Daar kozen wij zelf helaas niet voorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef Rave_NL het volgende:
Je kan wel merken dat iemand in iedereens top-3 staat zeg..._!
jullie hebben meer patches, kleurtjes en symbooltjes dan de rest van de hele krijgsmacht bij elkaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Het ziet er zo belachelijk uit, dat je het na 1 maal zien, nooit meer zal vergeten. Bij de landmacht zijn ze gewoon goed, daarom doen wij niet zo ons best om op te vallen. Lekker simpel en kaal, ipv rond lopen als een kerstboom
Neenee, ga er over een aantal jaren pas bij hequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, maar ben jij er zo een die hem heeft lopen uitdelen op de KMar familiedag?
Damn lachen, landmachters met een zuur gezicht kmar tasjes zien uitdelen xD
Dat zijn alle slijmballen met 100+ medailles. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen eens een DT heb (over 1 maandje kleden haha)quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
jullie hebben meer patches, kleurtjes en symbooltjes dan de rest van de hele krijgsmacht bij elkaar
Wij hebbengewoon het mooiste, netste en strakste DT van de gehele krijgsmacht... Nergens een kerstboom te bekennen...
kijk alleen al naar het gevechtstenue, op elk mogelijke plaats hebben jullie wel een patch zitten, of om nog meer klitteband te bevestigen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
jullie hebben meer patches, kleurtjes en symbooltjes dan de rest van de hele krijgsmacht bij elkaar
Zwijg dan gewoon, baruquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Dat zijn alle slijmballen met 100+ medailles. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen eens een DT heb (over 1 maandje kleden haha)
En daar heb je helemaal gelijk in, feitelijk ziet dat kodebowa (koos de boswachter tenue) er niet uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef Rave_NL het volgende:
Wij hebbengewoon het mooiste, netste en strakste DT van de gehele krijgsmacht... Nergens een kerstboom te bekennen...
Ik dacht eerst dat je een jongen wasquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:54 schreef EllaN het volgende:
Vriendin van een militair, 3 jaar en een beetje nu.
Het tiffany's doosje is toch duidelijke vrouwelijkquote:
Hij is een collega van Ravequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:11 schreef Lightning_NL het volgende:
AhaEn bevalt dat je? Wat doet hij ongeveer?
Ja zoiets ja.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:43 schreef zipta het volgende:
FF snel een vraagje, wat is kilometervergoeding bij defensie? ¤0,19 ?
Als de PvdA in de oppositie terecht komt zal het wel weer met een sisser aflopen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekent dus effectief dat Nederland geen JSF's zal aanschaffen.
Nee hoor, want zonder PvdA is er geen kamermeerderheid voorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als de PvdA in de oppositie terecht komt zal het wel weer met een sisser aflopen...
Is het heel dom om te zeggen dat ik daar nog noooooooit van geheurd heb?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het tiffany's doosje is toch duidelijke vrouwelijk?
Nee hoor, zelfs te waarderen :pquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Is het heel dom om te zeggen dat ik daar nog noooooooit van geheurd heb?!
MUTANT!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Is het heel dom om te zeggen dat ik daar nog noooooooit van geheurd heb?!
Aah sucksquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef Vortix het volgende:
Mijn startdatum aan de KMA is verzet naar feb 2011Ik moet dus voor een half jaartje hele andere dingen gaan verzinnen. Fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |