abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:18:20 #276
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_81770142
Rust in vrede en ik wens de nabestaanden heel vel sterkte toe.

Rotnieuws idd. Helaas is het wel 1 van de consequenties van het militair zijn, alhoewel je er liever niet aan denkt.

Op de FP zit men wederom lekker te klieren, hopeloze klootzakken dat het zijn.
Nederlandse dode in Afghanistan
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_81770379
Ik kan daar zo slecht tegen.. Maar op jullie advies een tijd geleden kijk ik daar niet meer naar de reacties.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:28:38 #278
211797 Esses
Splendide mendax
pi_81770490
Ik schaam mij voor het land waar ik in leef en voor haar inwoners. Ik schaam mij voor de kortzichtige blik die Nederlanders er op na houden en ik schaam mij al helemaal voor het gebrek aan waardering voor hen die dienen. In welk beroep dan ook.

Waarom dien ik dit land eigenlijk...
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:51:59 #279
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_81771320
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 20:28 schreef Esses het volgende:

Opdat zij kunnen zeggen wat ze willen, maar er niet bij stilstaan dat hun recht van spreken mede door de militairen die de democratie dienen gemaakt is. Het zijn dan ook vaak de simpele zielen die denken dat defensie opgedoekt kan worden, maar als eerste als een mager speenverken staan te schreeuwen wanneer er hommelles is. Zo zijn ze dan ook weer wel. Heel hypocriet noem ik dat.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 21:32:54 #280
211797 Esses
Splendide mendax
pi_81772714
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Opdat zij kunnen zeggen wat ze willen, maar er niet bij stilstaan dat hun recht van spreken mede door de militairen die de democratie dienen gemaakt is. Het zijn dan ook vaak de simpele zielen die denken dat defensie opgedoekt kan worden, maar als eerste als een mager speenverken staan te schreeuwen wanneer er hommelles is. Zo zijn ze dan ook weer wel. Heel hypocriet noem ik dat.
Zie je PM
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_81774614
Pff dit is wel zo'n dag om vroeg naar bed te gaan
pi_81774790
quote:
Ik schaam mij voor het land waar ik in leef en voor haar inwoners. Ik schaam mij voor de kortzichtige blik die Nederlanders er op na houden en ik schaam mij al helemaal voor het gebrek aan waardering voor hen die dienen. In welk beroep dan ook.

Vaak voel ik mij ook zo. Ik voel mij totaal niet op mijn plek in Nederland. Vergelijkbaar met het geval dat iemand in een verkeerd lichaam geboren is, ben ik gewoon in een verkeerd land geboren zeg maar. Ik heb een jaartje in de VS gewoond, en daar ben ik pas thuis. Daar erger ik me niet kapot aan andere mensen. Nederland is een verrot en bitter land. Ik durf niet eens de reacties te lezen op het nieuwsbericht op de FP omdat ik zeker weet dat dan de rest van mijn weekend verpest is.
pi_81775227
Ik denk oprecht dat niet iedereen zo is hoor. Op internet heeft iedereen ineens een mening en begint maar wat te roepen. Ik denk dat wanneer je een dialoog met hen aangaat, de meeste wel redelijk zijn. Misschien is het wishful thinking, maar dat geloof ik wel.

Het is alleen kut dat je de loudmouths vaker tegenkomt met mensen die nuance kennen.
  zondag 23 mei 2010 @ 01:42:51 #284
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_81780337
quote:

ik deel je mening en gevoel Esses.

Wij dienen dit land zodat die kortzichtige lui kunnen kwallen wat ze willen, dat ze het recht hebben om onzin uit te kramen, en dat ik mijn kale bats vandaag heb kunnen verbranden tijdens lekker luieren in de zon

Ik dit dit land tegenwoordig voor mijn Kameraden,Collega's Familie, vrienden en mijn vriendin.

Maar toch

(L)

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 23 mei 2010 @ 02:40:10 #285
151465 RaptoR-X
RNLN F803
pi_81781138
Jongens maak je er niet druk om. Dat heb je nou eenmaal met het grote boze internet, een hoop schreeuwers (en hier op fok! helemaal) maar zo gauw er in real life wat aan ze gevraagd word (door een militair) zijn ze opeens verdacht stil. Lig er niet zo wakker meer van.
Peace through power!!
pi_81784323
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:44 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Vaak voel ik mij ook zo. Ik voel mij totaal niet op mijn plek in Nederland. Vergelijkbaar met het geval dat iemand in een verkeerd lichaam geboren is, ben ik gewoon in een verkeerd land geboren zeg maar. Ik heb een jaartje in de VS gewoond, en daar ben ik pas thuis. Daar erger ik me niet kapot aan andere mensen. Nederland is een verrot en bitter land. Ik durf niet eens de reacties te lezen op het nieuwsbericht op de FP omdat ik zeker weet dat dan de rest van mijn weekend verpest is.
Niet met de toon van: "als het je hier niet bevalt, rot je maar op", maar uit oprechte interesse. Heb je er nooit aan gedacht om gewoon je biezen te pakken en te vertrekken? Als ik me zo niet op mijn plek zou voelen, zou ik het namelijk serieus overwegen. Vooral als je het beter hebt gezien.
pi_81784843
Jazeker, natuurlijk. Voor mij staat het ook 100% vast dat ik niet in Nederland blijf. Zo gauw als het kan emigreer ik. Ik wil in de VS wonen. Ik heb daar al een jaar gewoond en het was paradijs voor mij. Vele malen beter dan de zogenaamde 'vrijheid' in Nederland.
Mja, ik zit nog voorlopig aan een contract vast, dus dat zal ik eerst moeten uitdienen. Naar mijn mening zou ik wel GEK moeten zijn om m'n leven in Nederland uit te zieken. Tenzij je een kansloze bent, met een laag inkomen. Ja, dan zit je gebakken hier. Je hoeft geen hol uit te voeren, de staat zorgt wel voor je. Daarentegen, als je door hard werken en hard leren iets hebt bereikt, dan staan de Nederlanders met hun kutmentaliteit al klaar om je te veroordelen omdat je boodschappen doet in je werkkleding, en word je bijvoorbeeld keihard uitgeknepen als je een beetje mooie auto wilt rijden, want dat mag niet he? Stel je voor, je wilt iets moois hebben en gebruiken waar je hard voor hebt moeten werken... Dan ben je een uitsloverige patser. Dat geld dat ie zoveel verdient kun je beter afpakken met belastingen, zodat hij én een uitkeringstrekker in hetzelfde barrel kunnen rondrijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lightning_NL op 23-05-2010 11:35:53 ]
pi_81786041
Ok duidelijk . Ik hoop dat je contract niet nog lang duurt, zodat je kunt zijn waar je gelukkig bent. Weinig mensen weten wat ze willen en durven dat ook na te gaan, dus good for you

[ Bericht 55% gewijzigd door EllaN op 23-05-2010 12:32:04 ]
  zondag 23 mei 2010 @ 12:22:01 #289
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_81786115
Zulk weer smeekt om de Antilliaanse voorligsteun!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_81794345
Weer een nieuwe ronde zeemijnen zoeken aan de kust?
  zondag 23 mei 2010 @ 17:28:32 #291
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_81795199
OP's richting venezuela!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_81795534
Lightning heb jij een tijdje geleden meegedaan aan een actie op De Peel waar een Cougar en Chinook begeleid door 2 Apaches luchtmobielers en uitrusting dropte?

We stonden er toen met onze fenneks en moesten constant tijden noteren van wanneer we vuurden, om zo te kijken wie er nou eerder was: Wij of de heli's. Met andere woorden, zagen jullie ons op tijd?
Helaas krijgen wij daar de uitslag niet van, maar ben er wel benieuwd naar
pi_81796546
Woei ik heb de afgelopen 2 dagen 2 uur in de zon gezeten en ben poepiebruin! Het enige nadeel is dat ik suf word van in de zon zitten en dus niet productief leer
  zondag 23 mei 2010 @ 23:58:29 #294
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_81813879
Over een weekje mag mijn rug ook weer zon ontvangen
  maandag 24 mei 2010 @ 02:47:50 #295
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_81819095
ben ook erg bruin geworden van de afgelopen dagen, alleen maar samen met mijn dinnetje naar strand geweest.. nou ja.. park na park na park een strand en dan weer een park

lijken wel hippies
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 24 mei 2010 @ 09:45:10 #296
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_81821140
Hard werken = hard ontspannen
pi_81841665
quote:
Op zondag 23 mei 2010 02:40 schreef RaptoR-X het volgende:
Jongens maak je er niet druk om. Dat heb je nou eenmaal met het grote boze internet, een hoop schreeuwers (en hier op fok! helemaal) maar zo gauw er in real life wat aan ze gevraagd word (door een militair) zijn ze opeens verdacht stil. Lig er niet zo wakker meer van.
De meeste internethelden zijn de types die stil en verlegen zijn tot ze op een afstand van iemand/groep zijn en zeker weten dat ze niet gepakt kunnen worden gaan schelden....

Vraagje voor Esses:

Afgelopen week had ik bijna een opel met zuurstokstrepen onder mn 4tonner plakken op de kazerne.
Ik reed te hard, 45/50 maar das een normale snelheid op de kazerne en zeker op de weg waar ik reed. Opeens komt er van een links een kmar auto half de weg op gereden, ik remmen, zij remmen en ik weer verder. Nog voor ik tegen mn collega zei "wedden dat we staande gehouden worden" kwam de auto me voorbij en kreeg ik een stopteken.

Er komen een dikke opper en een wachtmeesteres vers uit apeldoorn op me af en de opper begint:

Je weet zeker wel waarom we je laten stoppen?
Nou, jullie lagen bijna onder mn wielen dus je komt vertellen dat je voortaan beter uit zal kijken en rechts voorrang geeft zoals het hoort?
Je reed VEEEEL te hard, het is dat wij goed uitkeken anders had JIJ een probleem gehad!
Nou.... IK kwam van rechts voor jullie en JULLIE hadden een stopstreep, ik denk dat het probleem bij JULLIE zou liggen. Bovendien is mijn 4tonner groter, ik zou over dat blik heen gereden zijn.

Zo is t nog ff doorgegaan en uiteindelijk was het let er voortaan op! en toen waren ze weg. Wat hadden ze me aan kunnen smeren? ja ik reed harder dan 30 maar heb gewoon glashard ontkent(neehoor, ik reed 40 op de teller (a) ) en zij zaten ook fout.
Volgens mn collega zat ik op t randje om die opper te laten ontploffen maar ik had meer t idee dat ie wist dat hij me niks kon maken.

[ Bericht 51% gewijzigd door Bouke-p op 24-05-2010 20:03:48 ]
  maandag 24 mei 2010 @ 20:02:28 #298
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_81842169
Terug van Familieweekend!

Woow wat een temperaturen.. te weinig slaap, orkest voor je verjaardag., karaoke...

Ken niet meer stuk!
Er was eens....
pi_81842279
familie weekend? ben ik blij dat wij daar niet aan doen, verplicht sociaal geouwehoer enzo

owja, komende 2 weken op ondersteuning in Hilversum(IDGO) voor 471Mogos. 2 weken lang lekker fitnessen, beetje hardlopen, af en toe n shiftje draaien en nog oefen toelage krijgen ook. Soms zijn die laffe dingen helemaal NIET vervelend!
  maandag 24 mei 2010 @ 20:07:04 #300
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_81842410
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:04 schreef Bouke-p het volgende:
familie weekend? ben ik blij dat wij daar niet aan doen, verplicht sociaal geouwehoer enzo
Nee, helemaal niet verplicht!!

Harstikke gezellig, leuke dingen gedaan. Het enige wat wat minder was is dat we met 36 man op 1 kamer sliepen en er altijd mensen zijn die maar blijven kloten. En natuurlijk mensen die in hun slaap hele oerwouden ontbossen.. ook erg leuk.

Maar goed, ik moet zeggen dat ik dan ook een best vrij unieke te gezellige familie heb..
Er was eens....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')