Dat meen je niet?! shit dat is wel flink baken zeg. Niet echt een lekker begin dus van de woensdag. Qua temperatuur valt het ook wederom vies tegen. Naja, ooit zal het wel weer wat warmer wordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou breek me de bek niet open!Ik op de fiets naar de tandarts en ik kom daar drijfnat aan hangt er een briefje op de deur: ''wegens omstandigheden gesloten bel voor een nieuwe afspraak op de volgende werkdag"
![]()
Dus ik weer 3 km terugfietsen kom ik nog doorweekter thuis verdomme!![]()
Ekdomquote:Lieve mensen, de 3FM webcam is kapot. De NPO is met man en macht aan het zoeken hoe dat komt ! Tot die tijd kun je gewoon doorwerken!
En toch is het lente!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Brrrrr!
Ben blij da'k een sjaal had omgedaan met hond uitlaten! Wat een gemeen koude wind!
Ja. Vast wel ergens op de ze aardbol is het lente. Dit in Nederland is fucking herfst manquote:
Had het al door toen 1 van de assistent trainers bekend maakte dat hij alsnog naar FC Groningen gingquote:
Hahaha idd een DRAMA is het. Wind blijft ook maar uit het Noorden komen. Erg irritant.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Vast wel ergens op de ze aardbol is het lente. Dit in Nederland is fucking herfst man
Gelukkig hebben we FC Groningen nog!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:55 schreef borisz het volgende:
Veendam failliet.
Vrouw of een man?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Hmmm.... * Jannekje7 rekt zich eens stevig uit.
Laat ik eens gaan schoonmaken hier, kheb een logee vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |