quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou hier iets heel ergs neer kunnen zetten.
... maar dat zou je vast een ban opleveren, dus dan is het inderdaad slim om niet te doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig kan ie straks losgaan op Stromae.
Ja, ik begon al 'St' te typen, maar bedacht 't me op tijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar dat zou je vast een ban opleveren, dus dan is het inderdaad slim om niet te doen.
het briljante is de nostalgiequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar ik hoor het briljante niet zo. Of ik heb iets gemist![]()
Wat een vreselijk High school musical gehalte heeft die seriequote:
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar ik hoor het briljante niet zo. Of ik heb iets gemist![]()
Ontzettend ja, en de verhaallijnen zijn om te janken, maar de liedjes zijn zo heerlijk en het is zo fout en de gast-acteurs komen uit de Broadway-wereld en die vind ik ook leuk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat een vreselijk High school musical gehalte heeft die serie
Dat!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
het briljante is de nostalgieIk ben ook van na die tijd maar het heeft wel een enorm 'vroegah was alles beter en onbezorgder'-gevoel
![]()
ja, ik wacht?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind het fucking waardeloos...quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat een vreselijk High school musical gehalte heeft die serie
Met al haar 0 uren zendtijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tuurlijk, Roosmarijn heeft 't gedaan.
Ja he.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Hier kan ik nou niet tegen, het is fucking MEI en nu is het al de zomer hit van 2010![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |