abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:55:24 #1
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_81331705

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, maar stopt abrupt als er een poging wordt gedaan dit vast te leggen.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"

DE OP IS HIER TE VINDEN
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).

Fok! Game Slowchat? That'd be great!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_81331725
Een quote maken van de OP? Dude

edit: bijna goed

edit2:
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:56:43 #3
258885 Solique
I Kill You !
pi_81331747
Een oneven nummer is veel minder leuk om in te posten dan een even nummer.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_81331770
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:56 schreef Solique het volgende:
Een oneven nummer is veel minder leuk om in te posten dan een even nummer.
Heul niet 1337 wordt het beste topic ooit!
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_81331814
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Yyyyyyyyyeah, we decided to stop the SC at 1336, sooo if you could go ahead and not make 1337, that'd be great. Yeah.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:58:42 #6
258885 Solique
I Kill You !
pi_81331815
quote:

Even doorposten dus, anders komen we er nooit.
pi_81331824
quote:

[..]

Daar zijn er al minstens 1337 van gemaakt

En epic TT! + OP
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_81331836
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Yyyyyyyyyeah, we decided to stop the SC at 1336, sooo if you could go ahead and not make 1337, that'd be great. Yeah.
pi_81331994
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:59 schreef Poit het volgende:

[..]

Hebben jullie een deal om mij met zijn tweeen een beetje in de zeik te nemen Kom maar op, ik kan jullie hebben
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:06:19 #10
187674 Sigmund666
pi_81332095
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:07:28 #11
111656 Poit
12-08-12
pi_81332131
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hebben jullie een deal om mij met zijn tweeen een beetje in de zeik te nemen Kom maar op, ik kan jullie hebben
Zoals de wijze Maxim Hartman ooit riep..
JAHOOR!!
pi_81332154
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Jij bent wel van de golden showers?
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:10:35 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81332232
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Dude
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_81332248
quote:

[..]

woensdag 12 mei 2010 @ 11:14:37 #15
111656 Poit
12-08-12
pi_81332368
quote:

[..]

Gadver.. Als je dat zo doordenkt dan is het wel nasty ja..
In de zeik nemen.. Een bad vol zeiken dmv Golden Showers om vervolgens de geshowerde dame bruut te nemen in het bad vol zeik..

Hihi, zeik.. pies.. POEP!
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:16:54 #16
187674 Sigmund666
pi_81332451
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef Poit het volgende:

[..]

In de zeik nemen.. Een bad vol zeiken dmv Golden Showers om vervolgens de geshowerde dame bruut te nemen in het bad vol zeik..

Ssssst, straks komen AQ en Flodder nog meegiechelen en lachen (het zijn nog maar pubers)
pi_81332468
quote:

[..]

Psst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:18:54 #18
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_81332521
Do androids dream of electric sheep?
pi_81332560
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:51 schreef Poit het volgende:

[..]

Doe dat!
Meld je ze gelijk even want volgens mij is jouw gedachtegang een stuk perverser dan mijn bedoelingen!
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:20:05 #20
111656 Poit
12-08-12
pi_81332563
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:17 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Psst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AAAH
Gadver! Ranzig wijf!! Dat doe je toch niet!!
quote:
Istie net zo vet als de wintersessie? Straks eens luisteren
pi_81332595
oi
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:21:11 #22
111656 Poit
12-08-12
pi_81332605
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:20 schreef Nebo het volgende:

[..]

[..]

Dude! Dat heeft toch geen dubbelzinnige betekenis!
pi_81332612
quote:

[..]

Psst
SPOILER
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:23:31 #24
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81332699
Wo bleiben die neue lay-outs?

Ik ben benieuwd met welke smoezen ze nu weer mee aan gaan komen
pi_81332707
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:21 schreef Poit het volgende:

[..]

Dude! Dat heeft toch geen dubbelzinnige betekenis!
Nee, maar het hoge ranzigheidsgehalte verplichtte mij om toch even die uitspraak naar voren te halen
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:24:16 #26
182714 RitseB
pi_81332721
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Rossdale het volgende:

Je lijkt Ali wel ross
pi_81332742
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Rossdale het volgende:

Gecrashte harde schijf.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:24:55 #28
187674 Sigmund666
pi_81332756
quote:

[..]

Psst
SPOILER
HIHIHIHIHIHI

PIEMEL!
SPOILER
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:26:48 #29
111656 Poit
12-08-12
pi_81332837
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Nebo het volgende:

[..]

Nee, maar het hoge ranzigheidsgehalte verplichtte mij om toch even die uitspraak naar voren te halen
Maar het ging om de eventuele dubbelzinnige betekenis waarvan jij mij beschuldigde dat ik die gebruikte.. Ik verdedigde me met de gequote uitspraak.
Je zit gewoon de boel te naaien meneertje!
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:27:07 #30
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81332851
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:24 schreef RitseB het volgende:

[..]

Je lijkt Ali wel ross
Jullie verdienen een fatsoenlijke site om mee te werken. Dat die luie donders nu alweer een half jaar niets gefriemeld hebben is iets waar jullie onder lijden. Ik vind FOK!games namelijk nog steeds om te huilen en dat komt niet door jullie
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:28:23 #31
111656 Poit
12-08-12
pi_81332891
Fok!Games zuigt inderdaad gruwelijke stierenballen
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:29:41 #32
182714 RitseB
pi_81332940
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jullie verdienen een fatsoenlijke site om mee te werken. Dat die luie donders nu alweer een half jaar niets gefriemeld hebben is iets waar jullie onder lijden. Ik vind FOK!games namelijk nog steeds om te huilen en dat komt niet door jullie
Ik weet het.
pi_81332958
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:26 schreef Poit het volgende:

[..]

Maar het ging om de eventuele dubbelzinnige betekenis waarvan jij mij beschuldigde dat ik die gebruikte.. Ik verdedigde me met de gequote uitspraak.
Je zit gewoon de boel te naaien meneertje!

Dan gewoon een andere reactie op jouw post: viespeuk!!!
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:30:14 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81332970
Ik hoorde ergens dat een niet nader te noemen binnenkort daadwerkelijk live gaande site echt gruwelijk awesome gaat worden
pi_81332982
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

woensdag 12 mei 2010 @ 11:30:32 #36
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81332988
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_81333012
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef Poit het volgende:
Fok!Games zuigt inderdaad gruwelijke stierenballen
Ik had Ritse nog zo gezegd daar eindelijk eens mee op te houden
pi_81333023
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoorde ergens dat een niet nader te noemen binnenkort daadwerkelijk live gaande site echt gruwelijk awesome gaat worden
Jullie binnenkort begint onderhand te lijken op de binnenkort van FOK! Wanneer dan?
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:31:36 #39
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81333033
quote:
Serieus? Schrijven er ook wel een beetje toffe mensen voor die site of zijn het van die saaie dufkutten als bij gamer en insidegamer?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:32:52 #40
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81333079
quote:
URL?
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:33:17 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81333099
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef Nebo het volgende:

[..]

Jullie binnenkort begint onderhand te lijken op de binnenkort van FOK! Wanneer dan?
Op 1 april 2011 kondigen we aan dat het stiekem toch een grapje was en daarmee pakken we dan het record voor langst lopende 1 april-grap ooit op nederlandse bodem
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:33:53 #42
111656 Poit
12-08-12
pi_81333126
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:

[..]

Dan gewoon een andere reactie op jouw post: viespeuk!!!
Die mag
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik had Ritse nog zo gezegd daar eindelijk eens mee op te houden
En dan mij een viespeuk noemen
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:34:02 #43
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81333130
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Serieus? Schrijven er ook wel een beetje toffe mensen voor die site of zijn het van die saaie dufkutten als bij gamer en insidegamer?
Ik kan me amper voorstellen dat ze iets van jouw niveau hebben
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_81333141
quote:

[..]

Alleen maar dufkutten
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:34:18 #45
111656 Poit
12-08-12
pi_81333144
quote:

[..]

Groter is er 1 in ieder geval!
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:34:30 #46
187674 Sigmund666
pi_81333156
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:34:33 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81333159
quote:

[..]

Ik hoorde dat minimaal één van de leden net zo fout kan dansen als de insidegamers
pi_81333174
quote:

[..]

Uber coole mensen natuurlijk
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:35:47 #49
111656 Poit
12-08-12
pi_81333218
Maar over die nog niet nader genoemde site...

DUURT LANG!!
pi_81333242
quote:
Geloof er geen fuck van. Ik ken de geruchten ook en volgens mij kan dat nooit echte kwaliteit opleveren
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_81333245
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:37:16 #52
182714 RitseB
pi_81333284
Hoi ed
pi_81333306
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Morthill het volgende:

[..]

Geloof er geen fuck van. Ik ken de geruchten ook en volgens mij kan dat nooit echte kwaliteit opleveren
Zeker niet met het team dat erachter zit als de geruchten kloppen.
pi_81333347
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Blij dat ik me er uiteindelijk amper mee bemoeid heb. Kan gelukkig inhoudelijk schrijven voor andere organisaties
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:39:42 #55
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81333380
Hoewel ik de presentatie van insidegamer nogal kinderachtig vind, is het naar mijn mening de enige serieuze gamewebsite die iet origineels doet. Er zitten veel kiddies onder hun publiek en heb dus niet zo veel met de users, maar de site zelf is wel een onderdeel van mijn vaste internetrondje.

nu.nl-fok-tweakers-insidegamer-facebook-macfreak-onemorething-playsyde-kotaku-eurogamer-nos
pi_81333392
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Zijn er ook nog mensen die de waarheid niet weten?
pi_81333407
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef Fallen het volgende:
Hoewel ik de presentatie van insidegamer nogal kinderachtig vind, is het naar mijn mening de enige serieuze gamewebsite die iet origineels doet. Er zitten veel kiddies onder hun publiek en heb dus niet zo veel met de users, maar de site zelf is wel een onderdeel van mijn vaste internetrondje.

nu.nl-fok-tweakers-insidegamer-facebook-macfreak-onemorething-playsyde-kotaku-eurogamer-nos
IG bestaat ook uit een groep incompetente jongelingen die gewoon gratis games willen spelen Inhoudelijk prut
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:44:32 #58
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81333576
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Morthill het volgende:

[..]

IG bestaat ook uit een groep incompetente jongelingen die gewoon gratis games willen spelen Inhoudelijk prut
Eens, maar wel met een prima layout, videorecensies, prijsvragen, redelijke reviews, het idee van discussies (zoals checkpoint en uitgespeeld) is leuk en ze zijn redelijk volledig in previews/reviews en achtergrondinfo.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:44:37 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81333581
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Zijn er ook nog mensen die de waarheid niet weten?
Dat disjfa en poit de originele kartrekkers zijn bedoel je?
pi_81333686
Artikelsurfen is nog best tof. Ik spring van het syndroom van Asperger naar artikelen over pragmatiek en autisme, vervolgens naar Broca en vanaf daar weer terug naar het syndroom van Asperger. Gaandeweg kom ik nog best veel interessante dingen tegen en vooral heel veel tegenstrijdige onderzoeken. Heb nu al voor 7,50 euro artikelen geprint. Nu weer duiken in artikelen over taalbegrip van autistische kids.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:47:47 #62
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81333722
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Morthill het volgende:

[..]

Daar heeft toch elke gamesite onderhand wel last van. Die jochies hebben gewoon een behoorlijk bewijsdrang om zichzelf als beste [blabla] neer te zetten.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:48:15 #63
111656 Poit
12-08-12
pi_81333738
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dude!!
pi_81333775
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet

Maar het uitdagende aan een site/community beginnen is volgens mij het zakelijke model. Hoe zorg je dat er zoveel centjes binnen gaan komen dat je ook op de lange termijn serieus aan het schrijven kan blijven en wat anders kan bieden dan kopietjes van nieuws van andere sites.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:49:36 #65
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81333795
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:48 schreef Poit het volgende:

[..]

Dude!!
Dat was toch al lang bekend man...
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:50:27 #66
111656 Poit
12-08-12
pi_81333840
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat was toch al lang bekend man...
Oh.. Ik wist dat nog niet
pi_81333897
disjfa
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:52:14 #68
111656 Poit
12-08-12
pi_81333920
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
disjfa
Dude!
Disjfa is een baas en een koning!
pi_81334003
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Poit het volgende:

[..]

Dude!
Disjfa is een baas en een koning in snurken!
Fixed!
pi_81334014
quote:

[..]

Dude!
van snurkland.
pi_81334026
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Fixed!
HIGH FIVE!
pi_81334029
quote:

[..]

Dude!
pi_81334031
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef Nebo het volgende:

[..]

van snurkland.
GMTA
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:55:03 #74
111656 Poit
12-08-12
pi_81334056
It's funny because it's true!!
pi_81334066
jwz
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:55:49 #76
111656 Poit
12-08-12
pi_81334097
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef GameBabe het volgende:

[..]

SMTA
Fixed
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:58:01 #77
111656 Poit
12-08-12
pi_81334216
Kinderen doodgehakt in China
Verschrikkelijk dat het gebeurt maar stiekem moest ik echt heel erg hard lachen om de derde reactie
pi_81334217
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Fixed
En die van jou is XXS zeker
pi_81334219
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Daar heeft toch elke gamesite onderhand wel last van. Die jochies hebben gewoon een behoorlijk bewijsdrang om zichzelf als beste [blabla] neer te zetten.
En al die lui zien zichzelf als serieuze journalisten ook nog Serieus, gamessites zijn voor 99% pure prut.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:00:55 #80
111656 Poit
12-08-12
pi_81334363
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En die van jou is XXS zeker
Al staat de S dan voor Sexy
pi_81334416
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Al staat de S dan voor Sexy
extra extra sexy hersenen... Oversekst noemt men dat gewoon
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:02:03 #82
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81334418
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

En al die lui zien zichzelf als serieuze journalisten ook nog Serieus, gamessites zijn voor 99% pure prut.
So true. En ik zie het ook zo 123 niet veranderen, aangezien het toch om 'de views' draait, en die pubers het liever populaire teksten zien dan gedegen jounalistiek.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:02:30 #83
111656 Poit
12-08-12
pi_81334437
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef GameBabe het volgende:

[..]

extra extra sexy hersenen... Oversekst noemt men dat gewoon
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:03:43 #84
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81334487
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:04:04 #85
111656 Poit
12-08-12
pi_81334498
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

So true. En ik zie het ook zo 123 niet veranderen, aangezien het toch om 'de views' draait, en die pubers het liever populaire teksten zien dan gedegen jounalistiek.
Ik vind goed geschreven populaire teksten een stuk leuker om te lezen dan zichzelf te serieus nemende recensies over iets..
Daarom ben ik fan van de PU, hecht ik er veel waarde aan? Niet echt, vind ik het leuk om te lezen? Hell yeah! Fucking geniaal!
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:04:18 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81334506
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Het publiek waar die sites zich op richten is dan ook de wat jongere jeugd. Er zijn natuurlijk veel meer gamers onder de 20 die de sites bezoeken dan oudere gamers die echt om kwaliteit geven.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:08:13 #87
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81334671
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het publiek waar die sites zich op richten is dan ook de wat jongere jeugd. Er zijn natuurlijk veel meer gamers onder de 20 die de sites bezoeken dan oudere gamers die echt om kwaliteit geven.
Dat realiseer ik me ook daar stoor ik me er verder ook niet aan. Ik bezoek gewoon geen gamesite's meer.
pi_81334782
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:03 schreef Gamer_V het volgende:

He Viezie, jij bent toch nog niet oud genoeg voor een dirty mind
pi_81334797
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:04 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik vind goed geschreven populaire teksten een stuk leuker om te lezen dan zichzelf te serieus nemende recensies over iets..
Daarom ben ik fan van de PU, hecht ik er veel waarde aan? Niet echt, vind ik het leuk om te lezen? Hell yeah! Fucking geniaal!
Dat is prima, maar niet wat ik bedoel. Wat ik wil zeggen is dat al die koters proberen de PU na te bootsen, dat ze niks anders doen dan simpelweg nieuws kopiëren, dat ze allemaal hetzelfde schrijven zonder dat het gedegen artikelen zijn. De PU doet wat ze willen doen goed en dat daar mensen bij zitten die ik op persoonlijk vlak niet zo mag (Jan is iets te verliefd op zichzelf), is daarbij niet zo relevant. Het gaat me er nu om dat al die websites zichzelf veel te serieus nemen, zeker voor wat ze bieden.

En ja, dat is een fout die ik bij FOK! ook lange tijd maakte, zeker toen ik vier jaar terug net crew was. Inmiddels heb ik zeker leren relativeren, ik heb een veel beter beeld van de industrie gekregen en ben ook wel redelijk klaar met dat standaardwerk dat iedereen levert. Sites die ik prettig vindt om te lezen zijn dan ook Gamesindustry.biz, Eurogamer.net en Edge Online. Zeker GI laat zien dat gedegen journalistiek best mogelijk is en ik lees dat dan ook graag.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:11:39 #90
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81334800
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:08 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Dat realiseer ik me ook daar stoor ik me er verder ook niet aan. Ik bezoek gewoon geen gamesite's meer.
Als je dat straks maar weer wel doet
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:14:29 #91
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81334912
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:

[..]

He Viezie, jij bent toch nog niet oud genoeg voor een dirty mind
Ik ben 20 en nu al seksueel gefrustreerd hoor
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:15:08 #92
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81334944
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als je dat straks maar weer wel doet
Inderdaad! Mag ik powerunlimited.nl aanraden?
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:15:31 #93
258885 Solique
I Kill You !
pi_81334962
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Gamer_V het volgende:

De trauma's beginnen vroeg tegenwoordig.
pi_81335005
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:17:04 #95
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81335023
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

AQuila-praktijken
pi_81335041
quote:

[..]

het exacte schoolvoorbeeld van mijn probleem met sites
pi_81335104
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat is prima, maar niet wat ik bedoel. Wat ik wil zeggen is dat al die koters proberen de PU na te bootsen, dat ze niks anders doen dan simpelweg nieuws kopiëren, dat ze allemaal hetzelfde schrijven zonder dat het gedegen artikelen zijn. De PU doet wat ze willen doen goed en dat daar mensen bij zitten die ik op persoonlijk vlak niet zo mag (Jan is iets te verliefd op zichzelf), is daarbij niet zo relevant. Het gaat me er nu om dat al die websites zichzelf veel te serieus nemen, zeker voor wat ze bieden.

En ja, dat is een fout die ik bij FOK! ook lange tijd maakte, zeker toen ik vier jaar terug net crew was. Inmiddels heb ik zeker leren relativeren, ik heb een veel beter beeld van de industrie gekregen en ben ook wel redelijk klaar met dat standaardwerk dat iedereen levert. Sites die ik prettig vindt om te lezen zijn dan ook Gamesindustry.biz, Eurogamer.net en Edge Online. Zeker GI laat zien dat gedegen journalistiek best mogelijk is en ik lees dat dan ook graag.
Wat ik ook erg leuk zou vinden op een Nederlandse site is als men regelmatig Nederlandse developers etc zou interviewen, zodat de Nederlandse game industrie ook veel meer gaat leven en hip wordt!

Zo kun je denk ik zowel pubers als serieus publiek aanspreken. Schrijf maar eens een artikel over een artist bij Guerilla ofzo. Wat heeft deze jongen/dit meisje gedaan om zover te komen, zo kunnen de pubers dromen van hun toekomst er serieuze mensen een gevoel krijgen hoe de business echt werkt.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:19:34 #98
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81335124
SPOILER
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:20:13 #99
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81335145
quote:

[..]

Doe maar niet, dat kun beter aan AQiwi360 overlaten
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:20:50 #100
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81335176
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:19 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Wat ik ook erg leuk zou vinden op een Nederlandse site is als men regelmatig Nederlandse developers etc zou interviewen, zodat de Nederlandse game industrie ook veel meer gaat leven en hip wordt!

Zo kun je denk ik zowel pubers als serieus publiek aanspreken. Schrijf maar eens een artikel over een artist bij Guerilla ofzo. Wat heeft deze jongen/dit meisje gedaan om zover te komen, zo kunnen de pubers dromen van hun toekomst er serieuze mensen een gevoel krijgen hoe de business echt werkt.
Nee, GB, de niet nader te noemen site gaat jou niet interviewen
pi_81335223
quote:

[..]

Pff, been there, done that. Al artikelen geplaatst op FOK! nav interviews met Grendel Games en Two Tribes.

Guerilla boeit me eigenlijk niet. Grote developers komen toch wel in het nieuws.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:22:17 #102
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81335234
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Maar het is een vrouw in de gamesindustrie denk aan de views!
pi_81335239
quote:

[..]

Gooi dat eens achter de schermen jij!
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:22:28 #104
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81335244
Mensen er iets vreselijks gebeurd
quote:
61 Nederlanders omgekomen bij crash
Op de luchthaven van de Libische hoofdstad Tripoli is een vliegtuig neergestort. Daarbij zijn 103 inzittenden om het leven gekomen, onder wie 61 Nederlanders. Een Nederlands jongetje is de enige overlevende.
pi_81335269
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet hoor

Maar ik vind het jammer dat er zo weinig in de media komt over de Nederlandse game industrie. Als Nederlanders zijn we van nature ingenieurs en ik vind dat de industrie in ons kikkerlandje best wat mag groeien
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:24:16 #106
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81335322
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]

Vraag me wel af hoe dat jongetje het dan heeft weten te overleven...
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:23 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet hoor

Maar ik vind het jammer dat er zo weinig in de media komt over de Nederlandse game industrie. Als Nederlanders zijn we van nature ingenieurs en ik vind dat de industrie in ons kikkerlandje best wat mag groeien
Je hebt dat ene blaadje toch? Hoe heet het... ehm...
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:25:02 #107
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81335352
Control. Ja, oké, niet echt mainstream, maar het is wat.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:25:07 #108
111656 Poit
12-08-12
pi_81335355
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je vergelijkt het dan ook met totaal verschillende soorten gamesites.. Er zit nogal wat verschil in het posten van nieuwtjes (het gros) en het schrijven van artikelen. Beide hebben een totaal andere doelgroep. Ik zal zelf niet snel op de door jou aangeschreven sites komen omdat ik daar echt voor moet gaan zitten. Aangezien ik net zolang m'n aandacht ergens op kan houden als het geheugentermijn van een vis vallen die al snel af.
Wat ik fijn vind aan een games site is een overzicht van nieuwtjes en ontwikkelingen. Meer hoef ik in eerste instantie niet. Puur koppenscannen.. Wat ik daarbij belangrijk vind is een indeling per console.
Maar als ik ergens meer over wil weten zoek ik inderdaad verder naar andere sites die me meer kunnen vertellen.
pi_81335397
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]

Fuck
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:29:27 #110
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81335508
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:24 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

[..]

Playboy?
pi_81335512
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:25 schreef Poit het volgende:

[..]

Je vergelijkt het dan ook met totaal verschillende soorten gamesites.. Er zit nogal wat verschil in het posten van nieuwtjes (het gros) en het schrijven van artikelen. Beide hebben een totaal andere doelgroep. Ik zal zelf niet snel op de door jou aangeschreven sites komen omdat ik daar echt voor moet gaan zitten. Aangezien ik net zolang m'n aandacht ergens op kan houden als het geheugentermijn van een vis vallen die al snel af.
Wat ik fijn vind aan een games site is een overzicht van nieuwtjes en ontwikkelingen. Meer hoef ik in eerste instantie niet. Puur koppenscannen.. Wat ik daarbij belangrijk vind is een indeling per console.
Maar als ik ergens meer over wil weten zoek ik inderdaad verder naar andere sites die me meer kunnen vertellen.
JA prima allemaal, maar nogmaals, dat is mijn probleem niet. Mijn probleem is dat er meer dan honders sites zijn in NL alleen die exact dat doen, niks meer, niks minder en die inhoudelijk gewoon een puinhoop van jewelste zijn, omdat ze gerund worden door incompetente pubers die net van de borst van hun moeder afzijn en zich zo graag bezig willen houden met games, omdat de PU er zo groot in is. Er mogen best sites zijn die zich richten op de snelle informatie, maar dan moet die info nog wel fatsoenlijk gebracht worden en dat gebeurt zelden. Van al die reviews kun je 99% skippen, want die boeien gewoon niet. Die zijn geschreven door mensen die er veel te weinig verstand van hebben, maar die zichzelf wel serieus als journalist zien.
pi_81335532
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:26 schreef Nebo het volgende:

[..]

Fuck
Er is echt niets van over ook

Arm jongetje... dat is een trauma..
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:30:56 #113
187674 Sigmund666
pi_81335563
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:24 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

[..]

Die dingen gebeuren je of niet. Het is een wonder als iemand het al overleefd.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:33:38 #114
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_81335666
vind alleen dat je nu op tv een journaal hoort waarbij je 10x hetzelfde hoort en niks nieuws.

Echt vreselijk dit, hoop dat de klap onverwacht kwam en mensen er weinig van meegemaakt hebben.
Lijkt me echt zo erg wanneer je er in zit en je bent een minuut lang naar beneden aan het storten
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:34:38 #115
111656 Poit
12-08-12
pi_81335710
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:29 schreef Morthill het volgende:

[..]

JA prima allemaal, maar nogmaals, dat is mijn probleem niet. Mijn probleem is dat er meer dan honders sites zijn in NL alleen die exact dat doen, niks meer, niks minder en die inhoudelijk gewoon een puinhoop van jewelste zijn, omdat ze gerund worden door incompetente pubers die net van de borst van hun moeder afzijn en zich zo graag bezig willen houden met games, omdat de PU er zo groot in is. Er mogen best sites zijn die zich richten op de snelle informatie, maar dan moet die info nog wel fatsoenlijk gebracht worden en dat gebeurt zelden. Van al die reviews kun je 99% skippen, want die boeien gewoon niet. Die zijn geschreven door mensen die er veel te weinig verstand van hebben, maar die zichzelf wel serieus als journalist zien.
Kan niets anders dan je gelijk geven.
Vaak gaat het niet verder dan copy pasten van een stuk tekst..
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:37:02 #116
187674 Sigmund666
pi_81335790
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
vind alleen dat je nu op tv een journaal hoort waarbij je 10x hetzelfde hoort en niks nieuws.

Echt vreselijk dit, hoop dat de klap onverwacht kwam en mensen er weinig van meegemaakt hebben.
Lijkt me echt zo erg wanneer je er in zit en je bent een minuut lang naar beneden aan het storten
Gebeurt vrij snel volgens mij. Die mensen in Tenerife ergens jaren '70 moeten er ook weinig van gemerkt hebben.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:39:12 #117
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81335875
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:34 schreef Poit het volgende:

[..]

Kan niets anders dan je gelijk geven.
Vaak gaat het niet verder dan copy pasten van een stuk tekst..
Met het gevolg dat als 1 site het verkeerd interperteerd of vertaald het meteen op heel veel site's verkeerd vermeld staat.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:39:43 #118
111656 Poit
12-08-12
pi_81335894
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Met het gevolg dat als 1 site het verkeerd interperteerd of vertaald het meteen op heel veel site's verkeerd vermeld staat.
Zeker..
pi_81335995
Waar de fuck zijn jullie over aan het praten geen zin om terug te bladeren.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:45:21 #120
187674 Sigmund666
pi_81336091
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:42 schreef CraniuM het volgende:
Waar de fuck zijn jullie over aan het praten geen zin om terug te bladeren.
Een gerucht dat er een nieuwe versie van Fok!Games online komt binnenkort en een hele discussie over de artikelen van andere sites enzo. En zo nu en dan wat geschoktheid over 62 Nederlanders die neer zijn gestort met een vliegtuig.
pi_81336454
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:45 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Een gerucht dat er een nieuwe versie van Fok!Games online komt binnenkort en een hele discussie over de artikelen van andere sites enzo. En zo nu en dan wat geschoktheid over 62 Nederlanders die neer zijn gestort met een vliegtuig.
Bedankt voor de update,
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:55:40 #122
187674 Sigmund666
pi_81336479
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:54 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Bedankt voor de update,
Bros b4 ho's swa! Je weet het toch!
pi_81336728
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

pi_81336807
En de nagel gaat er volgende week Vrijdag af.
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:06:16 #125
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_81336836
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:05 schreef Edwinuss het volgende:
brrrr

sterkte
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_81336957
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:06 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

brrrr

sterkte

Dankje.

Hij heeft mij wel gerust gesteld. Ik ga er nu kapot van als ik per ongeluk mijn teen stoot, en in veel gevallen komt dat 1 of 2 keer per dag voor.
Hij zegt dat als de nagel eraf is het 3 tot 4 dagen even irriteert, maar de druk is er dan af.

Wat lijkt me dat heerlijk.
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:09:40 #127
258885 Solique
I Kill You !
pi_81336960
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:05 schreef Edwinuss het volgende:
Sterkte alvast
pi_81337002
het is weekend
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:15:59 #129
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81337224
Nieuwe versie van FOK!games?
pi_81337321
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

jwz oneluv met jouw en ed mayne
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:09 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dankje.

Hij heeft mij wel gerust gesteld. Ik ga er nu kapot van als ik per ongeluk mijn teen stoot, en in veel gevallen komt dat 1 of 2 keer per dag voor.
zelfs als je niks aan je teen hebt en je stoot hem ergens tegen aan is al fucking pijnlijk soms.
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:33:45 #131
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81338080
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef badboynova het volgende:
het is weekend
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:37:19 #132
111656 Poit
12-08-12
pi_81338249
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:15 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe versie van FOK!games?
Ja toch? Met een vleugje GAM SC
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:41:14 #133
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81338417
Site zelf heeft vrij weinig met F!g te maken heur
pi_81338511
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb je fallout al gevonden?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:44:00 #135
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81338549
James Avery spreekt Silverbolt in in de derde Transformersfilm

* SocialDisorder stelt zich een scčne voor waarbij Silverbolt Jazz door de lucht smijt

woensdag 12 mei 2010 @ 13:47:20 #136
111656 Poit
12-08-12
pi_81338715
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Site zelf heeft vrij weinig met F!g te maken heur
Show me the preview!!
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
James Avery spreekt Silverbolt in in de derde Transformersfilm

* SocialDisorder stelt zich een scčne voor waarbij Silverbolt Jazz door de lucht smijt

Jazz je kat?
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:48:23 #137
111656 Poit
12-08-12
pi_81338769
Oeh, ik had trouwens net gewoon een 1337 post
pi_81338807
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:48 schreef Poit het volgende:
Oeh, ik had trouwens net gewoon een 1337 post
Nerd
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:49:44 #139
111656 Poit
12-08-12
pi_81338839
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nerd
pi_81339312
Ik ga maar eens wat anders ontbijten dan Oud Hollandse Salmiakmix en Cranberrysap

Misschien lekker een romig asperge of champignonnensoepje met warme pita's
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:04:56 #141
258885 Solique
I Kill You !
pi_81339478
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:01 schreef GameBabe het volgende:
Ik ga maar eens wat anders ontbijten dan Oud Hollandse Salmiakmix en Cranberrysap

Misschien lekker een romig asperge of champignonnensoepje met warme pita's
Eetse alvast

Zelf net 3 bruine bollen met kruidenkaasboter op.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:05:04 #142
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81339485
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:47 schreef Poit het volgende:

[..]

Show me the preview!!
[..]

Jazz je kat?
Dierenbeul!

Deze Jazz:
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:10:33 #143
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81339951
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
Ik dacht GTA Vice City gekocht te hebben...

!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:16:08 #145
258885 Solique
I Kill You !
pi_81339988
quote:

!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een faalhaas
pi_81339991
quote:

!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een baas
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:25:21 #147
187674 Sigmund666
pi_81340439
Wat een mongool

Antiklacht: Powdered Toast Man!

LEAVE EVERYTHING TO ME!!
pi_81340670
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:04 schreef Solique het volgende:

[..]

Eetse alvast

Zelf net 3 bruine bollen met kruidenkaasboter op.
Thanks, ik had nog wat roomboter op de broodjes gesmeerd en toen was het helemaal smikkelen
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:30:54 #149
111656 Poit
12-08-12
pi_81340691
Bijna lang weekend!
Weer alleen maar dikke parties en een bezoekje aan België
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:43:56 #150
187674 Sigmund666
pi_81341311
Inderdaad. Morgen rommelmarkten lopen
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:43:57 #151
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_81341312
Morgen is het 10 jaar geleden dat de vuurwerkramp was

die 10 jaar zijn gigantisch snel voorbij gegaan
pi_81341506
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef Flodder450 het volgende:

Toen was je 5. Daar weet jij niks mee van.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:49:38 #153
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81341581
Toen 23 doden,

vandaag 61 doden
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:50:29 #154
270524 Flodder450
pi_81341619
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:48 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Toen was je 5. Daar weet jij niks mee van.
ik weet het nog wel lol

een verpletterend gezicht was dat, het leek wel op een oorlogsgebied, in termen van destructie

en toen kwan 9/11

"Pap?"
"Ja?"
"Waarom komt er stof uit die gebouwen?"
" "
pi_81341669
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

ik weet het nog wel lol

een verpletterend gezicht was dat, het leek wel op een oorlogsgebied, in termen van destructie

en toen kwan 9/11

"Pap?"
"Ja?"
" "
pi_81341703
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Verlaat alsjeblieft het internet. Alsjeblieft.
True.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:53:18 #157
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81341767
quote:

[..]

Verlaat alsjeblieft het internet. Alsjeblieft.
Ed,

Ga je nog skate 3 kopen?

Ik heb hem inieder geval over een half uur
pi_81341770
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

ik weet het nog wel lol

en toen kwan 9/11

"Pap?"
"Ja?"
" "
lol
pi_81341806
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ed,

Ga je nog skate 3 kopen?

Echt? Waar heb je die game dan gekocht of ga je em kopen? Ik ga zo wat eerder de stad in om te kijken of ie ook bij de Bart Smit ligt.

Maar ik ga de game wel halen ja.
pi_81341812
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ed,

Ga je nog skate 3 kopen?

Ohja kut die moet ik ook weer gaan kopen en dan weer samen met baas ed skaten.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:55:29 #161
270524 Flodder450
pi_81341898
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef chetec21 het volgende:

[..]

lol
hey, jij ook op FOK! ?
pi_81341923
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

hey, jij ook op FOK! ?
ja jij ook toch
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:56:05 #163
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81341934
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Supertroopers Wat een toffe film

Vooral die Duitser en zn vrouw
pi_81341957
Goffer, het gaat nog net zo snel als 'vroeger'. Nu loop ik alweer een half deel achter
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:57:26 #165
270524 Flodder450
pi_81342013
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef chetec21 het volgende:

[..]

ja jij ook toch
blijkbaar

en pas je klacht even aan in KLB
pi_81342021
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Supertroopers Wat een toffe film

Vooral die Duitser en zn vrouw
Verstandig dus om die op mijn 'nog te kijken' films lijstje te zetten?
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:58:00 #167
111656 Poit
12-08-12
pi_81342048
quote:

[..]

]
Koning!!
Supertroopers!!
quote:
Mac: All right, how about "Cat Game?"
Foster: Cat Game? What's the record?
Mac: Thorny did six, but I think you can do ten.
Foster: Ten? Starting right 'meow?'
[Mac laughs - they walk up to the car, and Foster taps on the driver side]
Larry Johnson: Sorry about the...
Foster: All right meow. (1) Hand over your license and registration.
[the man hands him his license]
Foster: Your registration? Hurry up meow. (2)
[Mac ticks off two fingers]
Larry Johnson: Sorry.
[the man laughs a little]
Foster: Is there something funny here boy?
Larry Johnson: Oh, no.
Foster: Then why you laughing, Mister... Larry Johnson?
[pause]
Foster: All right meow, (3) where were we?
Larry Johnson: Excuse me, are you saying meow?
Foster: Am I saying meow?
[Mac puts his hands up for the fourth one, but makes an "eehhh" facial expression, as he is considering the last one]
Larry Johnson: I thought...
Foster: Don't think boy. Meow, (4) do you know how fast you were going?
[man laughs]
Foster: Meow. (5) What is so damn funny?
Larry Johnson: I could have sworn you said meow.
Foster: Do I look like a cat to you, boy? Am I jumpin' around all nimbly bimbly from tree to tree?
[Mac is gut-busting laughing]
Foster: Am I drinking milk from a saucer?
[feigned anger]
Foster: Do you see me eating mice?
Foster: [Mac and the man are laughing their heads off now] You stop laughing right meow! (6)
Larry Johnson: [the man stops and swallows hard] Yes sir.
Foster: Meow, (7) I'm gonna have to give you a ticket on this one. No buts meow. (8) It's the law.
[rips off the ticket and hands it to the man]
Foster: Not so funny meow, (9) is it?
Foster: [Foster gets up to leave, but Mac shakes his hands at him, indicating only nine meows] Meow! (10)
Legendarisch!
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:58:40 #168
111656 Poit
12-08-12
pi_81342087
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Verstandig dus om die op mijn 'nog te kijken' films lijstje te zetten?
Hell fucking yeah!!
pi_81342151
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef Poit het volgende:

[..]

Hell fucking yeah!!
Done.
pi_81342635
Wat een nostalgie:

En nog met gamevideo's ook
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:10:17 #171
111656 Poit
12-08-12
pi_81342651
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Done.
Net als andere films van Broken Lizard. Beerfest is leuk, Slammin' Salmon is ook super. Club Dread is moah maar de moeite waard.
En er komt een Super Troopers 2
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:15:09 #172
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81342840
Club Dread

"Peen-a-lope, what a beautiful name!"
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:19:03 #173
258885 Solique
I Kill You !
pi_81343034
Ken geen van de genoemde films.
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:22:51 #174
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81343220
beerfest is echt awesome, heb ooit ergens een echte Boot van Weihenstephaner zien staan, helaas wel 40 euro dus toen niet gekocht, nu spijt van
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:23:44 #175
111656 Poit
12-08-12
pi_81343258
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef Solique het volgende:
Ken geen van de genoemde films.

Ga je schamen kerel
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:25:58 #176
111656 Poit
12-08-12
pi_81343357
mudkip
SPOILER
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:26:44 #177
111656 Poit
12-08-12
pi_81343390

woensdag 12 mei 2010 @ 15:32:09 #178
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81343624
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Echt? Waar heb je die game dan gekocht of ga je em kopen? Ik ga zo wat eerder de stad in om te kijken of ie ook bij de Bart Smit ligt.

Maar ik ga de game wel halen ja.
Bij FRS want daar is die 59.95 en bij de bartsmit 64.95
pi_81343660
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:32 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Bij FRS want daar is die 59.95 en bij de bartsmit 64.95
Even gebeld. FRS hier in Leeuwarden verkopen ze em pas op de 20e.
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:34:44 #180
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81343739
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:33 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Even gebeld. FRS hier in Leeuwarden verkopen ze em pas op de 20e.
Er zijn nog wel meer winkels in leeuwaarden dan de FRS toch?
pi_81343803
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Er zijn nog wel meer winkels in leeuwaarden dan de FRS toch?
Zal je vies tegenvallen.
pi_81343805
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]

"Ash throws pokéball.... Nigger picks up pokéball and runs"
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:37:20 #183
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81343859
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Zal je vies tegenvallen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:38:29 #184
258885 Solique
I Kill You !
pi_81343910
Kan m bestellen voor 49,95 is die vrijdag binnen. Maar koop voorlopig even niets meer heb nog genoeg uit te spelen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:39:53 #185
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81343965
VRIJDAG ALAN WAKE GEKKEEEUUHH!!!!!!
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:40:03 #186
111656 Poit
12-08-12
pi_81343971
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef Nebo het volgende:

[..]

"Ash throws pokéball.... Nigger picks up pokéball and runs"
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:40:25 #187
111656 Poit
12-08-12
pi_81343986
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:39 schreef SpankmasterC het volgende:
VRIJDAG ALAN WAKE GEKKEEEUUHH!!!!!!
Overrated Alone in the Dark wannabee
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:41:31 #188
187674 Sigmund666
pi_81344034
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]

Around Blacks, never relax
pi_81344990
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:51 schreef GameBabe het volgende:
En laten we eens een topic niet flirten
We hebben precies een topic niet geflirt, mogen we nu weer
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:04:17 #190
111656 Poit
12-08-12
pi_81345101
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:01 schreef GameBabe het volgende:

[..]

We hebben precies een topic niet geflirt, mogen we nu weer

Neuken?
pi_81345187
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:04 schreef Poit het volgende:

[..]

Neuken?
ROFLMAO... dat is toch niet subtiel
pi_81345287
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:04 schreef Poit het volgende:

[..]

Neuken?
Hoe vaak heeft dat al gewerkt bij jou?
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:08:33 #193
182714 RitseB
pi_81345313
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef Nebo het volgende:

[..]

Altijd, omdat poit
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:09:03 #194
111656 Poit
12-08-12
pi_81345337
quote:

[..]

quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef RitseB het volgende:

[..]

Altijd, omdat poit
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:10:32 #195
111656 Poit
12-08-12
pi_81345394
quote:

[..]

Maar om even een serieus antwoord te geven.. Het heeft vaker gewerkt dan alleen telefoonnummers vragen en er niets mee doen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:11:55 #196
111656 Poit
12-08-12
pi_81345445
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]

ROFLMAO... dat is toch niet subtiel
Oh.. Is dat een vereiste dan?
Schone deerne, zou u mij het plezier willen gunnen mij te vergezellen met de daad die copulatie heet?
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:16:42 #197
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81345660
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef Flodder450 het volgende:

Correct Flodder!

Het is wat met al die rampen brrrrrrrrr
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:17:14 #198
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81345679
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:18:46 #199
182714 RitseB
pi_81345741
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:17 schreef AQuila360 het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_81345858
Zo morgen naar The Bounty Hunter.
pi_81345928
quote:

[..]

Zoiets moet in de juiste context en bij een juiste vrouw... dat is het lastige eraan...

Maar ik denk dat het bij een groep vrouwen beter werkt dan stuntelig met elkaar bellen enzo
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:24:54 #202
111656 Poit
12-08-12
pi_81345995
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Zoiets moet in de juiste context en bij een juiste vrouw... dat is het lastige eraan...

Maar ik denk dat het bij een groep vrouwen beter werkt dan stuntelig met elkaar bellen enzo

Maar dus? Wat is daarop uw antwoord?
pi_81346170
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef Poit het volgende:

[..]

Iets met het v-woord.. Dus nee ik ben niet het juiste type om dit soort dingen te roepen
SPOILER
pi_81346189
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef Poit het volgende:

[..]

je bent je prijs vergeten te noemen, gekkie
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81346331
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:10 schreef Poit het volgende:

[..]

Maar om even een serieus antwoord te geven.. Het heeft vaker gewerkt dan alleen telefoonnummers vragen en er niets mee doen.
Je eerste zin was een leugen! EEN LEUGEN!!!

Overigens heb ik er ondertussen al lang wat mee gedaan
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:33:32 #206
111656 Poit
12-08-12
pi_81346365
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:29 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Iets met het v-woord.. Dus nee ik ben niet het juiste type om dit soort dingen te roepen
SPOILER
Vladimir? Wat heeft GamerV wat ik niet heb
En sterrenbeelden Klopt toch geen kut van!
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:34:29 #207
111656 Poit
12-08-12
pi_81346408
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:32 schreef Nebo het volgende:

[..]

Je hebt het bonnetje gebruikt om je kattenvoer terug te brengen?
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:29 schreef Tain het volgende:

[..]

je bent je prijs vergeten te noemen, gekkie
Ohja, kut.. Maar dat liep toch via jou?
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:35:29 #208
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81346456
pi_81346519
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:32 schreef Nebo het volgende:

[..]

En en en?
pi_81346695
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef Poit het volgende:

[..]

Vladimir? Wat heeft GamerV wat ik niet heb
En sterrenbeelden Klopt toch geen kut van!
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

O nee dat is een overeenkomst
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:41:03 #211
111656 Poit
12-08-12
pi_81346711
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En en en?
Net als in dit topic bleef het angstvallig stil
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:41:21 #212
111656 Poit
12-08-12
pi_81346719
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:40 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[..]

O nee dat is een overeenkomst
Ik ben heel geen 20
pi_81346902
Kaarten voor Wimbledon binnen, ik zit op de voorste rij van het Center Court

[ Bericht 0% gewijzigd door Morthill op 12-05-2010 16:53:23 ]
pi_81347155
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:41 schreef Poit het volgende:

[..]

Net als in dit topic bleef het angstvallig stil
Laat die jongen met rust, anders ga ik weer knijpen hoor
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:55:01 #215
111656 Poit
12-08-12
pi_81347265
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Laat die jongen met rust, anders ga ik weer knijpen hoor
Ok..
* Poit druipt af..
pi_81347513
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:45 schreef Morthill het volgende:
Kaarten voor Wimbledon binnen, ik zit op de voorste rij van het Center Court

Ter verduidelijking
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:02:46 #217
111656 Poit
12-08-12
pi_81347550
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ter verduidelijking
En dat is voor 1 pot of voor een dag of voor het gehele wimbledon?
pi_81347569
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ter verduidelijking
Ziet er goed uit
pi_81347621
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:02 schreef Poit het volgende:

[..]

En dat is voor 1 pot of voor een dag of voor het gehele wimbledon?
De hele dag, al mag ik natuurlijk ook op alle andere banen komen behalve Court 1 en 2 (showcourts). Hele Wimbledon zou leuk zijn, maar iets te duur . Kosten zijn nu al 65 pond per kaartje.
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:07:52 #220
111656 Poit
12-08-12
pi_81347736
Jack Parrow is een baas!
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:10:48 #221
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81347851
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

De hele dag, al mag ik natuurlijk ook op alle andere banen komen behalve Court 1 en 2 (showcourts). Hele Wimbledon zou leuk zijn, maar iets te duur . Kosten zijn nu al 65 pond per kaartje.
Awesome dude is echt een mooie plek!
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:11:19 #222
111656 Poit
12-08-12
pi_81347880
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

woensdag 12 mei 2010 @ 17:12:58 #223
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81347945
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:55 schreef Poit het volgende:

[..]

* Poit druipt af..
Story of your life sinds die ene vent....
pi_81348034
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Echt bizar geluk gehad. Want er wordt geloot of je uberhaupt kaarten krijgt, vervolgens worden dag en stadion geloot en dan nog de plek. Dus eerst ingeloot, yeah, vervolgens center court op vrijdag 25 juni, YEAH, en nu dus deze plek, FUCK YEAH
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:18:20 #225
111656 Poit
12-08-12
pi_81348175
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:12 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Story of your life sinds die ene vent....
Die ene SD?
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:19:08 #226
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81348211
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:18 schreef Poit het volgende:

[..]

Die ene SD?
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:20:50 #227
111656 Poit
12-08-12
pi_81348263
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik zing tegenwoordig in plaats van Houten Hart, Gapend Gat
pi_81348264
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Gaan jullie nu ook al met elkaar flirten Straks wordt het nog een triootje
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:22:31 #229
111656 Poit
12-08-12
pi_81348324
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat zullen we je niet aandoen.. SD heeft geen oog voor jou en ik wordt flink gedomineerd.. Je zou er maar voor spek en bonen bijhangen
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:38:06 #230
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81348952
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Das geen flirten, das keiharde business.
pi_81349356

Wat blijft het toch goede muziek... en het beeldmateriaal is ook prettig
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:52:16 #232
111656 Poit
12-08-12
pi_81349471

+

woensdag 12 mei 2010 @ 17:53:39 #233
111656 Poit
12-08-12
pi_81349530
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:52 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]

+

[ afbeelding ]
Ultra epic mega FAIL!
Geen zin om te corrigeren
pi_81349808
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:53 schreef Poit het volgende:

[..]

Ultra epic mega FAIL!
Geen zin om te corrigeren
Nee niet Reese...

woensdag 12 mei 2010 @ 18:12:29 #235
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81350173
pi_81350194
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:27:43 #237
111656 Poit
12-08-12
pi_81350675
pi_81350956
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:37:40 #239
182714 RitseB
pi_81350997
LENNNAAART
pi_81351024
Ik verveel me dood
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:38:46 #241
182714 RitseB
pi_81351028
Fappen ?
pi_81351044
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:38 schreef RitseB het volgende:
Fappen ?
Geen zin in
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:39:40 #243
182714 RitseB
pi_81351059
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Geen zin in
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:39:50 #244
182714 RitseB
pi_81351067
Bier?
pi_81351068
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:38 schreef lkb9000 het volgende:
Ik verveel me dood
Als ik een jongetje was zou ik het wel weten

Ik heb veel te veel te doen en ik presteer geen kont...
pi_81351095
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Als ik een jongetje was zou ik het wel weten

Ik heb veel te veel te doen en ik presteer geen kont...
Als ik een jongetje was ook wel!

En ik heb ook heel veel te doen, allemaal dingen waar ik geen zin in heb

Ik ben gewoon te lui om te gamen geworden
pi_81351112
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef RitseB het volgende:
Bier?
Mja toch een beetje vroeg om uit verveling te gaan zuipen
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:43:50 #248
258885 Solique
I Kill You !
pi_81351206
Ook maar weer eens thuis gearriveerd.
Heb honger, maar eten is nog niet klaar.
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:45:14 #249
111656 Poit
12-08-12
pi_81351254
Het is nooit te vroeg om uit verveling te zuipen
pi_81351319
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:45 schreef Poit het volgende:
Het is nooit te vroeg om uit verveling te zuipen
je bent ook zo wijs poit
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:47:29 #251
111656 Poit
12-08-12
pi_81351339
I know
pi_81351365
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:47 schreef Poit het volgende:
I know
Vertel me eens een verhaaltje
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:51:39 #253
111656 Poit
12-08-12
pi_81351525
Er was een een kleine lkb9000, Laten we hem Lennart noemen. Deze jongen ging met de trein naar Gouda want daar woont zijn vriend, Peter. Laten we hem Poit noemen. Lennart stapt uit op station Gouda alwaar Poit hem tegemoed komt rennen. Als blijk van vriendschhap tilt Poit Lennart op. En ze leefden nog lang enn gelukkig..
En nu moet ik stoppen want m'n trein is er
pi_81351672
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef Poit het volgende:
Er was een een kleine lkb9000, Laten we hem Lennart noemen. Deze jongen ging met de trein naar Gouda want daar woont zijn vriend, Peter. Laten we hem Poit noemen. Lennart stapt uit op station Gouda alwaar Poit hem tegemoed komt rennen. Als blijk van vriendschhap tilt Poit Lennart op. En ze leefden nog lang enn gelukkig..
En nu moet ik stoppen want m'n trein is er
pi_81351732
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Geen zin in
Ik zou een halfuur keihard trainen, waarna je vol met testosteron zit. Daarna heb je wel zin om te fappen, waarvan je zo uitgeput raakt dat je trek hebt in bier

Problem solved
pi_81351811
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik zou een halfuur keihard trainen, waarna je vol met testosteron zit. Daarna heb je wel zin om te fappen, waarvan je zo uitgeput raakt dat je trek hebt in bier

Problem solved
Opstaan is al teveel moeite eerlijk gezegd
pi_81351916
TVP
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:09:48 #258
111656 Poit
12-08-12
pi_81352318
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Niet goed?
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:21:21 #259
182714 RitseB
pi_81352801
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:09 schreef Poit het volgende:

[..]

Niet goed?
Heerlijk verhaal
pi_81352962
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En en en?
Ik haal mijn zaagsel en voer tegenwoordig aan de andere kant van Amersfoort...

Nee maar niet mijn typ en ik niet die van haar gok ik zo.
pi_81353407
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik haal mijn zaagsel en voer tegenwoordig aan de andere kant van Amersfoort...

Nee maar niet mijn typ en ik niet die van haar gok ik zo.
Jammer, maar volgende keer beter
pi_81355516
quote:
Waarom kan ik hier naar blijven kijken
pi_81355550
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

Waarom kan ik hier naar blijven kijken
Cause it's awesome
pi_81356065
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:19 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Cause it's awesome
This is awesome times awesome. It's awesome squared.
pi_81356416
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef Morthill het volgende:

[..]

This is awesome times awesome. It's awesome squared.
Zou een mooie UI zijn
pi_81356541
Voetbal
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:16:49 #268
187674 Sigmund666
pi_81358448
Zo. Netbook aangesloten op ,mijn tv. Werklt mperfect

)gemis )Alleen Backspave s een
pi_81359342
En ik ga weer naar bed..
pi_81359443
Ik heb al weekend
pi_81359514
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb al weekend
Ik moet morgen werken, maar krijg 145% dus prima
pi_81359595
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat een gek percentage Maar wel erg prima ja! Waar werk je?
pi_81360457
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef Morthill het volgende:

[..]

Als in 145% van je normale salaris of 145% daar bovenop? Ik krijg morgen 200% van mijn normale salaris
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:12:01 #274
258885 Solique
I Kill You !
pi_81361180
Ik werk morgen eens niet, en krijg gewoon door betaald. Nog beter.
pi_81361240
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef Nebo het volgende:

[..]

Als in 145% van je normale salaris of 145% daar bovenop? Ik krijg morgen 200% van mijn normale salaris
Maar waar jij werkt verdienen ze morgen ook minimaal 200%

Pff ik krijg de laatste dagen echt niets uit mijn handen en ik val op wazige tijden in slaap, irritant
pi_81362037
pi_81362514
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:28 schreef Edwinuss het volgende:

He Edje, aai over je bol nodig
pi_81362571
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:36 schreef GameBabe het volgende:

[..]

He Edje, aai over je bol nodig
Ik kwam voorzichtig even hoi zeggen.
pi_81362673
Het ziet er naar uit dat er geen vijfde seizoen van Heroes gaat komen. Zonde dat deze serie zo'n langzame dood is gestorven
pi_81362779
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:36 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik kwam voorzichtig even hoi zeggen.
Haha ik dacht je hebt even aandacht nodig
pi_81363720
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Haha ik dacht je hebt even aandacht nodig
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:57:56 #282
182714 RitseB
pi_81363761
EDEDEDEDEDEDED.

Ken je DJ. Shadow?
pi_81363826
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef RitseB het volgende:
EDEDEDEDEDEDED.

Ken je DJ. Shadow?
Nope. Als ik het moet checken dan ga ik het zeker doen. Ik weet nog goed dat je Deltron3030 adviseerde.
  woensdag 12 mei 2010 @ 23:00:03 #284
182714 RitseB
pi_81363867
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nope. Als ik het moet checken dan ga ik het zeker doen. Ik weet nog goed dat je Deltron3030 adviseerde.
Is echt rete-toffe instrumental hip-hop. Geniale beats en samples
pi_81364047
Kick-ass weer gekeken, wat een vette film toch
pi_81364929
quote:
"My girlfiend said to me in bed last night' 'you're a pervert' I said, 'that's a big word for a girl of nine'."

"My wife is a sex object. Evertime I ask for sex, she objects."

"My love life is terrible. The last time I was inside a woman was when I visited the Statue of Liberty."

"A nymphomaniac is a women as obsessed with sex as the average man."

"The big difference between sex for money and sex for free is that sex for money costs less."
En nu echt wat nuttigs doen
  woensdag 12 mei 2010 @ 23:27:20 #287
258885 Solique
I Kill You !
pi_81365170
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:21 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En nu echt wat nuttigs doen
Dat stuk tekst was toch nuttig.
pi_81365583
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:27 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat stuk tekst was toch nuttig.
Quotes lezen in het algemeen vind ik wel nuttig, om even na te denken wie je bent en wat je belangrijk vind... maar quotes over seks zijn niet nuttig, alleen maar grappig
pi_81365768
Zin in morgen.
pi_81365817
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef CraniuM het volgende:
Zin in morgen.
pi_81365920
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dan heb ik een date, swa
pi_81365972
Tijd om het nieuwe Audio Bullys album te checken
pi_81366022
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:43 schreef lkb9000 het volgende:
Tijd om het nieuwe Audio Bullys album te checken
pi_81366075
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Begint wel fijn, lekker electroieee
pi_81366079
Moet alleen de keuze nog maken van welke film Date Night of The Bounty Hunter.
pi_81366163
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:45 schreef CraniuM het volgende:
Moet alleen de keuze nog maken van welke film Date Night of The Bounty Hunter.
Kick Ass natuuurlijk
pi_81366181
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:47 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Kick Ass natuuurlijk
Zij wou naar een van die 2 films dus

en kick-ass heb ik al gezien
pi_81366269
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:47 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Zij wou naar een van die 2 films dus

en kick-ass heb ik al gezien
Dan kan ik je niet helpen met de keuze
  woensdag 12 mei 2010 @ 23:50:51 #299
270524 Flodder450
pi_81366305
Ik zou de bounty hunter doen, is een wat pittigere film denk ik. Te zoetsappig voor een eerste date zou iig bij mij niet handig zijn
pi_81366310
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:50 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dan kan ik je niet helpen met de keuze
Ja lijken alle twee leuke films dus moet nog even denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')