Heul niet 1337 wordt het beste topic ooit!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:56 schreef Solique het volgende:
Een oneven nummer is veel minder leuk om in te posten dan een even nummer.
Yyyyyyyyyeah, we decided to stop the SC at 1336, sooo if you could go ahead and not make 1337, that'd be great. Yeah.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heul niet 1337 wordt het beste topic ooit!
Even doorposten dus, anders komen we er nooit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:
Daar zijn er al minstens 1337 van gemaaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yyyyyyyyyeah, we decided to stop the SC at 1336, sooo if you could go ahead and not make 1337, that'd be great. Yeah.
Hebben jullie een deal om mij met zijn tweeen een beetje in de zeik te nemenquote:
Zoals de wijze Maxim Hartman ooit riep..quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hebben jullie een deal om mij met zijn tweeen een beetje in de zeik te nemenKom maar op, ik kan jullie hebben
Jij bent wel van de golden showers?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hebben jullie een deal om mij met zijn tweeen een beetje in de zeik te nemenKom maar op, ik kan jullie hebben
Dudequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij bent wel van de golden showers?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gadver.. Als je dat zo doordenkt dan is het wel nasty ja..quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ssssst, straks komen AQ en Flodder nog meegiechelen en lachen (het zijn nog maar pubers)quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Gadver.. Als je dat zo doordenkt dan is het wel nasty ja..
In de zeik nemen.. Een bad vol zeiken dmv Golden Showers om vervolgens de geshowerde dame bruut te nemen in het bad vol zeik..
Hihi, zeik.. pies.. POEP!
Psstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Gadver.. Als je dat zo doordenkt dan is het wel nasty ja..
In de zeik nemen.. Een bad vol zeiken dmv Golden Showers om vervolgens de geshowerde dame bruut te nemen in het bad vol zeik..
Hihi, zeik.. pies.. POEP!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe dat!
Meld je ze gelijk even want volgens mij is jouw gedachtegang een stuk perverser dan mijn bedoelingen!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
PsstAAAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadver! Ranzig wijf!! Dat doe je toch niet!!Istie net zo vet als de wintersessie? Straks eens luisterenquote:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Dude! Dat heeft toch geen dubbelzinnige betekenis!quote:
[..]
PsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Nee, maar het hoge ranzigheidsgehalte verplichtte mij om toch even die uitspraak naar voren te halenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude! Dat heeft toch geen dubbelzinnige betekenis!
Je lijkt Ali wel rossquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Wo bleiben die neue lay-outs?
Ik ben benieuwd met welke smoezen ze nu weer mee aan gaan komen
Gecrashte harde schijf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Wo bleiben die neue lay-outs?
Ik ben benieuwd met welke smoezen ze nu weer mee aan gaan komen
[..]
PsstHIHIHIHIHIHISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PIEMEL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Maar het ging om de eventuele dubbelzinnige betekenis waarvan jij mij beschuldigde dat ik die gebruikte.. Ik verdedigde me met de gequote uitspraak.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, maar het hoge ranzigheidsgehalte verplichtte mij om toch even die uitspraak naar voren te halen
Jullie verdienen een fatsoenlijke site om mee te werken. Dat die luie donders nu alweer een half jaar niets gefriemeld hebben is iets waar jullie onder lijden. Ik vind FOK!games namelijk nog steeds om te huilen en dat komt niet door julliequote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jullie verdienen een fatsoenlijke site om mee te werken. Dat die luie donders nu alweer een half jaar niets gefriemeld hebben is iets waar jullie onder lijden. Ik vind FOK!games namelijk nog steeds om te huilen en dat komt niet door jullie
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar het ging om de eventuele dubbelzinnige betekenis waarvan jij mij beschuldigde dat ik die gebruikte.. Ik verdedigde me met de gequote uitspraak.
Je zit gewoon de boel te naaien meneertje!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jullie verdienen een fatsoenlijke site om mee te werken. Dat die luie donders nu alweer een half jaar niets gefriemeld hebben is iets waar jullie onder lijden. Ik vind FOK!games namelijk nog steeds om te huilen en dat komt niet door jullie
Ik had Ritse nog zo gezegd daar eindelijk eens mee op te houdenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef Poit het volgende:
Fok!Games zuigt inderdaad gruwelijke stierenballen
Jullie binnenkort begint onderhand te lijken op de binnenkort van FOK!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoorde ergens dat een niet nader te noemen binnenkort daadwerkelijk live gaande site echt gruwelijk awesome gaat worden
Serieus? Schrijven er ook wel een beetje toffe mensen voor die site of zijn het van die saaie dufkutten als bij gamer en insidegamer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoorde ergens dat een niet nader te noemen binnenkort daadwerkelijk live gaande site echt gruwelijk awesome gaat worden
URL?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Op 1 april 2011 kondigen we aan dat het stiekem toch een grapje was en daarmee pakken we dan het record voor langst lopende 1 april-grap ooit op nederlandse bodemquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jullie binnenkort begint onderhand te lijken op de binnenkort van FOK!Wanneer dan?
Die magquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
![]()
Dan gewoon een andere reactie op jouw post: viespeuk!!!
En dan mij een viespeuk noemenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had Ritse nog zo gezegd daar eindelijk eens mee op te houden
Ik kan me amper voorstellen dat ze iets van jouw niveau hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Serieus? Schrijven er ook wel een beetje toffe mensen voor die site of zijn het van die saaie dufkutten als bij gamer en insidegamer?
Alleen maar dufkuttenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Serieus? Schrijven er ook wel een beetje toffe mensen voor die site of zijn het van die saaie dufkutten als bij gamer en insidegamer?
Groter is er 1 in ieder geval!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik hoorde dat minimaal één van de leden net zo fout kan dansen als de insidegamersquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Uber coole mensen natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van. Ik ken de geruchten ook en volgens mij kan dat nooit echte kwaliteit opleverenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Zeker niet met het team dat erachter zit als de geruchten kloppen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van. Ik ken de geruchten ook en volgens mij kan dat nooit echte kwaliteit opleveren
Blij dat ik me er uiteindelijk amper mee bemoeid heb. Kan gelukkig inhoudelijk schrijven voor andere organisatiesquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeker niet met het team dat erachter zit als de geruchten kloppen.
Zijn er ook nog mensen die de waarheid niet weten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeker niet met het team dat erachter zit als de geruchten kloppen.
IG bestaat ook uit een groep incompetente jongelingen die gewoon gratis games willen spelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef Fallen het volgende:
Hoewel ik de presentatie van insidegamer nogal kinderachtig vind, is het naar mijn mening de enige serieuze gamewebsite die iet origineels doet. Er zitten veel kiddies onder hun publiek en heb dus niet zo veel met de users, maar de site zelf is wel een onderdeel van mijn vaste internetrondje.
nu.nl-fok-tweakers-insidegamer-facebook-macfreak-onemorething-playsyde-kotaku-eurogamer-nos
Eens, maar wel met een prima layout, videorecensies, prijsvragen, redelijke reviews, het idee van discussies (zoals checkpoint en uitgespeeld) is leuk en ze zijn redelijk volledig in previews/reviews en achtergrondinfo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
IG bestaat ook uit een groep incompetente jongelingen die gewoon gratis games willen spelenInhoudelijk prut
Dat disjfa en poit de originele kartrekkers zijn bedoel je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die de waarheid niet weten?
Daar heeft toch elke gamesite onderhand wel last van. Die jochies hebben gewoon een behoorlijk bewijsdrang om zichzelf als beste [blabla] neer te zetten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
IG bestaat ook uit een groep incompetente jongelingen die gewoon gratis games willen spelenInhoudelijk prut
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat disjfa en poit de originele kartrekkers zijn bedoel je?
Nee dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat disjfa en poit de originele kartrekkers zijn bedoel je?
Oh.. Ik wist dat nog nietquote:
Dude!quote:
Fixed!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!![]()
Disjfa is een baas en een koning in snurken!
GMTAquote:
Fixedquote:
En die van jou is XXS zekerquote:
En al die lui zien zichzelf als serieuze journalisten ook nogquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar heeft toch elke gamesite onderhand wel last van. Die jochies hebben gewoon een behoorlijk bewijsdrang om zichzelf als beste [blabla] neer te zetten.
quote:
extra extra sexy hersenen... Oversekst noemt men dat gewoonquote:
So true. En ik zie het ook zo 123 niet veranderen, aangezien het toch om 'de views' draait, en die pubers het liever populaire teksten zien dan gedegen jounalistiek.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
En al die lui zien zichzelf als serieuze journalisten ook nogSerieus, gamessites zijn voor 99% pure prut.
A dirty mind is a joy forever!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
extra extra sexy hersenen... Oversekst noemt men dat gewoon
Ik vind goed geschreven populaire teksten een stuk leuker om te lezen dan zichzelf te serieus nemende recensies over iets..quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
So true. En ik zie het ook zo 123 niet veranderen, aangezien het toch om 'de views' draait, en die pubers het liever populaire teksten zien dan gedegen jounalistiek.
Het publiek waar die sites zich op richten is dan ook de wat jongere jeugd. Er zijn natuurlijk veel meer gamers onder de 20 die de sites bezoeken dan oudere gamers die echt om kwaliteit geven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
So true. En ik zie het ook zo 123 niet veranderen, aangezien het toch om 'de views' draait, en die pubers het liever populaire teksten zien dan gedegen jounalistiek.
Dat realiseer ik me ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het publiek waar die sites zich op richten is dan ook de wat jongere jeugd. Er zijn natuurlijk veel meer gamers onder de 20 die de sites bezoeken dan oudere gamers die echt om kwaliteit geven.
He Viezie, jij bent toch nog niet oud genoeg voor een dirty mindquote:
Dat is prima, maar niet wat ik bedoel. Wat ik wil zeggen is dat al die koters proberen de PU na te bootsen, dat ze niks anders doen dan simpelweg nieuws kopiëren, dat ze allemaal hetzelfde schrijven zonder dat het gedegen artikelen zijn. De PU doet wat ze willen doen goed en dat daar mensen bij zitten die ik op persoonlijk vlak niet zo mag (Jan is iets te verliefd op zichzelf), is daarbij niet zo relevant. Het gaat me er nu om dat al die websites zichzelf veel te serieus nemen, zeker voor wat ze bieden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind goed geschreven populaire teksten een stuk leuker om te lezen dan zichzelf te serieus nemende recensies over iets..
Daarom ben ik fan van de PU, hecht ik er veel waarde aan? Niet echt, vind ik het leuk om te lezen? Hell yeah! Fucking geniaal!
Als je dat straks maar weer wel doetquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me ookdaar stoor ik me er verder ook niet aan. Ik bezoek gewoon geen gamesite's meer.
Ik ben 20 en nu al seksueel gefrustreerd hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
He Viezie, jij bent toch nog niet oud genoeg voor een dirty mind
Inderdaad! Mag ik powerunlimited.nl aanraden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je dat straks maar weer wel doet![]()
De trauma's beginnen vroeg tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben 20 en nu al seksueel gefrustreerd hoor
AQuila-praktijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Inderdaad! Mag ik powerunlimited.nl aanraden?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Wat ik ook erg leuk zou vinden op een Nederlandse site is als men regelmatig Nederlandse developers etc zou interviewen, zodat de Nederlandse game industrie ook veel meer gaat leven en hip wordt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is prima, maar niet wat ik bedoel. Wat ik wil zeggen is dat al die koters proberen de PU na te bootsen, dat ze niks anders doen dan simpelweg nieuws kopiëren, dat ze allemaal hetzelfde schrijven zonder dat het gedegen artikelen zijn. De PU doet wat ze willen doen goed en dat daar mensen bij zitten die ik op persoonlijk vlak niet zo mag (Jan is iets te verliefd op zichzelf), is daarbij niet zo relevant. Het gaat me er nu om dat al die websites zichzelf veel te serieus nemen, zeker voor wat ze bieden.
En ja, dat is een fout die ik bij FOK! ook lange tijd maakte, zeker toen ik vier jaar terug net crew was. Inmiddels heb ik zeker leren relativeren, ik heb een veel beter beeld van de industrie gekregen en ben ook wel redelijk klaar met dat standaardwerk dat iedereen levert. Sites die ik prettig vindt om te lezen zijn dan ook Gamesindustry.biz, Eurogamer.net en Edge Online. Zeker GI laat zien dat gedegen journalistiek best mogelijk is en ik lees dat dan ook graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Doe maar niet, dat kun beter aan AQiwi360 overlatenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nee, GB, de niet nader te noemen site gaat jou niet interviewenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat ik ook erg leuk zou vinden op een Nederlandse site is als men regelmatig Nederlandse developers etc zou interviewen, zodat de Nederlandse game industrie ook veel meer gaat leven en hip wordt!
Zo kun je denk ik zowel pubers als serieus publiek aanspreken. Schrijf maar eens een artikel over een artist bij Guerilla ofzo. Wat heeft deze jongen/dit meisje gedaan om zover te komen, zo kunnen de pubers dromen van hun toekomst er serieuze mensen een gevoel krijgen hoe de business echt werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |