quote:
Sterkte alvastquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:05 schreef Edwinuss het volgende:
En de nagel gaat er volgende week Vrijdag af.
jwz oneluv met jouw en ed maynequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bros b4 ho's swa! Je weet het toch!
zelfs als je niks aan je teen hebt en je stoot hem ergens tegen aan is al fucking pijnlijk soms.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dankje.
Hij heeft mij wel gerust gesteld. Ik ga er nu kapot van als ik per ongeluk mijn teen stoot, en in veel gevallen komt dat 1 of 2 keer per dag voor.
quote:
Ja toch? Met een vleugje GAM SCquote:
Show me the preview!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Site zelf heeft vrij weinig met F!g te maken heur
Jazz je kat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
James Avery spreekt Silverbolt in in de derde Transformersfilm
* SocialDisorder stelt zich een scène voor waarbij Silverbolt Jazz door de lucht smijt
Nerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:48 schreef Poit het volgende:
Oeh, ik had trouwens net gewoon een 1337 post
quote:
Eetse alvastquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:01 schreef GameBabe het volgende:
Ik ga maar eens wat anders ontbijten dan Oud Hollandse Salmiakmix en Cranberrysap![]()
Misschien lekker een romig asperge of champignonnensoepje met warme pita's
Dierenbeul!quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
Ik dacht GTA Vice City gekocht te hebben...
!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een faalhaasquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een baasquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks, ik had nog wat roomboter op de broodjes gesmeerd en toen was het helemaal smikkelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Eetse alvast![]()
Zelf net 3 bruine bollen met kruidenkaasboter op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |