quote:
quote:
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
Gut, gaat die Gordon nu proberen wat ie bij Daniëlle probeerde. De 'Arrogant-kaart' spelen.
hij zegt niet dat ze het ís, maar wel dat ze zo overkomt, en dat klopt ook wel een beetjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
Gut, gaat die Gordon nu proberen wat ie bij Daniëlle probeerde. De 'Arrogant-kaart' spelen.
sad....quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Verhuisdooske het volgende:
Gordon is een huillie hoor
op tafel staan dansen terwijl je 2 van die lafbekken onder je hoede hebt en dan elke andere kandidaat afkraken.
neequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het ook altijd quasi verlegen, maar of ze dat echt is?
Als ze te lievig en te bleu doen zijn het grijze muizen, als ze zelfverzekerdheid uitstralen zijn ze arrogant, ze kunnen eigenlijk nooit goed doen.quote:
So obviousquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben het echt zat nu. Ik weet niet of het al gezegd is, maar Gordon zeikt gewoon iedereen af om de Badboys goed te laten lijken.
Inderdaad. Faalvent.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben het echt zat nu. Ik weet niet of het al gezegd is, maar Gordon zeikt gewoon iedereen af om de Badboys goed te laten lijken.
grote idd!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef speknek het volgende:
God jullie hebben er echt geen verstand van heh.
Ik kom wel terug in dit topic als Sumera gewonnen heeft.
Ja dat vind ik ook! Hij loopt iedereen af te katten, zelfs als hij complimenten geeftquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Goh eerst is ze te verlegen en te onzeker en nu zou ze ineens arrogant overkomenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij zegt niet dat ze het Ãs, maar wel dat ze zo overkomt, en dat klopt ook wel een beetje
Da's al gezegdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Paxcon het volgende:
lugianoquote:
quote:
dat heb ik nooit gezegd!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Goh eerst is ze te verlegen en te onzeker en nu zou ze ineens arrogant overkomen
Domme zet van 'm, want vorige week is al gebleken dat dat niet werkt...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Dat is het hem juist, in het begin vond ik haar leuk en aardig, maar ze wordt steeds vervelender. Net alsof het in het begin allemaal maar gespeeld was om leuk gevonden te worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Goh eerst is ze te verlegen en te onzeker en nu zou ze ineens arrogant overkomen
quote:
Gabriella KillMequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef miieejj het volgende:
maarem. mensen ik gaat d'r vandoor
x factor blijft gewoon een triest programmaje hoort toch niks meer over en jaar van alle kandidaten
cilmlie ??
Zal ik er 5 noemen die nog steeds erg goed scoren?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef miieejj het volgende:
x factor blijft gewoon een triest programmaje hoort toch niks meer over en jaar van alle kandidaten
cilmlie ??
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef dubbel1 het volgende:
Sumera, Jaap en Maaike zijn gewoon de drie twee sterren van deze 6
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef miieejj het volgende:
cilmlie ??
het is een soort van roan he.. dit jaar en ok een soort van nigelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |