Dat meen je niet?! shit dat is wel flink baken zeg. Niet echt een lekker begin dus van de woensdag. Qua temperatuur valt het ook wederom vies tegen. Naja, ooit zal het wel weer wat warmer wordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou breek me de bek niet open!Ik op de fiets naar de tandarts en ik kom daar drijfnat aan hangt er een briefje op de deur: ''wegens omstandigheden gesloten bel voor een nieuwe afspraak op de volgende werkdag"
![]()
Dus ik weer 3 km terugfietsen kom ik nog doorweekter thuis verdomme!![]()
Ekdomquote:Lieve mensen, de 3FM webcam is kapot. De NPO is met man en macht aan het zoeken hoe dat komt ! Tot die tijd kun je gewoon doorwerken!
En toch is het lente!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Brrrrr!
Ben blij da'k een sjaal had omgedaan met hond uitlaten! Wat een gemeen koude wind!
Ja. Vast wel ergens op de ze aardbol is het lente. Dit in Nederland is fucking herfst manquote:
Had het al door toen 1 van de assistent trainers bekend maakte dat hij alsnog naar FC Groningen gingquote:
Hahaha idd een DRAMA is het. Wind blijft ook maar uit het Noorden komen. Erg irritant.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Vast wel ergens op de ze aardbol is het lente. Dit in Nederland is fucking herfst man
Gelukkig hebben we FC Groningen nog!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:55 schreef borisz het volgende:
Veendam failliet.
Vrouw of een man?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Hmmm.... * Jannekje7 rekt zich eens stevig uit.
Laat ik eens gaan schoonmaken hier, kheb een logee vannacht
Dat is inderdaad veel belangrijker, Nu kan dus mooi de uitbreiding van het Winkler Prins College doorgaan op de plek van de Langeleegtequote:
Loop wel rond in mijn zomerjas, maar een winterjas zou opzich ook wel kunnenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Zolang ik in mn winterjas loop vind ik het echt geen lente
Niet de media waar ik momenteel zitquote:
Ik heb vorige week een paar dagen lopen blauwbekken omdat ik uit principe niet mn winterjas aan wilde doen maar dat heb ik opgegevenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loop wel rond in mijn zomerjas, maar een winterjas zou opzich ook wel kunnen.
Jupquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel belangrijker, Nu kan dus mooi de uitbreiding van het Winkler Prins College doorgaan op de plek van de Langeleegte
Die had ik via twitter gevondenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef themauster het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/sport/sport.asp?pid=91569
Zie ze hier trouwens nog rondfietsen met handschoenen en mutsenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een paar dagen lopen blauwbekken omdat ik uit principe niet mn winterjas aan wilde doen maar dat heb ik opgegeven![]()
![]()
Nu heb ik het tenminste wel weer lekker warm.
Maar zonder sjawl, dat gaat me echt te ver
Ah, prima! kan ze dus direct even kijken naar je nekquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mn leuke dansjuf / nieuwe vriendin (nouja, gewone vriendin..)
Even masseren zou beter zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, prima! kan ze dus direct even kijken naar je nek
Laat 't nou ff een hit worden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef themauster het volgende:
Mooie plaat hoor maar je wordt er mee doodgegooid
De jeugd download hem alleen omdat het in de serie Glee zitquote:
Maakt niet uit hoe ze met puike muziek worden geconfronteerd, als ze maar met puike muziek worden geconfronteerd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:16 schreef themauster het volgende:
[..]
De jeugd download hem alleen omdat het in de serie Glee zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |