Daar kozen wij zelf helaas niet voorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef Rave_NL het volgende:
Je kan wel merken dat iemand in iedereens top-3 staat zeg..._!
jullie hebben meer patches, kleurtjes en symbooltjes dan de rest van de hele krijgsmacht bij elkaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Het ziet er zo belachelijk uit, dat je het na 1 maal zien, nooit meer zal vergeten. Bij de landmacht zijn ze gewoon goed, daarom doen wij niet zo ons best om op te vallen. Lekker simpel en kaal, ipv rond lopen als een kerstboom
Neenee, ga er over een aantal jaren pas bij hequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, maar ben jij er zo een die hem heeft lopen uitdelen op de KMar familiedag?
Damn lachen, landmachters met een zuur gezicht kmar tasjes zien uitdelen xD
Dat zijn alle slijmballen met 100+ medailles. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen eens een DT heb (over 1 maandje kleden haha)quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
jullie hebben meer patches, kleurtjes en symbooltjes dan de rest van de hele krijgsmacht bij elkaar
Wij hebbengewoon het mooiste, netste en strakste DT van de gehele krijgsmacht... Nergens een kerstboom te bekennen...
kijk alleen al naar het gevechtstenue, op elk mogelijke plaats hebben jullie wel een patch zitten, of om nog meer klitteband te bevestigen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
jullie hebben meer patches, kleurtjes en symbooltjes dan de rest van de hele krijgsmacht bij elkaar
Zwijg dan gewoon, baruquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Dat zijn alle slijmballen met 100+ medailles. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen eens een DT heb (over 1 maandje kleden haha)
En daar heb je helemaal gelijk in, feitelijk ziet dat kodebowa (koos de boswachter tenue) er niet uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef Rave_NL het volgende:
Wij hebbengewoon het mooiste, netste en strakste DT van de gehele krijgsmacht... Nergens een kerstboom te bekennen...
Ik dacht eerst dat je een jongen wasquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:54 schreef EllaN het volgende:
Vriendin van een militair, 3 jaar en een beetje nu.
Het tiffany's doosje is toch duidelijke vrouwelijkquote:
Hij is een collega van Ravequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:11 schreef Lightning_NL het volgende:
AhaEn bevalt dat je? Wat doet hij ongeveer?
Ja zoiets ja.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:43 schreef zipta het volgende:
FF snel een vraagje, wat is kilometervergoeding bij defensie? ¤0,19 ?
Als de PvdA in de oppositie terecht komt zal het wel weer met een sisser aflopen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekent dus effectief dat Nederland geen JSF's zal aanschaffen.
Nee hoor, want zonder PvdA is er geen kamermeerderheid voorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als de PvdA in de oppositie terecht komt zal het wel weer met een sisser aflopen...
Is het heel dom om te zeggen dat ik daar nog noooooooit van geheurd heb?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het tiffany's doosje is toch duidelijke vrouwelijk?
Nee hoor, zelfs te waarderen :pquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Is het heel dom om te zeggen dat ik daar nog noooooooit van geheurd heb?!
MUTANT!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Is het heel dom om te zeggen dat ik daar nog noooooooit van geheurd heb?!
Aah sucksquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef Vortix het volgende:
Mijn startdatum aan de KMA is verzet naar feb 2011Ik moet dus voor een half jaartje hele andere dingen gaan verzinnen. Fijn
Die kan nog wel een aantal jaar terroristen uit hun hol in Torabora blazen en passagiersvliegtuigen onderscheppen hoor. En dan gaan we tegen die tijd eens kijken wat we in Europa van de plank kunnen kopen.quote:
Dus jij vindt het pas tijd om ze te vervangen als ze bij bosjes uit de lucht komen donderen? Want dat gaat niet zo lang meer duren. En Europese crap is waarschijnlijk duurder en zeker inferieur aan de JSF. Dus ja...quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kan nog wel een aantal jaar terroristen uit hun hol in Torabora blazen en passagiersvliegtuigen onderscheppen hoor. En dan gaan we tegen die tijd eens kijken wat we in Europa van de plank kunnen kopen.
Nee hoor, maar zolang de yanks er zelf nog mee vliegen kunnen wij dat ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:22 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dus jij vindt het pas tijd om ze te vervangen als ze bij bosjes uit de lucht komen donderen? Want dat gaat niet zo lang meer duren. En Europese crap is waarschijnlijk duurder en zeker inferieur aan de JSF. Dus ja...
Het punt is niet dat een F-16 zijn taken niet meer aan kan, het punt is dat die oude bakken van ons bijna uit elkaar flikkeren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zolang de yanks er zelf nog mee vliegen kunnen wij dat ook.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zien de meeste mensen dit ook veel te simpel. Een paar dozijn straaljagers koop je niet zo makkelijk als een VW Golf. Er gaat jaren overheen voordat die dingen allemaal geleverd zijn, en als je van de plank koopt heb je ook nog het nadeel dat orders van anderen in principe voorgaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan gaan we tegen die tijd eens kijken wat we in Europa van de plank kunnen kopen.
in europa van de plank.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kan nog wel een aantal jaar terroristen uit hun hol in Torabora blazen en passagiersvliegtuigen onderscheppen hoor. En dan gaan we tegen die tijd eens kijken wat we in Europa van de plank kunnen kopen.
Bij een dienstreis 19 ct, dagelijks op en neer 6 ct ofzo en wekelijks 13 ct... Kortom erg mager.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:43 schreef zipta het volgende:
FF snel een vraagje, wat is kilometervergoeding bij defensie? ¤0,19 ?
Waar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:00 schreef Pumatje het volgende:
volgende week vrijdag beginnen aan de schietserie.. whoehoee
Achttien augustus aanstaandequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aah sucks. Wanneer zou je eigenlijk beginnen?
Zij vliegen met de nieuwere versies ja.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het punt is niet dat een F-16 zijn taken niet meer aan kan, het punt is dat die oude bakken van ons bijna uit elkaar flikkeren.
bergen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:34 schreef Pumatje het volgende:
Germany![]()
2 en halve week lang 120mm poepen
Jij, met alle respect, hebt er echt geen verstand vanquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
En ja, ter vervanging ben ik definitely voor iets Europees.
Nee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zij vliegen met de nieuwere versies ja.
En jij misschien teveel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij, met alle respect, hebt er echt geen verstand van
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nee.
Waarom wil iedereen een ding erover zeggen, terwijl ze er eigenlijk 0,0 over weten?
Bron. Laat maar eens wat zien.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:10 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ja
Hun merendeel Block 42/52 en wij Block 15.....geupdate F16A....hun frames zijn nieuwer....
Ik doe politici na.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nee.
Waarom wil iedereen een ding erover zeggen, terwijl ze er eigenlijk 0,0 over weten?
En in welk opzicht zijn deze moderner dan onze MLU F16's?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik doe politici na.
Jeweettoch.
En ze hebben wel degelijk de C versies in gebruik
Familieweekend!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Airframes komen nieuw van de band ipv A/Bs die (al vlieguren hebben gehad) zijn geupdate.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:31 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En in welk opzicht zijn deze moderner dan onze MLU F16's?
En zijn de MLU airframes niet weer op 0 vlieguren gezet na de update?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Airframes komen nieuw van de band ipv A/Bs die (al vlieguren hebben gehad) zijn geupdate.
+gratificatie + belastinggeld + 3 weken oefentoelage + een zooi declaratiesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:19 schreef cw2cu het volgende:
Salaris + vakantiemoneyyy!!
Mooi!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef EllaN het volgende:
Vandaag zomaar uit het niets een belletje gekregen uit het buitenland.
De woorden "zuur", "pijn" en "heel mooi... achteraf" zijn vaak gevallen haha. Hij kon mijn luchtmobiel grapje ook wel waarderen en vroeg vervolgens of ik wel mijn excuses had aangeboden, zoals een net meisje betaamtquote:
LOLquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:35 schreef EllaN het volgende:
[..]
De woorden "zuur", "pijn" en "heel mooi... achteraf" zijn vaak gevallen haha. Hij kon mijn luchtmobiel grapje ook wel waarderen en vroeg vervolgens of ik wel mijn excuses had aangeboden, zoals een net meisje betaamt.
Bij deze dan.. Sorry![]()
.
Ohh nee hij is niet ZO ver in het buitenland hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LOL![]()
Het is je vergeven hoor.
Volgende keer dat hij belt, zeg hem dat velen van ons, mij inclusief, meeleven met hen die daar hun taak doen. Ook al is het een visstick
Ze hebben iig wel de zelfde camo helaasquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef EllaN het volgende:
Hahaha dat ziet er echt grappig uit. Maar inderdaad.. Het zijn kinders op stage, ik mag hopen dat de pro's er niet zo uit zien
.
Samen met de weddequote:
Opdat zij kunnen zeggen wat ze willen, maar er niet bij stilstaan dat hun recht van spreken mede door de militairen die de democratie dienen gemaakt is. Het zijn dan ook vaak de simpele zielen die denken dat defensie opgedoekt kan worden, maar als eerste als een mager speenverken staan te schreeuwen wanneer er hommelles is. Zo zijn ze dan ook weer wel. Heel hypocriet noem ik dat.quote:
Zie je PMquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Opdat zij kunnen zeggen wat ze willen, maar er niet bij stilstaan dat hun recht van spreken mede door de militairen die de democratie dienen gemaakt is. Het zijn dan ook vaak de simpele zielen die denken dat defensie opgedoekt kan worden, maar als eerste als een mager speenverken staan te schreeuwen wanneer er hommelles is. Zo zijn ze dan ook weer wel. Heel hypocriet noem ik dat.
Vaak voel ik mij ook zo. Ik voel mij totaal niet op mijn plek in Nederland. Vergelijkbaar met het geval dat iemand in een verkeerd lichaam geboren is, ben ik gewoon in een verkeerd land geboren zeg maar. Ik heb een jaartje in de VS gewoond, en daar ben ik pas thuis. Daar erger ik me niet kapot aan andere mensen. Nederland is een verrot en bitter land. Ik durf niet eens de reacties te lezen op het nieuwsbericht op de FP omdat ik zeker weet dat dan de rest van mijn weekend verpest is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:28 schreef Esses het volgende:
Ik schaam mij voor het land waar ik in leef en voor haar inwoners. Ik schaam mij voor de kortzichtige blik die Nederlanders er op na houden en ik schaam mij al helemaal voor het gebrek aan waardering voor hen die dienen. In welk beroep dan ook.
Waarom dien ik dit land eigenlijk...
ik deel je mening en gevoel Esses.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:28 schreef Esses het volgende:
Ik schaam mij voor het land waar ik in leef en voor haar inwoners. Ik schaam mij voor de kortzichtige blik die Nederlanders er op na houden en ik schaam mij al helemaal voor het gebrek aan waardering voor hen die dienen. In welk beroep dan ook.
Waarom dien ik dit land eigenlijk...
Niet met de toon van: "als het je hier niet bevalt, rot je maar op", maar uit oprechte interesse. Heb je er nooit aan gedacht om gewoon je biezen te pakken en te vertrekken? Als ik me zo niet op mijn plek zou voelen, zou ik het namelijk serieus overwegen. Vooral als je het beter hebt gezien.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Vaak voel ik mij ook zo. Ik voel mij totaal niet op mijn plek in Nederland. Vergelijkbaar met het geval dat iemand in een verkeerd lichaam geboren is, ben ik gewoon in een verkeerd land geboren zeg maar. Ik heb een jaartje in de VS gewoond, en daar ben ik pas thuis. Daar erger ik me niet kapot aan andere mensen. Nederland is een verrot en bitter land. Ik durf niet eens de reacties te lezen op het nieuwsbericht op de FP omdat ik zeker weet dat dan de rest van mijn weekend verpest is.
De meeste internethelden zijn de types die stil en verlegen zijn tot ze op een afstand van iemand/groep zijn en zeker weten dat ze niet gepakt kunnen worden gaan schelden....quote:Op zondag 23 mei 2010 02:40 schreef RaptoR-X het volgende:
Jongens maak je er niet druk om. Dat heb je nou eenmaal met het grote boze internet, een hoop schreeuwers (en hier op fok! helemaal) maar zo gauw er in real life wat aan ze gevraagd word (door een militair) zijn ze opeens verdacht stil. Lig er niet zo wakker meer van.
Nee, helemaal niet verplicht!!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:04 schreef Bouke-p het volgende:
familie weekend? ben ik blij dat wij daar niet aan doen, verplicht sociaal geouwehoer enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |