quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef Poit het volgende:
Er was een een kleine lkb9000, Laten we hem Lennart noemen. Deze jongen ging met de trein naar Gouda want daar woont zijn vriend, Peter. Laten we hem Poit noemen. Lennart stapt uit op station Gouda alwaar Poit hem tegemoed komt rennen. Als blijk van vriendschhap tilt Poit Lennart op. En ze leefden nog lang enn gelukkig..
En nu moet ik stoppen want m'n trein is er
Ik zou een halfuur keihard trainen, waarna je vol met testosteron zit. Daarna heb je wel zin om te fappen, waarvan je zo uitgeput raakt dat je trek hebt in bierquote:
Opstaan is al teveel moeite eerlijk gezegdquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zou een halfuur keihard trainen, waarna je vol met testosteron zit. Daarna heb je wel zin om te fappen, waarvan je zo uitgeput raakt dat je trek hebt in bier
Problem solved
Niet goed?quote:
Ik haal mijn zaagsel en voer tegenwoordig aan de andere kant van Amersfoort...quote:
Jammer, maar volgende keer beterquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik haal mijn zaagsel en voer tegenwoordig aan de andere kant van Amersfoort...
Nee maar niet mijn typ en ik niet die van haar gok ik zo.
Waarom kan ik hier naar blijven kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1935539
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom kan ik hier naar blijven kijken
This is awesome times awesome. It's awesome squared.quote:
Zou een mooie UI zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
This is awesome times awesome. It's awesome squared.
Ik moet morgen werken, maar krijg 145% dus primaquote:
Wat een gek percentagequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, maar krijg 145% dus prima
Als in 145% van je normale salaris of 145% daar bovenop? Ik krijg morgen 200% van mijn normale salarisquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, maar krijg 145% dus prima
Maar waar jij werkt verdienen ze morgen ook minimaal 200%quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als in 145% van je normale salaris of 145% daar bovenop? Ik krijg morgen 200% van mijn normale salaris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |