Ik doe politici na.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nee.
Waarom wil iedereen een ding erover zeggen, terwijl ze er eigenlijk 0,0 over weten?
En in welk opzicht zijn deze moderner dan onze MLU F16's?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik doe politici na.
Jeweettoch.
En ze hebben wel degelijk de C versies in gebruik
Familieweekend!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Airframes komen nieuw van de band ipv A/Bs die (al vlieguren hebben gehad) zijn geupdate.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:31 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En in welk opzicht zijn deze moderner dan onze MLU F16's?
En zijn de MLU airframes niet weer op 0 vlieguren gezet na de update?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Airframes komen nieuw van de band ipv A/Bs die (al vlieguren hebben gehad) zijn geupdate.
+gratificatie + belastinggeld + 3 weken oefentoelage + een zooi declaratiesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:19 schreef cw2cu het volgende:
Salaris + vakantiemoneyyy!!
Mooi!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef EllaN het volgende:
Vandaag zomaar uit het niets een belletje gekregen uit het buitenland.
De woorden "zuur", "pijn" en "heel mooi... achteraf" zijn vaak gevallen haha. Hij kon mijn luchtmobiel grapje ook wel waarderen en vroeg vervolgens of ik wel mijn excuses had aangeboden, zoals een net meisje betaamtquote:
LOLquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:35 schreef EllaN het volgende:
[..]
De woorden "zuur", "pijn" en "heel mooi... achteraf" zijn vaak gevallen haha. Hij kon mijn luchtmobiel grapje ook wel waarderen en vroeg vervolgens of ik wel mijn excuses had aangeboden, zoals een net meisje betaamt.
Bij deze dan.. Sorry![]()
.
Ohh nee hij is niet ZO ver in het buitenland hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LOL![]()
Het is je vergeven hoor.
Volgende keer dat hij belt, zeg hem dat velen van ons, mij inclusief, meeleven met hen die daar hun taak doen. Ook al is het een visstick
Ze hebben iig wel de zelfde camo helaasquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef EllaN het volgende:
Hahaha dat ziet er echt grappig uit. Maar inderdaad.. Het zijn kinders op stage, ik mag hopen dat de pro's er niet zo uit zien
.
Samen met de weddequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |