Eigenlijk zou er dus een scrobbler en player in 1 moeten zijn, waardoor je automatisch stopt met srobblen zodra je stopt met luisteren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:27 schreef Bol_Wan het volgende:
oe.. gisteravond weer de radio scrobbeler aan laten staan.. kan ik weer alles gaan nakijken
zou wat makkelijker zijn ja, nu vergeet ik het telkens..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er dus een scrobbler en player in 1 moeten zijn, waardoor je automatisch stopt met srobblen zodra je stopt met luisteren.
Ik zit al tot vér over m'n oren in het werk, dus dat kan ik er in ieder geval de komende 1,5 maand absoluut niet bij hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zou wat makkelijker zijn ja, nu vergeet ik het telkens..
geen projectje voor jou, sirolf?
Klopt, 61 van de in totaal 103 doden zijn Nederlanders...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik hoorde toenstraks dat er iets van 61 Nederlanders waren omgekomen
R.I.P.
godverdomme das veelquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, 61 van de in totaal 103 doden zijn Nederlanders...
Raar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef Sirolf het volgende:
Geen hakkuh-UJDT deze week dus ivm de vliegtuigramp in Libië.
mwoa, uit je dak gaan is op dit moment ook een beetje scheef, ben ik wel met ze eens..quote:
Het lijkt ook wel alsof dat vliegtuig helemaal versplinterd is op de een of andere manier. Ik snap niet dat alleen de vleugels nog redelijk intact zijn. De rest is he-le-maal verbrijzeldquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
godverdomme das veel, lijkt wel of het steeds vaker gebeurd, vliegtuigrampen...
Ja dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:59 schreef Waalwijker het volgende:
Weet iemand of Giel morgen afwezig is? Domien tweet dat hij morgen om 5 uur op moet, misschien dat hij dan de ochtendshow doet? Dan zet ik 'm smorgens iig weer eens op 3FM.
quote:Goed. Agenda omgegooid. Morgenochtend vroeg op om de ochtendshow te presenteren. #3FM
Wie weet hebben ze de playlist van vandaag ook wel gedeeltelijk omgegooid, om er rekening mee te houden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nonsense. Dan zou je dus de hele dag geen vrolijke muziek mogen draaien.
Red Hot Chilli Peppers - Aeroplane is niet aan te radenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze de playlist van vandaag ook wel gedeeltelijk omgegooid, om er rekening mee te houden.
R. Kelly - I Believe I Can Fly is bijvoorbeeld niet echt geschikt voor vandaag.
"and as the plane was falling down, he thought well isn't this nice"quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef Etcetera het volgende:
Ironic van Alanis Morissette, kan dat nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |