Duidelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo.
Ja!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Sirolf het volgende:
Deze TT is toch wat vreemd straks in de ochtend. Of drinken jullie allemaal bier bij het ontbijt?
tuurlijk, ontbijt, lunch.. met bier op is het allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Sirolf het volgende:
Deze TT is toch wat vreemd straks in de ochtend. Of drinken jullie allemaal bier bij het ontbijt?
Ach...quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo.
Mijn bier is op, dus ik ga nog ff een rondje met de hond en dan lekker slapen!
Morgen weer repetitie van het wagenspel, dus ben offline
Twusteeee!
ah dus jij bent, wist niet dat God voor D66 wasquote:
Tja God is ook wel eens uitgekeken op de SGP en CUquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ah dus jij bent, wist niet dat God voor D66 was
wist wel dat ie ook wel een gezellige kant hadquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja God is ook wel eens uitgekeken op de SGP en CU
Neh, hier een kopje lemontheequote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Sirolf het volgende:
Ja, maar ik vergeet het steeds aan te passen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:57 schreef hole1988 het volgende:
he sirolf is het je weleens opgevallen dat op http://www.3fmfan.nl/page/forum de datum voor de topics gewoon de datum van vandaag laat zien ipv de datum van opening
Ik vind het gewoon echt niet normaal meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 05:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
Damn, het is echt graftakkeweer; harde wind en veel regen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 07:56 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenIk mag zo in de regen naar de tandarts fietsen (3km)
Lekkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mag naar school fietsen in de regen, 18km
Ik mag met de trein..quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mag naar school fietsen in de regen, 18km
En ik mag fietsen naar de bushalte (1 km), met de bus (20 min), met de trein (25 min) en lopen (10 min).quote:
quote:En rare week, zo met hemelvaart. Had die week al niet al lang doormidden moeten zijn?! De genadeklap dan maar. Hakkuh om half 4!
Perplexer - Acid Folk
Dune - Hand in hand
Mark Oh - Tears Don't Lie
Nou breek me de bek niet open!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:47 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk weer trouwens. Leve de lente in NL !
Dat meen je niet?! shit dat is wel flink baken zeg. Niet echt een lekker begin dus van de woensdag. Qua temperatuur valt het ook wederom vies tegen. Naja, ooit zal het wel weer wat warmer wordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou breek me de bek niet open!Ik op de fiets naar de tandarts en ik kom daar drijfnat aan hangt er een briefje op de deur: ''wegens omstandigheden gesloten bel voor een nieuwe afspraak op de volgende werkdag"
![]()
Dus ik weer 3 km terugfietsen kom ik nog doorweekter thuis verdomme!![]()
Ekdomquote:Lieve mensen, de 3FM webcam is kapot. De NPO is met man en macht aan het zoeken hoe dat komt ! Tot die tijd kun je gewoon doorwerken!
En toch is het lente!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Brrrrr!
Ben blij da'k een sjaal had omgedaan met hond uitlaten! Wat een gemeen koude wind!
Ja. Vast wel ergens op de ze aardbol is het lente. Dit in Nederland is fucking herfst manquote:
Had het al door toen 1 van de assistent trainers bekend maakte dat hij alsnog naar FC Groningen gingquote:
Hahaha idd een DRAMA is het. Wind blijft ook maar uit het Noorden komen. Erg irritant.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Vast wel ergens op de ze aardbol is het lente. Dit in Nederland is fucking herfst man
Gelukkig hebben we FC Groningen nog!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:55 schreef borisz het volgende:
Veendam failliet.
Vrouw of een man?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Hmmm.... * Jannekje7 rekt zich eens stevig uit.
Laat ik eens gaan schoonmaken hier, kheb een logee vannacht
Dat is inderdaad veel belangrijker, Nu kan dus mooi de uitbreiding van het Winkler Prins College doorgaan op de plek van de Langeleegtequote:
Loop wel rond in mijn zomerjas, maar een winterjas zou opzich ook wel kunnenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Zolang ik in mn winterjas loop vind ik het echt geen lente
Niet de media waar ik momenteel zitquote:
Ik heb vorige week een paar dagen lopen blauwbekken omdat ik uit principe niet mn winterjas aan wilde doen maar dat heb ik opgegevenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loop wel rond in mijn zomerjas, maar een winterjas zou opzich ook wel kunnen.
Jupquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel belangrijker, Nu kan dus mooi de uitbreiding van het Winkler Prins College doorgaan op de plek van de Langeleegte
Die had ik via twitter gevondenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef themauster het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/sport/sport.asp?pid=91569
Zie ze hier trouwens nog rondfietsen met handschoenen en mutsenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een paar dagen lopen blauwbekken omdat ik uit principe niet mn winterjas aan wilde doen maar dat heb ik opgegeven![]()
![]()
Nu heb ik het tenminste wel weer lekker warm.
Maar zonder sjawl, dat gaat me echt te ver
Ah, prima! kan ze dus direct even kijken naar je nekquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mn leuke dansjuf / nieuwe vriendin (nouja, gewone vriendin..)
Even masseren zou beter zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, prima! kan ze dus direct even kijken naar je nek
Laat 't nou ff een hit worden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef themauster het volgende:
Mooie plaat hoor maar je wordt er mee doodgegooid
De jeugd download hem alleen omdat het in de serie Glee zitquote:
Maakt niet uit hoe ze met puike muziek worden geconfronteerd, als ze maar met puike muziek worden geconfronteerd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:16 schreef themauster het volgende:
[..]
De jeugd download hem alleen omdat het in de serie Glee zit
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:21 schreef themauster het volgende:
De top 10 van de Hemelse 100 ziet er als volgt uit:
10. U2 - Joshua Tree
9. Muse - The Resistance
8. Michael Jackson - Thriller
7. Editors - An End Has A Start
6. Metallica - Metallica (black album)
5. Nirvana - Nevermind
4. Coldplay - A Rush Of Blood To The Head
3. Radiohead - O.K. Computer
2. Coldplay - Viva La Vida
1. Pearl Jam - Ten
uuhhm win / win situatiequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Even masseren zou beter zijn![]()
Maar mss kunnen we er dienst/wederdienst van maken. Ik kan best masseren
Jup, doe ik misschien ook wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:22 schreef borisz het volgende:
IK denk dat ik de H100 maar oversla morgen.
Zeker! stond 'ie ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, zet 'm op 11!
Daar kan ik wel mee lezen, alleen nr 2 en 4 heb ik niks mee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:21 schreef themauster het volgende:
De top 10 van de Hemelse 100 ziet er als volgt uit:
10. U2 - Joshua Tree
9. Muse - The Resistance
8. Michael Jackson - Thriller
7. Editors - An End Has A Start
6. Metallica - Metallica (black album)
5. Nirvana - Nevermind
4. Coldplay - A Rush Of Blood To The Head
3. Radiohead - O.K. Computer
2. Coldplay - Viva La Vida
1. Pearl Jam - Ten
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee lezen, alleen nr 2 en 4 heb ik niks mee.
Bij de zuiderburen hebben ze ook een album lijstje. Die vond ik persoonlijk beter vorig jaar. Denk dit jaar ook.quote:
'81.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat liedje van Journey is al best oud toch?
Idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Guss, dat kind die het als enige heeft overleefd... arm frummelke...
En het zal niet bij die 7 keer blijven, denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef TheZapster het volgende:
7x Journey in een weekIk zou bijna weer meer 3FM gaan luisteren
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het zal niet bij die 7 keer blijven, denk ik.
Vorig jaar hadden die inderdaad een prima lijstjequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de zuiderburen hebben ze ook een album lijstje. Die vond ik persoonlijk beter vorig jaar. Denk dit jaar ook.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef alors het volgende:
Goedemorgen trouwens
Die zonnige platen van Ekdom nu
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:54 schreef Sersjee het volgende:
Komt ie nu met Scarlett & Pete Yorn! Hartstikke leuk nummer, absoluut, maar nieuw is het zeker niet. Het is opgenomen in 2006...
Yupquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef Sirolf het volgende:
Haha, volgens @antiroos staat Journey nu zelfs al op 6 in (volgens mij) de iTunes Chart!
tis nu even droog hier maar het heeft geloof ik vanaf vannacht non stop geregendquote:
Geen idee, staat wel iets over op de site.quote:
quote:Webcam offline. Excuses voor het ongemak
De webcam hapert, stottert en gaat over z'n nek. Een team van experts is druk in de weer om het weer aan de praat te krijgen
Apparatuur die 24/7 doordraait en dat al sinds jaar en dag, vertoont op zijn tijd nou eenmaal kuren. De webcaminstallatie van 3FM bijvoorbeeld. Of het door het doorslaande succes van de DI-RECT Minigig van gisteren komt of door het geladen optreden van Ed Kowalczyk bij Giel is onbekend, maar de stoppen sloegen door.
We proberen zo snel mogelijk de boel weer aan de praat te hebben. Hou 3FM.nl in de gaten voor een foto play by play...
Omdat 3FM een radiozender isquote:
Het wordt hier nu eindelijk wat lichter, maar het regent al sinds gisteravond 21:00 ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:44 schreef alors het volgende:
[..]
tis nu even droog hier maar het heeft geloof ik vanaf vannacht non stop geregend
Maar ik heb in mn google chrome bladwijzerbalk een link staan naar die webcam en als ik radio wil luisteren klik ik daar altijd op dus nu moet ik helemaal naar 3fm.nl en dan via live etc..quote:
Ja dat kost je echt een kwartier of drie ekstra ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik heb in mn google chrome bladwijzerbalk een link staan naar die webcam en als ik radio wil luisteren klik ik daar altijd op dus nu moet ik helemaal naar 3fm.nl en dan via live etc..
Eigenlijk zou er dus een scrobbler en player in 1 moeten zijn, waardoor je automatisch stopt met srobblen zodra je stopt met luisteren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:27 schreef Bol_Wan het volgende:
oe.. gisteravond weer de radio scrobbeler aan laten staan.. kan ik weer alles gaan nakijken
zou wat makkelijker zijn ja, nu vergeet ik het telkens..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er dus een scrobbler en player in 1 moeten zijn, waardoor je automatisch stopt met srobblen zodra je stopt met luisteren.
Ik zit al tot vér over m'n oren in het werk, dus dat kan ik er in ieder geval de komende 1,5 maand absoluut niet bij hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zou wat makkelijker zijn ja, nu vergeet ik het telkens..
geen projectje voor jou, sirolf?
Klopt, 61 van de in totaal 103 doden zijn Nederlanders...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik hoorde toenstraks dat er iets van 61 Nederlanders waren omgekomen
R.I.P.
godverdomme das veelquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, 61 van de in totaal 103 doden zijn Nederlanders...
Raar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef Sirolf het volgende:
Geen hakkuh-UJDT deze week dus ivm de vliegtuigramp in Libië.
mwoa, uit je dak gaan is op dit moment ook een beetje scheef, ben ik wel met ze eens..quote:
Het lijkt ook wel alsof dat vliegtuig helemaal versplinterd is op de een of andere manier. Ik snap niet dat alleen de vleugels nog redelijk intact zijn. De rest is he-le-maal verbrijzeldquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
godverdomme das veel, lijkt wel of het steeds vaker gebeurd, vliegtuigrampen...
Ja dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:59 schreef Waalwijker het volgende:
Weet iemand of Giel morgen afwezig is? Domien tweet dat hij morgen om 5 uur op moet, misschien dat hij dan de ochtendshow doet? Dan zet ik 'm smorgens iig weer eens op 3FM.
quote:Goed. Agenda omgegooid. Morgenochtend vroeg op om de ochtendshow te presenteren. #3FM
Wie weet hebben ze de playlist van vandaag ook wel gedeeltelijk omgegooid, om er rekening mee te houden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nonsense. Dan zou je dus de hele dag geen vrolijke muziek mogen draaien.
Red Hot Chilli Peppers - Aeroplane is niet aan te radenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze de playlist van vandaag ook wel gedeeltelijk omgegooid, om er rekening mee te houden.
R. Kelly - I Believe I Can Fly is bijvoorbeeld niet echt geschikt voor vandaag.
"and as the plane was falling down, he thought well isn't this nice"quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef Etcetera het volgende:
Ironic van Alanis Morissette, kan dat nog wel
wat dacht van de hele dag 100% NL, dan zou ik meteen opstappenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:27 schreef Sirolf het volgende:
En weer een variant op de luistercijfers:
OP HET WERK (20-49 jaar feb/mrt)
538=18,8%
3FM=17,7%
Q=13,0%
Veronica=12,3%
Sky=9,8%
Radio2=6,7%
100NL=3,1%
Slam=1,7%
De hele dag naar 538 luisteren, the horror!
Overdrijf niet zo zegquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:27 schreef Sirolf het volgende:
hoe hou je het vol idd, maar ik zou ook niet c&s willen op het werkquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:27 schreef Sirolf het volgende:
538=18,8%
3FM=17,7%
Q=13,0%
Veronica=12,3%
Sky=9,8%
Radio2=6,7%
100NL=3,1%
Slam=1,7%
O, er is nog iemand die het opvalt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo zegAlsof 3FM zo briljant is.
Nee, http://tweakers.net/nieuw(...)droid-21-update.htmlquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft hier iemand een HTC Hero en weet diegene of die fucking update nou al is beschikbaar is?
Ik word gek van mijne, gezien die best wel vaak crasht
Qua muziek verschillen 538 en 3FM niet eens meer. Daarnaast heeft 538 een goede inleiding van de dag met Edwin Evers, 538 leek mij eerst ook niks maar sinds ik er vaker naar luister blijf ik er langer naar luisteren de ochtendshow en de middagshow met Dennis Ruyer zijn gewoon top!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
als iedereen gebaad is bij luister cijfers ga dan naar http://www.rab.fm/Onderzoek/CLO-Luistercijfers/quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:27 schreef Sirolf het volgende:
538=18,8%
3FM=17,7%
Q=13,0%
Veronica=12,3%
Sky=9,8%
Radio2=6,7%
100NL=3,1%
Slam=1,7%
ik zou zeggen twitter eens http://twitter.com/dradioscrobblerquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zou wat makkelijker zijn ja, nu vergeet ik het telkens..
geen projectje voor jou, sirolf?
Maar tussendoor is het rukquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Qua muziek verschillen 538 en 3FM niet eens meer. Daarnaast heeft 538 een goede inleiding van de dag met Edwin Evers, 538 leek mij eerst ook niks maar sinds ik er vaker naar luister blijf ik er langer naar luisteren de ochtendshow en de middagshow met Dennis Ruyer zijn gewoon top!
Qua Djs wel muziek is precies zelfde als 3FMquote:
Ik wou net zeggen.De hele werkdag 3FM trek ik ook nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 22:00 is 3FM best tof, maar voor de rest is het aardig veel van hetzelfde.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.De hele werkdag 3FM trek ik ook niet
Michiel is ook een goede DJ, en Ekdom, en Stenders, maar bij die laatste geldt volgens mij het zelfde als bij EW, het gaat niet om de muziekquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Na 22:00 is 3FM best tof, maar voor de rest is het aardig veel van hetzelfde.
Zijn leuke dj's hoor, maar puur kijkend naar de muziek is het toch wel erg veel van hetzelfde, imho. Ik merk voor mezelf toch elke keer weer dat ik na 22:00 erg graag naar 3FM luisterquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Michiel is ook een goede DJ, en Ekdom, en Stenders, maar bij die laatste geldt volgens mij het zelfde als bij EW, het gaat niet om de muziek
ja ik ook maar het heeft meer te maken met het tijdstip waarop ze draaien dan met de dj's zelfquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn leuke dj's hoor, maar puur kijkend naar de muziek is het toch wel erg veel van hetzelfde, imho. Ik merk voor mezelf toch elke keer weer dat ik na 22:00 erg graag naar 3FM luister.
Michiel is geen goede djquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Michiel is ook een goede DJ, en Ekdom, en Stenders, maar bij die laatste geldt volgens mij het zelfde als bij EW, het gaat niet om de muziek
Ieder zijn eigen meningquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Michiel is geen goede dj
Vast een aardige kerel hoor, en leuk dat ie meepost hier, maar middelmatige dj.
Ik ga ervan uit dat als je het hebt over een goede DJ dat dat dan automatisch een mening isquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:55 schreef Sersjee het volgende:
Mensen moeten vaker het woord "vinden" of elke willekeurige vervoeging daarvan gebruiken als ze hun mening verkondigen. We hebben het hier niet over een vaststaand feit namelijk.
Je moet niet zo zeuren als duidelijk is dat het een mening isquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:55 schreef Sersjee het volgende:
Mensen moeten vaker het woord "vinden" of elke willekeurige vervoeging daarvan gebruiken als ze hun mening verkondigen. We hebben het hier niet over een vaststaand feit namelijk.
Dat moet gewoon de zomerhit wordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:50 schreef Cee het volgende:
Straks als het goed is weer Don't Stop Believin' in de Mega Top 5!![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:50 schreef Cee het volgende:
Ik luister heel toevallig Giel van vanochtend terug, en deze wordt gedraaid nuquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:50 schreef Cee het volgende:
Is Paul er dus ook al niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:03 schreef themauster het volgende:
Domien heeft morgen een drukke dag, hij is er om van 06.00-10.00 daarna van 14.00-16.00 en dan van 19.00-22.00
Luistert er weer niemandquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is Paul er dus ook al niet?
Kunnen we 3FM ook wel omdopen in DomienFM
Domien gaat nonstop HETE KNIJTERS draaien om alvast te wennen aan zijn nieuwe baan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Domien, 3FM
De laatste 'normale' @MetMichiel van deze week! Wat er dan morgen gaat gebeuren? Blijf luisteren! #3FM
less than 1 minute ago from TweetDeck
http://twitter.com/Domien/status/13861604592
Wat staat ons te wachten?
Mischien wel een Hemelse Honderd afterpartyquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Domien, 3FM
De laatste 'normale' @MetMichiel van deze week! Wat er dan morgen gaat gebeuren? Blijf luisteren! #3FM
Ich auch.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:11 schreef TheZapster het volgende:
Ik zet hem speciaal ff aan voor Journey
Even later draaide Gerard 'm ook weer vanochtend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik luister heel toevallig Giel van vanochtend terug, en deze wordt gedraaid nu
Die plaat geeft me gewoon zo'n heimwee-naar-de-jaren-tachtig achtig mijmer zomerzwijmel gevoel als dat Boys of Summer doet. Waar het 'm in zit weet ik niet maar ik vind het heerlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even later draaide Gerard 'm ook weer vanochtend.
Ik ook. Luister normaal ook niet op dit tijdstipquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:11 schreef TheZapster het volgende:
Ik zet hem speciaal ff aan voor Journey
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou hier iets heel ergs neer kunnen zetten.
... maar dat zou je vast een ban opleveren, dus dan is het inderdaad slim om niet te doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig kan ie straks losgaan op Stromae.
Ja, ik begon al 'St' te typen, maar bedacht 't me op tijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar dat zou je vast een ban opleveren, dus dan is het inderdaad slim om niet te doen.
het briljante is de nostalgiequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar ik hoor het briljante niet zo. Of ik heb iets gemist![]()
Wat een vreselijk High school musical gehalte heeft die seriequote:
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar ik hoor het briljante niet zo. Of ik heb iets gemist![]()
Ontzettend ja, en de verhaallijnen zijn om te janken, maar de liedjes zijn zo heerlijk en het is zo fout en de gast-acteurs komen uit de Broadway-wereld en die vind ik ook leuk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat een vreselijk High school musical gehalte heeft die serie
Dat!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
het briljante is de nostalgieIk ben ook van na die tijd maar het heeft wel een enorm 'vroegah was alles beter en onbezorgder'-gevoel
![]()
ja, ik wacht?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind het fucking waardeloos...quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat een vreselijk High school musical gehalte heeft die serie
Met al haar 0 uren zendtijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tuurlijk, Roosmarijn heeft 't gedaan.
Ja he.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Hier kan ik nou niet tegen, het is fucking MEI en nu is het al de zomer hit van 2010![]()
![]()
Idd niet iets waar je na een dag als vandaag op zit te wachtenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, 3FM kan wel weer uit. Dit is harder dan ik hebben kan.
gedaan, goeie tipquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zou zeggen twitter eens http://twitter.com/dradioscrobbler
Eh, ja..quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tuurlijk, Roosmarijn heeft 't gedaan.
Mark. My. Words.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Hier kan ik nou niet tegen, het is fucking MEI en nu is het al de zomer hit van 2010![]()
![]()
rukkersquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Domien![]()
Een van de rukkers hier zei dat je morgen 3 shifts hebt? Stimmt?
ach, alles beter dan vorig jaar, pitbullquote:
False.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Domien![]()
Een van de rukkers hier zei dat je morgen 3 shifts hebt? Stimmt?
Zoals?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is het al geweest?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Domien, 3FM
Die vond ik wel genieten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ach, alles beter dan vorig jaar, pitbull
Over welke plaat hebben we hetquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ach, alles beter dan vorig jaar, pitbull
quote:
Het is een fucking schande dat deze niet hoger staatquote:47 QUEEN INNUENDO
Ik heb dit jaar maar niet gestemdquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/345323/Hemelse-Honderd-2010
Wat doet #14 daar?
Hogere plek dan Pink Floyd lekkere smaak heeft nederlandquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/345323/Hemelse-Honderd-2010
Wat doet #14 daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |