Nauwelijks..quote:
Snap ik volkomen, dat laatste ook!quote:Ja ik heb ook 9 eenzame maandjes gehad, omdat meneer zo nodig naar de west moest een tijd terug. Toen was ik nog met mijn VWO bezig dus kon ik sowieso niet mee.
Maar het kriebelt wel als ik foto's en verhalen zie.
SMEV? OK?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn zomer verlof is in juli/augustus. 1 maand verlof.
Nee geen SMEV.
De OK aandoen, en wat "alte kameraden" bezoeken.
Voor de DEF FOK!er die me wilt ontmoeten maak ik ook wel even tijd voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
SMEV? OK?Het is je vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SMEV is een afkorting van de dokter.
Dat hield in dat je vrij was van: Sport, Marsen, Exercitie en Velddienst. Dus gewoon lamballen terwijl de rest wel gewoon hun zaakje moest doen.
Vaak werden ze ook Smev'ers genoemd. Soms in de opleiding deed men dat bewust om enkele dagen rust te hebben. Maar zij werden wel mooi uitgekotst door de rest.
Zelf wel 1 maal SMEV gehad ivm gebroken middenvoetsbeentje. Maar na opleiding.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ha, zin in een uitnodiging op de OK? Laat ik je rondleiden bij Luchtmobiel. Ik kan echter nog even niks beloven, maar laat het me weten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:03 schreef EllaN het volgende:
Aaah ja! Die had ik nog nooit gehoord.
Als ik mijn tentamens volgende week haal, heb ik van 1 juni tot 1 september vrij.
Er bestaat nog een ergere (heb ik een keer gehadquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is je vergeven![]()
SMEV is een afkorting van de dokter.
Dat hield in dat je vrij was van: Sport, Marsen, Exercitie en Velddienst. Dus gewoon lamballen terwijl de rest wel gewoon hun zaakje moest doen.
Vaak werden ze ook Smev'ers genoemd. Soms in de opleiding deed men dat bewust om enkele dagen rust te hebben. Maar zij werden wel mooi uitgekotst door de rest.
Zelf wel 1 maal SMEV gehad ivm gebroken middenvoetsbeentje. Maar na opleiding.
Tosti's met curry!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha, zin in een uitnodiging op de OK? Laat ik je rondleiden bij Luchtmobiel. Ik kan echter nog even niks beloven, maar laat het me weten.
Dan eten we daarna lekker in de PMT. Ik betaal wel.
Wie zegt dat ik haar wil versieren?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef Esses het volgende:
ze is te jong en ene relatie met een marinier... waar begin je aan
Hmmmmm, dacht meer aan een portie friet met appelmoes en een halve kip, of zigeunerschnitzel.quote:
Haps haps.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik haar wil versieren?
Sjieke rondleiding bij LMB is toch leuk voor elke liefhebber?
Daarbij, ik ben getrouwd en bijzonder trouw aan mijn wederhelft
Ok, indien je het weet, vul dan wel even een VRA'tje in in 3-voudquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:31 schreef EllaN het volgende:
Ah leuk aanbod! Even kijken hoe mijn werkrooster wordt deze zomer.
To be continued..
te jong te schmong! Boven de elf kiest zelf hèquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef Esses het volgende:
ze is te jong en ene relatie met een marinier... waar begin je aan
ik wil alleen maar mee om heel hard: ' stelletje kutaardbeien' te roepen en dan heel, heeeeeel hard weg te rennenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, indien je het weet, vul dan wel even een VRA'tje in in 3-voud
"Elf rekt vanzelf" was het toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
te jong te schmong! Boven de elf kiest zelf hè.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
ik wil alleen maar mee om heel hard: ' stelletje kutaardbeien' te roepen en dan heel, heeeeeel hard weg te rennen![]()
.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
ik wil alleen maar mee om heel hard: ' stelletje kutaardbeien' te roepen en dan heel, heeeeeel hard weg te rennen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |