zelfs als hij complimenten geeftquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Goh eerst is ze te verlegen en te onzeker en nu zou ze ineens arrogant overkomenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij zegt niet dat ze het Ãs, maar wel dat ze zo overkomt, en dat klopt ook wel een beetje
Da's al gezegdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Paxcon het volgende:
lugianoquote:
quote:
dat heb ik nooit gezegd!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Goh eerst is ze te verlegen en te onzeker en nu zou ze ineens arrogant overkomen
Domme zet van 'm, want vorige week is al gebleken dat dat niet werkt...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Dat is het hem juist, in het begin vond ik haar leuk en aardig, maar ze wordt steeds vervelender. Net alsof het in het begin allemaal maar gespeeld was om leuk gevonden te worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Goh eerst is ze te verlegen en te onzeker en nu zou ze ineens arrogant overkomen
quote:
Gabriella KillMequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef miieejj het volgende:
maarem. mensen ik gaat d'r vandoor
x factor blijft gewoon een triest programmaje hoort toch niks meer over en jaar van alle kandidaten
cilmlie ??
Zal ik er 5 noemen die nog steeds erg goed scoren?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef miieejj het volgende:
x factor blijft gewoon een triest programmaje hoort toch niks meer over en jaar van alle kandidaten
cilmlie ??
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef dubbel1 het volgende:
Sumera, Jaap en Maaike zijn gewoon de drie twee sterren van deze 6
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef miieejj het volgende:
cilmlie ??
het is een soort van roan he.. dit jaar en ok een soort van nigelquote:
quote:
quote:
kelvinf?quote:
Fairydust is nog een jonkie, haar gehoor is nog niet compleet ontwikkeld en ze fapt op die stoere jochiesquote:
Grote bandquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
mensen weten niet wat big band betekent
Jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Zal ik er 5 noemen die nog steeds erg goed scoren?
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
wat slecht, mijn vriend karaoke't nog beter!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fairydust is nog een jonkie, haar gehoor is nog niet compleet ontwikkeld en ze fapt op die stoere jochies
ZE faptquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fairydust is nog een jonkie, haar gehoor is nog niet compleet ontwikkeld en ze fapt op die stoere jochies
quote:
Erg goeie opmerking!quote:
Nja dat klonk best goed met de Big Band, maar dit was echt baggerquote:
amenquote:
ik ook stiekumquote:
ECHT ZO'N EI MET WIT SCHAAMHAAR.quote:
Die kapsels worden iedere week onder handen genomen, maar die schaamharen op zijn gezicht blijven steeds zittenquote:
o jaquote:
Wel langer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
Kelvin moet nog maar een paar jaartjes oefenen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Die kapsels worden iedere week onder handen genomen, maar die schaamharen op zijn gezicht blijven steeds zitten
Ja mop ?quote:
Helemaal mee eens maar ook de eerste ronde niet eens echt. Maar dat is elk jaar zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik herhaal, de hele 2e ronde heeft geen ene fuck met Bigband te maken.
ja duhhh!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:24 schreef chufi het volgende:
De eerste songs waren redelijk BB, maar de 2e sessies minder
veeeeeeeel langerquote:
Ik was er nogquote:
Idd, ik dacht ook al, dat klopt nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
Flarderen? Wendy, sla met je kop even op zo'n drum-bekken. Geluid blijft hol.
Hij kan het wel, maar dit is ook allemaal niet zijn soort muziek.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
Kelvin moet nog maar een paar jaartjes oefenen.
Tientallen jaren.quote:
Alsof ik zomaar weggaquote:
eeuwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |