Zoiets moet in de juiste context en bij een juiste vrouw... dat is het lastige eraan...quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zoiets moet in de juiste context en bij een juiste vrouw... dat is het lastige eraan...
Maar ik denk dat het bij een groep vrouwen beter werkt dan stuntelig met elkaar bellen enzo
Iets met het v-woord..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
je bent je prijs vergeten te noemen, gekkiequote:
Je eerste zin was een leugen! EEN LEUGEN!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar om even een serieus antwoord te geven.. Het heeft vaker gewerkt dan alleen telefoonnummers vragen en er niets mee doen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Iets met het v-woord..Dus nee ik ben niet het juiste type om dit soort dingen te roepen
Vladimir? Wat heeft GamerV wat ik niet hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En sterrenbeeldenKlopt toch geen kut van!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Je hebt het bonnetje gebruikt om je kattenvoer terug te brengen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je eerste zin was een leugen! EEN LEUGEN!!!
Overigens heb ik er ondertussen al lang wat mee gedaan
Ohja, kut.. Maar dat liep toch via jou?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:29 schreef Tain het volgende:
[..]
je bent je prijs vergeten te noemen, gekkie
En en en?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je eerste zin was een leugen! EEN LEUGEN!!!
Overigens heb ik er ondertussen al lang wat mee gedaan
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Vladimir? Wat heeft GamerV wat ik niet heb![]()
En sterrenbeeldenKlopt toch geen kut van!
O nee dat is een overeenkomstquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ben 20 en nu al seksueel gefrustreerd hoor
Net als in dit topic bleef het angstvallig stilquote:
Ik ben heel geen 20quote:
Laat die jongen met rust, anders ga ik weer knijpen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Net als in dit topic bleef het angstvallig stil
Ok..quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Laat die jongen met rust, anders ga ik weer knijpen hoor
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:45 schreef Morthill het volgende:
Kaarten voor Wimbledon binnen, ik zit op de voorste rij van het Center Court![]()
En dat is voor 1 pot of voor een dag of voor het gehele wimbledon?quote:
Ziet er goed uitquote:
De hele dag, al mag ik natuurlijk ook op alle andere banen komen behalve Court 1 en 2 (showcourts). Hele Wimbledon zou leuk zijn, maar iets te duurquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:02 schreef Poit het volgende:
[..]
En dat is voor 1 pot of voor een dag of voor het gehele wimbledon?
Awesome dudequote:Op woensdag 12 mei 2010 17:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
De hele dag, al mag ik natuurlijk ook op alle andere banen komen behalve Court 1 en 2 (showcourts). Hele Wimbledon zou leuk zijn, maar iets te duur. Kosten zijn nu al 65 pond per kaartje.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Awesome dudeis echt een mooie plek!
Story of your life sinds die ene vent....quote:
Echt bizar geluk gehad. Want er wordt geloot of je uberhaupt kaarten krijgt, vervolgens worden dag en stadion geloot en dan nog de plek. Dus eerst ingeloot, yeah, vervolgens center court op vrijdag 25 juni, YEAH, en nu dus deze plek,quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Awesome dudeis echt een mooie plek!
Die ene SD?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Story of your life sinds die ene vent....
quote:
Ik zing tegenwoordig in plaats van Houten Hart, Gapend Gatquote:
Gaan jullie nu ook al met elkaar flirtenquote:
Dat zullen we je niet aandoen.. SD heeft geen oog voor jou en ik wordt flink gedomineerd.. Je zou er maar voor spek en bonen bijhangenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gaan jullie nu ook al met elkaar flirtenStraks wordt het nog een triootje
Das geen flirten, das keiharde business.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gaan jullie nu ook al met elkaar flirtenStraks wordt het nog een triootje
Ultra epic mega FAIL!quote:
Nee niet Reese...quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Ultra epic mega FAIL!
Geen zin om te corrigeren
Als ik een jongetje was zou ik het wel wetenquote:
Als ik een jongetje was ook wel!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als ik een jongetje was zou ik het wel weten
Ik heb veel te veel te doen en ik presteer geen kont...
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:45 schreef Poit het volgende:
Het is nooit te vroeg om uit verveling te zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |