Gij vuige visstick!!!!!quote:
Hihihiquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Dan speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Hmm dat is een veel minder leuke versiequote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gij vuige visstick!!!!!![]()
Wij vreten ze op!!!!!!
[ afbeelding ]
Ach mijn visstickje, ik maak je af met een regen van gele papiertjes. Een beetje beweren dat ik jou mats... NOOIT zeg ik je NOOIT.quote:
Hoe kan ik nu een mariniertje nog verder de grond in trappen dan door verkleinwoordjes te gebruiken als ik het over zo'n visstickje heb? Gewoon zo'n lekker dingetje met een goudgeel krokant laagje, maar o zo heerlijk zacht van binnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Rave_NL het volgende:
Heb je het weer even hoog in je bol met je verkleinwoordjes?
Die rode streep op je broek is alleen maar een handigheidje om uit te vinden wat de buitenkant is, toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Rave_NL het volgende:
Heb je het weer even hoog in je bol met je verkleinwoordjes?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die rode streep op je broek is alleen maar een handigheidje om uit te vinden wat de buitenkant is, toch?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die rode streep op je broek is alleen maar een handigheidje om uit te vinden wat de buitenkant is, toch?
Nee, maar ben jij er zo een die hem heeft lopen uitdelen op de KMar familiedag?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Andyy het volgende:
Moet ik met een Kmar tasje lopen op de landmachtdagen?
Noem jij iemand van de KMar nu een pleun?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef Rave_NL het volgende:
Het oog voor detail vind ik overigens een compliment, ik weet alleen in grote lijnen hoe jullie nette pak er uit ziet...
Complete desintresse waarschijnlijk..
behalve die debiele sleutelhanger onder het borstzakje bij sommige pleunen dan.
Het ziet er zo belachelijk uit, dat je het na 1 maal zien, nooit meer zal vergeten. Bij de landmacht zijn ze gewoon goed, daarom doen wij niet zo ons best om op te vallen. Lekker simpel en kaal, ipv rond lopen als een kerstboomquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef Rave_NL het volgende:
Het oog voor detail vind ik overigens een compliment, ik weet alleen in grote lijnen hoe jullie nette pak er uit ziet...
Complete desintresse waarschijnlijk..
behalve die debiele sleutelhanger onder het borstzakje bij sommige pleunen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |