Heul niet 1337 wordt het beste topic ooit!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:56 schreef Solique het volgende:
Een oneven nummer is veel minder leuk om in te posten dan een even nummer.
Yyyyyyyyyeah, we decided to stop the SC at 1336, sooo if you could go ahead and not make 1337, that'd be great. Yeah.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heul niet 1337 wordt het beste topic ooit!
Even doorposten dus, anders komen we er nooit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:
Daar zijn er al minstens 1337 van gemaaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yyyyyyyyyeah, we decided to stop the SC at 1336, sooo if you could go ahead and not make 1337, that'd be great. Yeah.
Hebben jullie een deal om mij met zijn tweeen een beetje in de zeik te nemenquote:
Zoals de wijze Maxim Hartman ooit riep..quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hebben jullie een deal om mij met zijn tweeen een beetje in de zeik te nemenKom maar op, ik kan jullie hebben
Jij bent wel van de golden showers?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hebben jullie een deal om mij met zijn tweeen een beetje in de zeik te nemenKom maar op, ik kan jullie hebben
Dudequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij bent wel van de golden showers?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gadver.. Als je dat zo doordenkt dan is het wel nasty ja..quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ssssst, straks komen AQ en Flodder nog meegiechelen en lachen (het zijn nog maar pubers)quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Gadver.. Als je dat zo doordenkt dan is het wel nasty ja..
In de zeik nemen.. Een bad vol zeiken dmv Golden Showers om vervolgens de geshowerde dame bruut te nemen in het bad vol zeik..
Hihi, zeik.. pies.. POEP!
Psstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Gadver.. Als je dat zo doordenkt dan is het wel nasty ja..
In de zeik nemen.. Een bad vol zeiken dmv Golden Showers om vervolgens de geshowerde dame bruut te nemen in het bad vol zeik..
Hihi, zeik.. pies.. POEP!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe dat!
Meld je ze gelijk even want volgens mij is jouw gedachtegang een stuk perverser dan mijn bedoelingen!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
PsstAAAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadver! Ranzig wijf!! Dat doe je toch niet!!Istie net zo vet als de wintersessie? Straks eens luisterenquote:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Dude! Dat heeft toch geen dubbelzinnige betekenis!quote:
[..]
PsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Nee, maar het hoge ranzigheidsgehalte verplichtte mij om toch even die uitspraak naar voren te halenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude! Dat heeft toch geen dubbelzinnige betekenis!
Je lijkt Ali wel rossquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Wo bleiben die neue lay-outs?
Ik ben benieuwd met welke smoezen ze nu weer mee aan gaan komen
Gecrashte harde schijf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Wo bleiben die neue lay-outs?
Ik ben benieuwd met welke smoezen ze nu weer mee aan gaan komen
[..]
PsstHIHIHIHIHIHISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PIEMEL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Maar het ging om de eventuele dubbelzinnige betekenis waarvan jij mij beschuldigde dat ik die gebruikte.. Ik verdedigde me met de gequote uitspraak.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, maar het hoge ranzigheidsgehalte verplichtte mij om toch even die uitspraak naar voren te halen
Jullie verdienen een fatsoenlijke site om mee te werken. Dat die luie donders nu alweer een half jaar niets gefriemeld hebben is iets waar jullie onder lijden. Ik vind FOK!games namelijk nog steeds om te huilen en dat komt niet door julliequote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jullie verdienen een fatsoenlijke site om mee te werken. Dat die luie donders nu alweer een half jaar niets gefriemeld hebben is iets waar jullie onder lijden. Ik vind FOK!games namelijk nog steeds om te huilen en dat komt niet door jullie
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar het ging om de eventuele dubbelzinnige betekenis waarvan jij mij beschuldigde dat ik die gebruikte.. Ik verdedigde me met de gequote uitspraak.
Je zit gewoon de boel te naaien meneertje!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jullie verdienen een fatsoenlijke site om mee te werken. Dat die luie donders nu alweer een half jaar niets gefriemeld hebben is iets waar jullie onder lijden. Ik vind FOK!games namelijk nog steeds om te huilen en dat komt niet door jullie
Ik had Ritse nog zo gezegd daar eindelijk eens mee op te houdenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef Poit het volgende:
Fok!Games zuigt inderdaad gruwelijke stierenballen
Jullie binnenkort begint onderhand te lijken op de binnenkort van FOK!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoorde ergens dat een niet nader te noemen binnenkort daadwerkelijk live gaande site echt gruwelijk awesome gaat worden
Serieus? Schrijven er ook wel een beetje toffe mensen voor die site of zijn het van die saaie dufkutten als bij gamer en insidegamer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoorde ergens dat een niet nader te noemen binnenkort daadwerkelijk live gaande site echt gruwelijk awesome gaat worden
URL?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Op 1 april 2011 kondigen we aan dat het stiekem toch een grapje was en daarmee pakken we dan het record voor langst lopende 1 april-grap ooit op nederlandse bodemquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jullie binnenkort begint onderhand te lijken op de binnenkort van FOK!Wanneer dan?
Die magquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
![]()
Dan gewoon een andere reactie op jouw post: viespeuk!!!
En dan mij een viespeuk noemenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had Ritse nog zo gezegd daar eindelijk eens mee op te houden
Ik kan me amper voorstellen dat ze iets van jouw niveau hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Serieus? Schrijven er ook wel een beetje toffe mensen voor die site of zijn het van die saaie dufkutten als bij gamer en insidegamer?
Alleen maar dufkuttenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Serieus? Schrijven er ook wel een beetje toffe mensen voor die site of zijn het van die saaie dufkutten als bij gamer en insidegamer?
Groter is er 1 in ieder geval!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik hoorde dat minimaal één van de leden net zo fout kan dansen als de insidegamersquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Uber coole mensen natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van. Ik ken de geruchten ook en volgens mij kan dat nooit echte kwaliteit opleverenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Zeker niet met het team dat erachter zit als de geruchten kloppen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van. Ik ken de geruchten ook en volgens mij kan dat nooit echte kwaliteit opleveren
Blij dat ik me er uiteindelijk amper mee bemoeid heb. Kan gelukkig inhoudelijk schrijven voor andere organisatiesquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeker niet met het team dat erachter zit als de geruchten kloppen.
Zijn er ook nog mensen die de waarheid niet weten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeker niet met het team dat erachter zit als de geruchten kloppen.
IG bestaat ook uit een groep incompetente jongelingen die gewoon gratis games willen spelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef Fallen het volgende:
Hoewel ik de presentatie van insidegamer nogal kinderachtig vind, is het naar mijn mening de enige serieuze gamewebsite die iet origineels doet. Er zitten veel kiddies onder hun publiek en heb dus niet zo veel met de users, maar de site zelf is wel een onderdeel van mijn vaste internetrondje.
nu.nl-fok-tweakers-insidegamer-facebook-macfreak-onemorething-playsyde-kotaku-eurogamer-nos
Eens, maar wel met een prima layout, videorecensies, prijsvragen, redelijke reviews, het idee van discussies (zoals checkpoint en uitgespeeld) is leuk en ze zijn redelijk volledig in previews/reviews en achtergrondinfo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
IG bestaat ook uit een groep incompetente jongelingen die gewoon gratis games willen spelenInhoudelijk prut
Dat disjfa en poit de originele kartrekkers zijn bedoel je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die de waarheid niet weten?
Daar heeft toch elke gamesite onderhand wel last van. Die jochies hebben gewoon een behoorlijk bewijsdrang om zichzelf als beste [blabla] neer te zetten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
IG bestaat ook uit een groep incompetente jongelingen die gewoon gratis games willen spelenInhoudelijk prut
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat disjfa en poit de originele kartrekkers zijn bedoel je?
Nee dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat disjfa en poit de originele kartrekkers zijn bedoel je?
Oh.. Ik wist dat nog nietquote:
Dude!quote:
Fixed!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!![]()
Disjfa is een baas en een koning in snurken!
GMTAquote:
Fixedquote:
En die van jou is XXS zekerquote:
En al die lui zien zichzelf als serieuze journalisten ook nogquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar heeft toch elke gamesite onderhand wel last van. Die jochies hebben gewoon een behoorlijk bewijsdrang om zichzelf als beste [blabla] neer te zetten.
quote:
extra extra sexy hersenen... Oversekst noemt men dat gewoonquote:
So true. En ik zie het ook zo 123 niet veranderen, aangezien het toch om 'de views' draait, en die pubers het liever populaire teksten zien dan gedegen jounalistiek.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
En al die lui zien zichzelf als serieuze journalisten ook nogSerieus, gamessites zijn voor 99% pure prut.
A dirty mind is a joy forever!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
extra extra sexy hersenen... Oversekst noemt men dat gewoon
Ik vind goed geschreven populaire teksten een stuk leuker om te lezen dan zichzelf te serieus nemende recensies over iets..quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
So true. En ik zie het ook zo 123 niet veranderen, aangezien het toch om 'de views' draait, en die pubers het liever populaire teksten zien dan gedegen jounalistiek.
Het publiek waar die sites zich op richten is dan ook de wat jongere jeugd. Er zijn natuurlijk veel meer gamers onder de 20 die de sites bezoeken dan oudere gamers die echt om kwaliteit geven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
So true. En ik zie het ook zo 123 niet veranderen, aangezien het toch om 'de views' draait, en die pubers het liever populaire teksten zien dan gedegen jounalistiek.
Dat realiseer ik me ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het publiek waar die sites zich op richten is dan ook de wat jongere jeugd. Er zijn natuurlijk veel meer gamers onder de 20 die de sites bezoeken dan oudere gamers die echt om kwaliteit geven.
He Viezie, jij bent toch nog niet oud genoeg voor een dirty mindquote:
Dat is prima, maar niet wat ik bedoel. Wat ik wil zeggen is dat al die koters proberen de PU na te bootsen, dat ze niks anders doen dan simpelweg nieuws kopiëren, dat ze allemaal hetzelfde schrijven zonder dat het gedegen artikelen zijn. De PU doet wat ze willen doen goed en dat daar mensen bij zitten die ik op persoonlijk vlak niet zo mag (Jan is iets te verliefd op zichzelf), is daarbij niet zo relevant. Het gaat me er nu om dat al die websites zichzelf veel te serieus nemen, zeker voor wat ze bieden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind goed geschreven populaire teksten een stuk leuker om te lezen dan zichzelf te serieus nemende recensies over iets..
Daarom ben ik fan van de PU, hecht ik er veel waarde aan? Niet echt, vind ik het leuk om te lezen? Hell yeah! Fucking geniaal!
Als je dat straks maar weer wel doetquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me ookdaar stoor ik me er verder ook niet aan. Ik bezoek gewoon geen gamesite's meer.
Ik ben 20 en nu al seksueel gefrustreerd hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
He Viezie, jij bent toch nog niet oud genoeg voor een dirty mind
Inderdaad! Mag ik powerunlimited.nl aanraden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je dat straks maar weer wel doet![]()
De trauma's beginnen vroeg tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben 20 en nu al seksueel gefrustreerd hoor
AQuila-praktijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Inderdaad! Mag ik powerunlimited.nl aanraden?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Wat ik ook erg leuk zou vinden op een Nederlandse site is als men regelmatig Nederlandse developers etc zou interviewen, zodat de Nederlandse game industrie ook veel meer gaat leven en hip wordt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is prima, maar niet wat ik bedoel. Wat ik wil zeggen is dat al die koters proberen de PU na te bootsen, dat ze niks anders doen dan simpelweg nieuws kopiëren, dat ze allemaal hetzelfde schrijven zonder dat het gedegen artikelen zijn. De PU doet wat ze willen doen goed en dat daar mensen bij zitten die ik op persoonlijk vlak niet zo mag (Jan is iets te verliefd op zichzelf), is daarbij niet zo relevant. Het gaat me er nu om dat al die websites zichzelf veel te serieus nemen, zeker voor wat ze bieden.
En ja, dat is een fout die ik bij FOK! ook lange tijd maakte, zeker toen ik vier jaar terug net crew was. Inmiddels heb ik zeker leren relativeren, ik heb een veel beter beeld van de industrie gekregen en ben ook wel redelijk klaar met dat standaardwerk dat iedereen levert. Sites die ik prettig vindt om te lezen zijn dan ook Gamesindustry.biz, Eurogamer.net en Edge Online. Zeker GI laat zien dat gedegen journalistiek best mogelijk is en ik lees dat dan ook graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Doe maar niet, dat kun beter aan AQiwi360 overlatenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nee, GB, de niet nader te noemen site gaat jou niet interviewenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat ik ook erg leuk zou vinden op een Nederlandse site is als men regelmatig Nederlandse developers etc zou interviewen, zodat de Nederlandse game industrie ook veel meer gaat leven en hip wordt!
Zo kun je denk ik zowel pubers als serieus publiek aanspreken. Schrijf maar eens een artikel over een artist bij Guerilla ofzo. Wat heeft deze jongen/dit meisje gedaan om zover te komen, zo kunnen de pubers dromen van hun toekomst er serieuze mensen een gevoel krijgen hoe de business echt werkt.
Pff, been there, done that. Al artikelen geplaatst op FOK! nav interviews met Grendel Games en Two Tribes.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat ik ook erg leuk zou vinden op een Nederlandse site is als men regelmatig Nederlandse developers etc zou interviewen, zodat de Nederlandse game industrie ook veel meer gaat leven en hip wordt!
Zo kun je denk ik zowel pubers als serieus publiek aanspreken. Schrijf maar eens een artikel over een artist bij Guerilla ofzo. Wat heeft deze jongen/dit meisje gedaan om zover te komen, zo kunnen de pubers dromen van hun toekomst er serieuze mensen een gevoel krijgen hoe de business echt werkt.
Maar het is een vrouwquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, GB, de niet nader te noemen site gaat jou niet interviewen
Gooi dat eens achter de schermen jij!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
quote:61 Nederlanders omgekomen bij crash
Op de luchthaven van de Libische hoofdstad Tripoli is een vliegtuig neergestort. Daarbij zijn 103 inzittenden om het leven gekomen, onder wie 61 Nederlanders. Een Nederlands jongetje is de enige overlevende.
Dat hoeft ook niet hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, GB, de niet nader te noemen site gaat jou niet interviewen
quote:
Je hebt dat ene blaadje toch? Hoe heet het... ehm...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet hoor
Maar ik vind het jammer dat er zo weinig in de media komt over de Nederlandse game industrie. Als Nederlanders zijn we van nature ingenieurs en ik vind dat de industrie in ons kikkerlandje best wat mag groeien
Je vergelijkt het dan ook met totaal verschillende soorten gamesites.. Er zit nogal wat verschil in het posten van nieuwtjes (het gros) en het schrijven van artikelen. Beide hebben een totaal andere doelgroep. Ik zal zelf niet snel op de door jou aangeschreven sites komen omdat ik daar echt voor moet gaan zitten. Aangezien ik net zolang m'n aandacht ergens op kan houden als het geheugentermijn van een vis vallen die al snel af.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is prima, maar niet wat ik bedoel. Wat ik wil zeggen is dat al die koters proberen de PU na te bootsen, dat ze niks anders doen dan simpelweg nieuws kopiëren, dat ze allemaal hetzelfde schrijven zonder dat het gedegen artikelen zijn. De PU doet wat ze willen doen goed en dat daar mensen bij zitten die ik op persoonlijk vlak niet zo mag (Jan is iets te verliefd op zichzelf), is daarbij niet zo relevant. Het gaat me er nu om dat al die websites zichzelf veel te serieus nemen, zeker voor wat ze bieden.
En ja, dat is een fout die ik bij FOK! ook lange tijd maakte, zeker toen ik vier jaar terug net crew was. Inmiddels heb ik zeker leren relativeren, ik heb een veel beter beeld van de industrie gekregen en ben ook wel redelijk klaar met dat standaardwerk dat iedereen levert. Sites die ik prettig vindt om te lezen zijn dan ook Gamesindustry.biz, Eurogamer.net en Edge Online. Zeker GI laat zien dat gedegen journalistiek best mogelijk is en ik lees dat dan ook graag.
Playboy?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:24 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe dat jongetje het dan heeft weten te overleven...
[..]
Je hebt dat ene blaadje toch? Hoe heet het... ehm...
JA prima allemaal, maar nogmaals, dat is mijn probleem niet. Mijn probleem is dat er meer dan honders sites zijn in NL alleen die exact dat doen, niks meer, niks minder en die inhoudelijk gewoon een puinhoop van jewelste zijn, omdat ze gerund worden door incompetente pubers die net van de borst van hun moeder afzijn en zich zo graag bezig willen houden met games, omdat de PU er zo groot in is. Er mogen best sites zijn die zich richten op de snelle informatie, maar dan moet die info nog wel fatsoenlijk gebracht worden en dat gebeurt zelden. Van al die reviews kun je 99% skippen, want die boeien gewoon niet. Die zijn geschreven door mensen die er veel te weinig verstand van hebben, maar die zichzelf wel serieus als journalist zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Je vergelijkt het dan ook met totaal verschillende soorten gamesites.. Er zit nogal wat verschil in het posten van nieuwtjes (het gros) en het schrijven van artikelen. Beide hebben een totaal andere doelgroep. Ik zal zelf niet snel op de door jou aangeschreven sites komen omdat ik daar echt voor moet gaan zitten. Aangezien ik net zolang m'n aandacht ergens op kan houden als het geheugentermijn van een vis vallen die al snel af.
Wat ik fijn vind aan een games site is een overzicht van nieuwtjes en ontwikkelingen. Meer hoef ik in eerste instantie niet. Puur koppenscannen.. Wat ik daarbij belangrijk vind is een indeling per console.
Maar als ik ergens meer over wil weten zoek ik inderdaad verder naar andere sites die me meer kunnen vertellen.
Er is echt niets van over ookquote:
Die dingen gebeuren je of niet. Het is een wonder als iemand het al overleefd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:24 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe dat jongetje het dan heeft weten te overleven...
[..]
Je hebt dat ene blaadje toch? Hoe heet het... ehm...
Kan niets anders dan je gelijk geven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
JA prima allemaal, maar nogmaals, dat is mijn probleem niet. Mijn probleem is dat er meer dan honders sites zijn in NL alleen die exact dat doen, niks meer, niks minder en die inhoudelijk gewoon een puinhoop van jewelste zijn, omdat ze gerund worden door incompetente pubers die net van de borst van hun moeder afzijn en zich zo graag bezig willen houden met games, omdat de PU er zo groot in is. Er mogen best sites zijn die zich richten op de snelle informatie, maar dan moet die info nog wel fatsoenlijk gebracht worden en dat gebeurt zelden. Van al die reviews kun je 99% skippen, want die boeien gewoon niet. Die zijn geschreven door mensen die er veel te weinig verstand van hebben, maar die zichzelf wel serieus als journalist zien.
Gebeurt vrij snel volgens mij. Die mensen in Tenerife ergens jaren '70 moeten er ook weinig van gemerkt hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
vind alleen dat je nu op tv een journaal hoort waarbij je 10x hetzelfde hoort en niks nieuws.
Echt vreselijk dit, hoop dat de klap onverwacht kwam en mensen er weinig van meegemaakt hebben.
Lijkt me echt zo erg wanneer je er in zit en je bent een minuut lang naar beneden aan het storten
Met het gevolg dat als 1 site het verkeerd interperteerd of vertaald het meteen op heel veel site's verkeerd vermeld staat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan niets anders dan je gelijk geven.
Vaak gaat het niet verder dan copy pasten van een stuk tekst..
Zeker..quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Met het gevolg dat als 1 site het verkeerd interperteerd of vertaald het meteen op heel veel site's verkeerd vermeld staat.
Een gerucht dat er een nieuwe versie van Fok!Games online komt binnenkort en een hele discussie over de artikelen van andere sites enzo. En zo nu en dan wat geschoktheid over 62 Nederlanders die neer zijn gestort met een vliegtuig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:42 schreef CraniuM het volgende:
Waar de fuck zijn jullie over aan het praten geen zin om terug te bladeren.
Bedankt voor de update,quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een gerucht dat er een nieuwe versie van Fok!Games online komt binnenkort en een hele discussie over de artikelen van andere sites enzo. En zo nu en dan wat geschoktheid over 62 Nederlanders die neer zijn gestort met een vliegtuig.
Bros b4 ho's swa! Je weet het toch!quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bros b4 ho's swa! Je weet het toch!
brrrrquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:05 schreef Edwinuss het volgende:
En de nagel gaat er volgende week Vrijdag af.
quote:
Sterkte alvastquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:05 schreef Edwinuss het volgende:
En de nagel gaat er volgende week Vrijdag af.
jwz oneluv met jouw en ed maynequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bros b4 ho's swa! Je weet het toch!
zelfs als je niks aan je teen hebt en je stoot hem ergens tegen aan is al fucking pijnlijk soms.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dankje.
Hij heeft mij wel gerust gesteld. Ik ga er nu kapot van als ik per ongeluk mijn teen stoot, en in veel gevallen komt dat 1 of 2 keer per dag voor.
quote:
Ja toch? Met een vleugje GAM SCquote:
Show me the preview!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Site zelf heeft vrij weinig met F!g te maken heur
Jazz je kat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
James Avery spreekt Silverbolt in in de derde Transformersfilm
* SocialDisorder stelt zich een scčne voor waarbij Silverbolt Jazz door de lucht smijt
Nerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:48 schreef Poit het volgende:
Oeh, ik had trouwens net gewoon een 1337 post
quote:
Eetse alvastquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:01 schreef GameBabe het volgende:
Ik ga maar eens wat anders ontbijten dan Oud Hollandse Salmiakmix en Cranberrysap![]()
Misschien lekker een romig asperge of champignonnensoepje met warme pita's
Dierenbeul!quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
Ik dacht GTA Vice City gekocht te hebben...
!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een faalhaasquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een baasquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks, ik had nog wat roomboter op de broodjes gesmeerd en toen was het helemaal smikkelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Eetse alvast![]()
Zelf net 3 bruine bollen met kruidenkaasboter op.
Toen was je 5. Daar weet jij niks mee van.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef Flodder450 het volgende:
Morgen is het 10 jaar geleden dat de vuurwerkramp was![]()
die 10 jaar zijn gigantisch snel voorbij gegaan
ik weet het nog wel lolquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Toen was je 5. Daar weet jij niks mee van.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik weet het nog wel lol
een verpletterend gezicht was dat, het leek wel op een oorlogsgebied, in termen van destructie
en toen kwan 9/11
"Pap?"
"Ja?"
"Waarom komt er stof uit die gebouwen?"
""
True.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Verlaat alsjeblieft het internet. Alsjeblieft.
Ed,quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Verlaat alsjeblieft het internet. Alsjeblieft.
lolquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik weet het nog wel lol
een verpletterend gezicht was dat, het leek wel op een oorlogsgebied, in termen van destructie
en toen kwan 9/11
"Pap?"
"Ja?"
"Waarom komt er stof uit die gebouwen?"
""
Echt? Waar heb je die game dan gekocht of ga je em kopen? Ik ga zo wat eerder de stad in om te kijken of ie ook bij de Bart Smit ligt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ed,
Ga je nog skate 3 kopen?
Ik heb hem inieder geval over een half uur
Ohja kut die moet ik ook weer gaan kopen en dan weer samen met baas ed skaten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ed,
Ga je nog skate 3 kopen?
Ik heb hem inieder geval over een half uur
Supertroopersquote:
Verstandig dus om die op mijn 'nog te kijken' films lijstje te zetten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
SupertroopersWat een toffe film
Vooral die Duitser en zn vrouw
Koning!!quote:
Legendarisch!quote:Mac: All right, how about "Cat Game?"
Foster: Cat Game? What's the record?
Mac: Thorny did six, but I think you can do ten.
Foster: Ten? Starting right 'meow?'
[Mac laughs - they walk up to the car, and Foster taps on the driver side]
Larry Johnson: Sorry about the...
Foster: All right meow. (1) Hand over your license and registration.
[the man hands him his license]
Foster: Your registration? Hurry up meow. (2)
[Mac ticks off two fingers]
Larry Johnson: Sorry.
[the man laughs a little]
Foster: Is there something funny here boy?
Larry Johnson: Oh, no.
Foster: Then why you laughing, Mister... Larry Johnson?
[pause]
Foster: All right meow, (3) where were we?
Larry Johnson: Excuse me, are you saying meow?
Foster: Am I saying meow?
[Mac puts his hands up for the fourth one, but makes an "eehhh" facial expression, as he is considering the last one]
Larry Johnson: I thought...
Foster: Don't think boy. Meow, (4) do you know how fast you were going?
[man laughs]
Foster: Meow. (5) What is so damn funny?
Larry Johnson: I could have sworn you said meow.
Foster: Do I look like a cat to you, boy? Am I jumpin' around all nimbly bimbly from tree to tree?
[Mac is gut-busting laughing]
Foster: Am I drinking milk from a saucer?
[feigned anger]
Foster: Do you see me eating mice?
Foster: [Mac and the man are laughing their heads off now] You stop laughing right meow! (6)
Larry Johnson: [the man stops and swallows hard] Yes sir.
Foster: Meow, (7) I'm gonna have to give you a ticket on this one. No buts meow. (8) It's the law.
[rips off the ticket and hands it to the man]
Foster: Not so funny meow, (9) is it?
Foster: [Foster gets up to leave, but Mac shakes his hands at him, indicating only nine meows] Meow! (10)
Hell fucking yeah!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Verstandig dus om die op mijn 'nog te kijken' films lijstje te zetten?
Net als andere films van Broken Lizard. Beerfest is leuk, Slammin' Salmon is ook super. Club Dread is moah maar de moeite waard.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Bij FRS want daar is die 59.95quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Echt? Waar heb je die game dan gekocht of ga je em kopen? Ik ga zo wat eerder de stad in om te kijken of ie ook bij de Bart Smit ligt.
Maar ik ga de game wel halen ja.
Even gebeld. FRS hier in Leeuwarden verkopen ze em pas op de 20e.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij FRS want daar is die 59.95en bij de bartsmit 64.95
Er zijn nog wel meer winkels in leeuwaarden dan de FRS toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Even gebeld. FRS hier in Leeuwarden verkopen ze em pas op de 20e.
Zal je vies tegenvallen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer winkels in leeuwaarden dan de FRS toch?
"Ash throws pokéball.... Nigger picks up pokéball and runs"quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
"Ash throws pokéball.... Nigger picks up pokéball and runs"
Overrated Alone in the Dark wannabeequote:
Around Blacks, never relaxquote:
We hebben precies een topic niet geflirt, mogen we nu weerquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We hebben precies een topic niet geflirt, mogen we nu weer
quote:
Hoe vaak heeft dat al gewerkt bij jou?quote:
quote:
quote:
Maar om even een serieus antwoord te geven.. Het heeft vaker gewerkt dan alleen telefoonnummers vragen en er niets mee doen.quote:
Oh.. Is dat een vereiste dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ROFLMAO... dat is toch niet subtiel
Correct Flodder!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef Flodder450 het volgende:
Morgen is het 10 jaar geleden dat de vuurwerkramp was![]()
die 10 jaar zijn gigantisch snel voorbij gegaan
Zoiets moet in de juiste context en bij een juiste vrouw... dat is het lastige eraan...quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zoiets moet in de juiste context en bij een juiste vrouw... dat is het lastige eraan...
Maar ik denk dat het bij een groep vrouwen beter werkt dan stuntelig met elkaar bellen enzo
Iets met het v-woord..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
je bent je prijs vergeten te noemen, gekkiequote:
Je eerste zin was een leugen! EEN LEUGEN!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar om even een serieus antwoord te geven.. Het heeft vaker gewerkt dan alleen telefoonnummers vragen en er niets mee doen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Iets met het v-woord..Dus nee ik ben niet het juiste type om dit soort dingen te roepen
Vladimir? Wat heeft GamerV wat ik niet hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En sterrenbeeldenKlopt toch geen kut van!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt het bonnetje gebruikt om je kattenvoer terug te brengen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je eerste zin was een leugen! EEN LEUGEN!!!
Overigens heb ik er ondertussen al lang wat mee gedaan
Ohja, kut.. Maar dat liep toch via jou?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:29 schreef Tain het volgende:
[..]
je bent je prijs vergeten te noemen, gekkie
En en en?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je eerste zin was een leugen! EEN LEUGEN!!!
Overigens heb ik er ondertussen al lang wat mee gedaan
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Vladimir? Wat heeft GamerV wat ik niet heb![]()
En sterrenbeeldenKlopt toch geen kut van!
O nee dat is een overeenkomstquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ben 20 en nu al seksueel gefrustreerd hoor
Net als in dit topic bleef het angstvallig stilquote:
Ik ben heel geen 20quote:
Laat die jongen met rust, anders ga ik weer knijpen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Net als in dit topic bleef het angstvallig stil
Ok..quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Laat die jongen met rust, anders ga ik weer knijpen hoor
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:45 schreef Morthill het volgende:
Kaarten voor Wimbledon binnen, ik zit op de voorste rij van het Center Court![]()
En dat is voor 1 pot of voor een dag of voor het gehele wimbledon?quote:
Ziet er goed uitquote:
De hele dag, al mag ik natuurlijk ook op alle andere banen komen behalve Court 1 en 2 (showcourts). Hele Wimbledon zou leuk zijn, maar iets te duurquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:02 schreef Poit het volgende:
[..]
En dat is voor 1 pot of voor een dag of voor het gehele wimbledon?
Awesome dudequote:Op woensdag 12 mei 2010 17:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
De hele dag, al mag ik natuurlijk ook op alle andere banen komen behalve Court 1 en 2 (showcourts). Hele Wimbledon zou leuk zijn, maar iets te duur. Kosten zijn nu al 65 pond per kaartje.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Awesome dudeis echt een mooie plek!
Story of your life sinds die ene vent....quote:
Echt bizar geluk gehad. Want er wordt geloot of je uberhaupt kaarten krijgt, vervolgens worden dag en stadion geloot en dan nog de plek. Dus eerst ingeloot, yeah, vervolgens center court op vrijdag 25 juni, YEAH, en nu dus deze plek,quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Awesome dudeis echt een mooie plek!
Die ene SD?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Story of your life sinds die ene vent....
quote:
Ik zing tegenwoordig in plaats van Houten Hart, Gapend Gatquote:
Gaan jullie nu ook al met elkaar flirtenquote:
Dat zullen we je niet aandoen.. SD heeft geen oog voor jou en ik wordt flink gedomineerd.. Je zou er maar voor spek en bonen bijhangenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gaan jullie nu ook al met elkaar flirtenStraks wordt het nog een triootje
Das geen flirten, das keiharde business.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gaan jullie nu ook al met elkaar flirtenStraks wordt het nog een triootje
Ultra epic mega FAIL!quote:
Nee niet Reese...quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Ultra epic mega FAIL!
Geen zin om te corrigeren
Als ik een jongetje was zou ik het wel wetenquote:
Als ik een jongetje was ook wel!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als ik een jongetje was zou ik het wel weten
Ik heb veel te veel te doen en ik presteer geen kont...
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:45 schreef Poit het volgende:
Het is nooit te vroeg om uit verveling te zuipen
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef Poit het volgende:
Er was een een kleine lkb9000, Laten we hem Lennart noemen. Deze jongen ging met de trein naar Gouda want daar woont zijn vriend, Peter. Laten we hem Poit noemen. Lennart stapt uit op station Gouda alwaar Poit hem tegemoed komt rennen. Als blijk van vriendschhap tilt Poit Lennart op. En ze leefden nog lang enn gelukkig..
En nu moet ik stoppen want m'n trein is er
Ik zou een halfuur keihard trainen, waarna je vol met testosteron zit. Daarna heb je wel zin om te fappen, waarvan je zo uitgeput raakt dat je trek hebt in bierquote:
Opstaan is al teveel moeite eerlijk gezegdquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zou een halfuur keihard trainen, waarna je vol met testosteron zit. Daarna heb je wel zin om te fappen, waarvan je zo uitgeput raakt dat je trek hebt in bier
Problem solved
Niet goed?quote:
Ik haal mijn zaagsel en voer tegenwoordig aan de andere kant van Amersfoort...quote:
Jammer, maar volgende keer beterquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik haal mijn zaagsel en voer tegenwoordig aan de andere kant van Amersfoort...
Nee maar niet mijn typ en ik niet die van haar gok ik zo.
Waarom kan ik hier naar blijven kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1935539
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom kan ik hier naar blijven kijken
This is awesome times awesome. It's awesome squared.quote:
Zou een mooie UI zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
This is awesome times awesome. It's awesome squared.
Ik moet morgen werken, maar krijg 145% dus primaquote:
Wat een gek percentagequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, maar krijg 145% dus prima
Als in 145% van je normale salaris of 145% daar bovenop? Ik krijg morgen 200% van mijn normale salarisquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, maar krijg 145% dus prima
Maar waar jij werkt verdienen ze morgen ook minimaal 200%quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als in 145% van je normale salaris of 145% daar bovenop? Ik krijg morgen 200% van mijn normale salaris
He Edje, aai over je bol nodigquote:
Haha ik dacht je hebt even aandacht nodigquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kwam voorzichtig even hoi zeggen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha ik dacht je hebt even aandacht nodig
Nope. Als ik het moet checken dan ga ik het zeker doen. Ik weet nog goed dat je Deltron3030 adviseerde.quote:
Is echt rete-toffe instrumental hip-hop. Geniale beats en samplesquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nope. Als ik het moet checken dan ga ik het zeker doen. Ik weet nog goed dat je Deltron3030 adviseerde.
En nu echt wat nuttigs doenquote:"My girlfiend said to me in bed last night' 'you're a pervert' I said, 'that's a big word for a girl of nine'."
"My wife is a sex object. Evertime I ask for sex, she objects."
"My love life is terrible. The last time I was inside a woman was when I visited the Statue of Liberty."
"A nymphomaniac is a women as obsessed with sex as the average man."
"The big difference between sex for money and sex for free is that sex for money costs less."
Dat stuk tekst was toch nuttig.quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:43 schreef lkb9000 het volgende:
Tijd om het nieuwe Audio Bullys album te checken
Kick Ass natuuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:45 schreef CraniuM het volgende:
Moet alleen de keuze nog maken van welke film Date Night of The Bounty Hunter.
Dan kan ik je niet helpen met de keuzequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:47 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Zij wou naar een van die 2 films dus
en kick-ass heb ik al gezien![]()
Ja lijken alle twee leuke films dus moet nog even denken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet helpen met de keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |