Zeker niet met het team dat erachter zit als de geruchten kloppen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van. Ik ken de geruchten ook en volgens mij kan dat nooit echte kwaliteit opleveren
Blij dat ik me er uiteindelijk amper mee bemoeid heb. Kan gelukkig inhoudelijk schrijven voor andere organisatiesquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeker niet met het team dat erachter zit als de geruchten kloppen.
Zijn er ook nog mensen die de waarheid niet weten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeker niet met het team dat erachter zit als de geruchten kloppen.
IG bestaat ook uit een groep incompetente jongelingen die gewoon gratis games willen spelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef Fallen het volgende:
Hoewel ik de presentatie van insidegamer nogal kinderachtig vind, is het naar mijn mening de enige serieuze gamewebsite die iet origineels doet. Er zitten veel kiddies onder hun publiek en heb dus niet zo veel met de users, maar de site zelf is wel een onderdeel van mijn vaste internetrondje.
nu.nl-fok-tweakers-insidegamer-facebook-macfreak-onemorething-playsyde-kotaku-eurogamer-nos
Eens, maar wel met een prima layout, videorecensies, prijsvragen, redelijke reviews, het idee van discussies (zoals checkpoint en uitgespeeld) is leuk en ze zijn redelijk volledig in previews/reviews en achtergrondinfo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
IG bestaat ook uit een groep incompetente jongelingen die gewoon gratis games willen spelenInhoudelijk prut
Dat disjfa en poit de originele kartrekkers zijn bedoel je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die de waarheid niet weten?
Daar heeft toch elke gamesite onderhand wel last van. Die jochies hebben gewoon een behoorlijk bewijsdrang om zichzelf als beste [blabla] neer te zetten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
IG bestaat ook uit een groep incompetente jongelingen die gewoon gratis games willen spelenInhoudelijk prut
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat disjfa en poit de originele kartrekkers zijn bedoel je?
Nee dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat disjfa en poit de originele kartrekkers zijn bedoel je?
Oh.. Ik wist dat nog nietquote:
Dude!quote:
Fixed!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!![]()
Disjfa is een baas en een koning in snurken!
GMTAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |