Dat is inderdaad veel belangrijker, Nu kan dus mooi de uitbreiding van het Winkler Prins College doorgaan op de plek van de Langeleegtequote:
Loop wel rond in mijn zomerjas, maar een winterjas zou opzich ook wel kunnenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Zolang ik in mn winterjas loop vind ik het echt geen lente
Niet de media waar ik momenteel zitquote:
Ik heb vorige week een paar dagen lopen blauwbekken omdat ik uit principe niet mn winterjas aan wilde doen maar dat heb ik opgegevenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loop wel rond in mijn zomerjas, maar een winterjas zou opzich ook wel kunnen.
Jupquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel belangrijker, Nu kan dus mooi de uitbreiding van het Winkler Prins College doorgaan op de plek van de Langeleegte
Die had ik via twitter gevondenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef themauster het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/sport/sport.asp?pid=91569
Zie ze hier trouwens nog rondfietsen met handschoenen en mutsenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een paar dagen lopen blauwbekken omdat ik uit principe niet mn winterjas aan wilde doen maar dat heb ik opgegeven![]()
![]()
Nu heb ik het tenminste wel weer lekker warm.
Maar zonder sjawl, dat gaat me echt te ver
Ah, prima! kan ze dus direct even kijken naar je nekquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mn leuke dansjuf / nieuwe vriendin (nouja, gewone vriendin..)
Even masseren zou beter zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, prima! kan ze dus direct even kijken naar je nek
Laat 't nou ff een hit worden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef themauster het volgende:
Mooie plaat hoor maar je wordt er mee doodgegooid
De jeugd download hem alleen omdat het in de serie Glee zitquote:
Maakt niet uit hoe ze met puike muziek worden geconfronteerd, als ze maar met puike muziek worden geconfronteerd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:16 schreef themauster het volgende:
[..]
De jeugd download hem alleen omdat het in de serie Glee zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |