Opdat zij kunnen zeggen wat ze willen, maar er niet bij stilstaan dat hun recht van spreken mede door de militairen die de democratie dienen gemaakt is. Het zijn dan ook vaak de simpele zielen die denken dat defensie opgedoekt kan worden, maar als eerste als een mager speenverken staan te schreeuwen wanneer er hommelles is. Zo zijn ze dan ook weer wel. Heel hypocriet noem ik dat.quote:
Zie je PMquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Opdat zij kunnen zeggen wat ze willen, maar er niet bij stilstaan dat hun recht van spreken mede door de militairen die de democratie dienen gemaakt is. Het zijn dan ook vaak de simpele zielen die denken dat defensie opgedoekt kan worden, maar als eerste als een mager speenverken staan te schreeuwen wanneer er hommelles is. Zo zijn ze dan ook weer wel. Heel hypocriet noem ik dat.
Vaak voel ik mij ook zo. Ik voel mij totaal niet op mijn plek in Nederland. Vergelijkbaar met het geval dat iemand in een verkeerd lichaam geboren is, ben ik gewoon in een verkeerd land geboren zeg maar. Ik heb een jaartje in de VS gewoond, en daar ben ik pas thuis. Daar erger ik me niet kapot aan andere mensen. Nederland is een verrot en bitter land. Ik durf niet eens de reacties te lezen op het nieuwsbericht op de FP omdat ik zeker weet dat dan de rest van mijn weekend verpest is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:28 schreef Esses het volgende:
Ik schaam mij voor het land waar ik in leef en voor haar inwoners. Ik schaam mij voor de kortzichtige blik die Nederlanders er op na houden en ik schaam mij al helemaal voor het gebrek aan waardering voor hen die dienen. In welk beroep dan ook.
Waarom dien ik dit land eigenlijk...
ik deel je mening en gevoel Esses.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:28 schreef Esses het volgende:
Ik schaam mij voor het land waar ik in leef en voor haar inwoners. Ik schaam mij voor de kortzichtige blik die Nederlanders er op na houden en ik schaam mij al helemaal voor het gebrek aan waardering voor hen die dienen. In welk beroep dan ook.
Waarom dien ik dit land eigenlijk...
Niet met de toon van: "als het je hier niet bevalt, rot je maar op", maar uit oprechte interesse. Heb je er nooit aan gedacht om gewoon je biezen te pakken en te vertrekken? Als ik me zo niet op mijn plek zou voelen, zou ik het namelijk serieus overwegen. Vooral als je het beter hebt gezien.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Vaak voel ik mij ook zo. Ik voel mij totaal niet op mijn plek in Nederland. Vergelijkbaar met het geval dat iemand in een verkeerd lichaam geboren is, ben ik gewoon in een verkeerd land geboren zeg maar. Ik heb een jaartje in de VS gewoond, en daar ben ik pas thuis. Daar erger ik me niet kapot aan andere mensen. Nederland is een verrot en bitter land. Ik durf niet eens de reacties te lezen op het nieuwsbericht op de FP omdat ik zeker weet dat dan de rest van mijn weekend verpest is.
De meeste internethelden zijn de types die stil en verlegen zijn tot ze op een afstand van iemand/groep zijn en zeker weten dat ze niet gepakt kunnen worden gaan schelden....quote:Op zondag 23 mei 2010 02:40 schreef RaptoR-X het volgende:
Jongens maak je er niet druk om. Dat heb je nou eenmaal met het grote boze internet, een hoop schreeuwers (en hier op fok! helemaal) maar zo gauw er in real life wat aan ze gevraagd word (door een militair) zijn ze opeens verdacht stil. Lig er niet zo wakker meer van.
Nee, helemaal niet verplicht!!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:04 schreef Bouke-p het volgende:
familie weekend? ben ik blij dat wij daar niet aan doen, verplicht sociaal geouwehoer enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |