SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Bij FRS want daar is die 59.95quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Echt? Waar heb je die game dan gekocht of ga je em kopen? Ik ga zo wat eerder de stad in om te kijken of ie ook bij de Bart Smit ligt.
Maar ik ga de game wel halen ja.
Even gebeld. FRS hier in Leeuwarden verkopen ze em pas op de 20e.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij FRS want daar is die 59.95en bij de bartsmit 64.95
Er zijn nog wel meer winkels in leeuwaarden dan de FRS toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Even gebeld. FRS hier in Leeuwarden verkopen ze em pas op de 20e.
Zal je vies tegenvallen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer winkels in leeuwaarden dan de FRS toch?
"Ash throws pokéball.... Nigger picks up pokéball and runs"quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
"Ash throws pokéball.... Nigger picks up pokéball and runs"
Overrated Alone in the Dark wannabeequote:
Around Blacks, never relaxquote:
We hebben precies een topic niet geflirt, mogen we nu weerquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We hebben precies een topic niet geflirt, mogen we nu weer
quote:
Hoe vaak heeft dat al gewerkt bij jou?quote:
quote:
quote:
Maar om even een serieus antwoord te geven.. Het heeft vaker gewerkt dan alleen telefoonnummers vragen en er niets mee doen.quote:
Oh.. Is dat een vereiste dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ROFLMAO... dat is toch niet subtiel
Correct Flodder!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef Flodder450 het volgende:
Morgen is het 10 jaar geleden dat de vuurwerkramp was![]()
die 10 jaar zijn gigantisch snel voorbij gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |