'81.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat liedje van Journey is al best oud toch?
Idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Guss, dat kind die het als enige heeft overleefd... arm frummelke...
En het zal niet bij die 7 keer blijven, denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef TheZapster het volgende:
7x Journey in een weekIk zou bijna weer meer 3FM gaan luisteren
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het zal niet bij die 7 keer blijven, denk ik.
Vorig jaar hadden die inderdaad een prima lijstjequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de zuiderburen hebben ze ook een album lijstje. Die vond ik persoonlijk beter vorig jaar. Denk dit jaar ook.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef alors het volgende:
Goedemorgen trouwens
Die zonnige platen van Ekdom nu
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:54 schreef Sersjee het volgende:
Komt ie nu met Scarlett & Pete Yorn! Hartstikke leuk nummer, absoluut, maar nieuw is het zeker niet. Het is opgenomen in 2006...
Yupquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef Sirolf het volgende:
Haha, volgens @antiroos staat Journey nu zelfs al op 6 in (volgens mij) de iTunes Chart!
tis nu even droog hier maar het heeft geloof ik vanaf vannacht non stop geregendquote:
Geen idee, staat wel iets over op de site.quote:
quote:Webcam offline. Excuses voor het ongemak
De webcam hapert, stottert en gaat over z'n nek. Een team van experts is druk in de weer om het weer aan de praat te krijgen
Apparatuur die 24/7 doordraait en dat al sinds jaar en dag, vertoont op zijn tijd nou eenmaal kuren. De webcaminstallatie van 3FM bijvoorbeeld. Of het door het doorslaande succes van de DI-RECT Minigig van gisteren komt of door het geladen optreden van Ed Kowalczyk bij Giel is onbekend, maar de stoppen sloegen door.
We proberen zo snel mogelijk de boel weer aan de praat te hebben. Hou 3FM.nl in de gaten voor een foto play by play...
Omdat 3FM een radiozender isquote:
Het wordt hier nu eindelijk wat lichter, maar het regent al sinds gisteravond 21:00 ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:44 schreef alors het volgende:
[..]
tis nu even droog hier maar het heeft geloof ik vanaf vannacht non stop geregend
Maar ik heb in mn google chrome bladwijzerbalk een link staan naar die webcam en als ik radio wil luisteren klik ik daar altijd op dus nu moet ik helemaal naar 3fm.nl en dan via live etc..quote:
Ja dat kost je echt een kwartier of drie ekstra ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik heb in mn google chrome bladwijzerbalk een link staan naar die webcam en als ik radio wil luisteren klik ik daar altijd op dus nu moet ik helemaal naar 3fm.nl en dan via live etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |