Je lijkt Ali wel rossquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Wo bleiben die neue lay-outs?
Ik ben benieuwd met welke smoezen ze nu weer mee aan gaan komen
Gecrashte harde schijf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Wo bleiben die neue lay-outs?
Ik ben benieuwd met welke smoezen ze nu weer mee aan gaan komen
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
PsstHIHIHIHIHIHISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PIEMEL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Maar het ging om de eventuele dubbelzinnige betekenis waarvan jij mij beschuldigde dat ik die gebruikte.. Ik verdedigde me met de gequote uitspraak.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, maar het hoge ranzigheidsgehalte verplichtte mij om toch even die uitspraak naar voren te halen
Jullie verdienen een fatsoenlijke site om mee te werken. Dat die luie donders nu alweer een half jaar niets gefriemeld hebben is iets waar jullie onder lijden. Ik vind FOK!games namelijk nog steeds om te huilen en dat komt niet door julliequote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jullie verdienen een fatsoenlijke site om mee te werken. Dat die luie donders nu alweer een half jaar niets gefriemeld hebben is iets waar jullie onder lijden. Ik vind FOK!games namelijk nog steeds om te huilen en dat komt niet door jullie
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar het ging om de eventuele dubbelzinnige betekenis waarvan jij mij beschuldigde dat ik die gebruikte.. Ik verdedigde me met de gequote uitspraak.
Je zit gewoon de boel te naaien meneertje!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jullie verdienen een fatsoenlijke site om mee te werken. Dat die luie donders nu alweer een half jaar niets gefriemeld hebben is iets waar jullie onder lijden. Ik vind FOK!games namelijk nog steeds om te huilen en dat komt niet door jullie
Ik had Ritse nog zo gezegd daar eindelijk eens mee op te houdenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef Poit het volgende:
Fok!Games zuigt inderdaad gruwelijke stierenballen
Jullie binnenkort begint onderhand te lijken op de binnenkort van FOK!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoorde ergens dat een niet nader te noemen binnenkort daadwerkelijk live gaande site echt gruwelijk awesome gaat worden
Serieus? Schrijven er ook wel een beetje toffe mensen voor die site of zijn het van die saaie dufkutten als bij gamer en insidegamer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoorde ergens dat een niet nader te noemen binnenkort daadwerkelijk live gaande site echt gruwelijk awesome gaat worden
URL?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Op 1 april 2011 kondigen we aan dat het stiekem toch een grapje was en daarmee pakken we dan het record voor langst lopende 1 april-grap ooit op nederlandse bodemquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jullie binnenkort begint onderhand te lijken op de binnenkort van FOK!Wanneer dan?
Die magquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
![]()
Dan gewoon een andere reactie op jouw post: viespeuk!!!
En dan mij een viespeuk noemenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had Ritse nog zo gezegd daar eindelijk eens mee op te houden
Ik kan me amper voorstellen dat ze iets van jouw niveau hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Serieus? Schrijven er ook wel een beetje toffe mensen voor die site of zijn het van die saaie dufkutten als bij gamer en insidegamer?
Alleen maar dufkuttenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Serieus? Schrijven er ook wel een beetje toffe mensen voor die site of zijn het van die saaie dufkutten als bij gamer en insidegamer?
Groter is er 1 in ieder geval!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik hoorde dat minimaal één van de leden net zo fout kan dansen als de insidegamersquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Uber coole mensen natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van. Ik ken de geruchten ook en volgens mij kan dat nooit echte kwaliteit opleverenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:30 schreef Rossdale het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |