eens met de klachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die bestaat o.a. uit?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:40 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik luister thuis ook alleen naar mijn eigen muziekcollectie
Uhm nou laat maar, dat is niet echt iets om hier te besprekenquote:
jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die nogal veel skraifvouten maakt?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
eens met de klachtHet was geen klacht, alleen maar een achteloze opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
O wat een zeikdoos danquote:
Oh eemm van alles! De laatste tijd draai ik veel Sia.quote:
ohquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was geen klacht, alleen maar een achteloze opmerking
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh eemm van alles! De laatste tijd draai ik veel Sia.
En écht... ik heb 'Paint it Black' van Sumera gekocht![]()
Dat was trouwens die 0,60 cent die werd afgeschreven
Veel plezierquote:
OKee, volgens mij een totaal andere smaak dan ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goede aankoop.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
69 centquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Op een van mijn nieuwe werkplekken hangt ook een bepaalde alternatieve geur. Het is ook een centrum waar allerlei cursussen op het gebied van Accupunctuur en Yoga enzo gegeven wordt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Behoorlijk! Een beetje een weeiig typ en onze kamer ruikt naar een reformzaak.
Welke smaakjes heb jij?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, volgens mij een totaal andere smaak dan ik
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Behoorlijk! Een beetje een weeiig typ en onze kamer ruikt naar een reformzaak.
kun je dat afleiden uit 1 artiest?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, volgens mij een totaal andere smaak dan ik
Wijsneus!quote:
O wierook enzulks en eterische oliënquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een van mijn nieuwe werkplekken hangt ook een bepaalde alternatieve geur. Het is ook een centrum waar allerlei cursussen op het gebied van Accupunctuur en Yoga enzo gegeven wordt.
"alternatieve geur"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een van mijn nieuwe werkplekken hangt ook een bepaalde alternatieve geur. Het is ook een centrum waar allerlei cursussen op het gebied van Accupunctuur en Yoga enzo gegeven wordt.
Nee eigenlijk nietquote:
Check last.fm en mijn homepagequote:wat is jou smaak dan?
oh, was jij dat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
[..]
Check last.fm en mijn homepage(en accepteer mijn request van van de week
)
Ja, ik gebruik (o.a. ) Eribo als nick op ander sites. Ik zag de mailquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, was jij dat?heb je nu net geaccepteerd
"Your musical compatibility with Eribo is Unknown"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Check last.fm en mijn homepage(en accepteer mijn request van van de week
)
En die artiesten die staan aangegeven, zijn niet echt mijn topartiesten..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, onze muzieksmaak overeenkomst is Low
Als ik wist dat jij het was dan had ik je wel geaccepteerd hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik (o.a. ) Eribo als nick op ander sites. Ik zag de mail
wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
"Your musical compatibility with Eribo is Unknown"
Nou ja Snowpatrol luister ik ook en ook wel wat van Queen, dus toch nog een beetje
Ah hier heb ik al wat meer van. Maar vooral de bekendere.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
Als we toch Lastfm's aan het droppen zijn:
http://www.last.fm/user/Fixomaniac
Okee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
"Your musical compatibility with Eribo is Unknown"
Nou ja Snowpatrol luister ik ook en ook wel wat van Queen, dus toch nog een beetje
Lastfm bedoel je? Die is nog gewoon gratis...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik heb geen account meer. Toen het niet meer graties was ben ik gestopt...
Nee toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lastfm bedoel je? Die is nog gewoon gratis...
Is gewoon nog gratis hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik heb geen account meer. Toen het niet meer graties was ben ik gestopt...
Als je belooft die vliegenmepper op te bergen zal ik het je vertellen.quote:
Voor sommige dingen moet je betalen. Maar het scrobbelen is gewoon gratis hoor.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je belooft die vliegenmepper op te bergen zal ik het je vertellen.
* Marlalala bergt vliegenmepper en spray opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je belooft die vliegenmepper op te bergen zal ik het je vertellen.
Wat was dat ook alweer? Doorspoelen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor sommige dingen moet je betalen. Maar het scrobbelen is gewoon gratis hoor.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala bergt vliegenmepper en spray op
ik heb me weer aangemeld!
het toevoegen van beluisterde liedjes aan je accountquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Doorspoelen?
quote:
haha dat wist ik dan nooitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
het toevoegen van beluisterde liedjes aan je account
Heel even maarquote:
vers zweet dus je stinkt nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben ik weer2 uur gesport en nu op de bank met een beker thee
Ik wilde gaan douchen, maar mijn man en schoonvader zijn nog bezig in de badkamer. Nu zit er een stinkend mens op de bank, wel netjes op een handoekje
stuur dr wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben ik weer2 uur gesport en nu op de bank met een beker thee
Ik wilde gaan douchen, maar mijn man en schoonvader zijn nog bezig in de badkamer. Nu zit er een stinkend mens op de bank, wel netjes op een handoekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
aaarghhhquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lukt geloof ik niet met de kranen van mijn badmeubel
Dus denk dat het nog wel ff duurt
quote:
quote:
quote:
Ik had echt verwacht dat vanavond heeeeel mijn badkamer klaar zou zijn, want ik wordt het zat om 's nachts op mijn blote voetjes naar beneden te rennen om te plassenquote:
oh hij zegt dit?quote:
quote:
Je moet ook niet naar die radio luisterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
oh hij zegt dit?
Just a reminder, your free trial of Last.fm Radio will end after you’ve played 30 tracks. Enjoying it?
Als het goed is gaat dat over nummers die je via de Last.Fm site afspeelt. Als je gewoon nummers via een meidaplayer (winamp, Windows Mediaplayer etc. afspeelt. Kun je als het goed is eindeloos scrobbelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
oh hij zegt dit?
Just a reminder, your free trial of Last.fm Radio will end after you’ve played 30 tracks. Enjoying it?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik krijg uitleg over de badkranen, ik ben zo terug
Het gaat om het idee!quote:
draai de knop met de klok mee en er komt water uit en draai je hem terug dan komt er geen water meer uitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik krijg uitleg over de badkranen, ik ben zo terug
Hij is even groot als mijn hand?quote:
Moet ik dan dat dingetje downloaden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het goed is gaat dat over nummers die je via de Last.Fm site afspeelt. Als je gewoon nummers via een meidaplayer (winamp, Windows Mediaplayer etc. afspeelt. Kun je als het goed is eindeloos scrobbelen
ze zitten erop, maar we kunnen dat systeem voor omhoog halen van de stop niet gebruiken. Omdat het niet past op de wasbakquote:
Je moet wel iets downloaden ja om je luistergedrag te registreren. Maar of dat dat dingejte is, weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Moet ik dan dat dingetje downloaden?
wat ben je allemaal aan het doen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:19 schreef Marlalala het volgende:
Ok, wat is er zó vreemd aan mijn muzieksmaak dat ik nu 'Winter Wonderland' hoor
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Moet ik dan dat dingetje downloaden?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
benny sta je ook al op het spandoek?
waat zit jij? Op het grote hetereoaanje spandoek?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
benny sta je ook al op het spandoek?
Latersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even sudoku-en/Douchen en nog wat andere dingen
Tot zo/morgen/vanacht
Fijne avond nog Bos!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef Bos81 het volgende:
Tot zo/morgen/vanacht
Veel pretquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef Bos81 het volgende:
Tot zo/morgen/vanacht
Nou er was anders wel een andere Marlalala op Last.Fm. The Nerve!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
There's only one Marlalala, one Marlalala. Walking along, singing a song, walking in a Marlalala Wonderland!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Vak 8 stoel 139 de zus van Patrique voor de scheuren.
Last.fmquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
maar wat zijn jullie aan het doen met liedjes? Ik wil ook mee doen als het leuk is
Ik vind het ook een leuke fotoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
De enige foto waar ik niet lijk alsof ik een gromcompetitie met de hond doe
vak 5 stoel 446quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:31 schreef Marlalala het volgende:
Waar zit jij c_a?
Oh dat muziekdingetje is veel te ingewikkeldof nouja ik ben te lui haha
ik zou dan voor stoel 423 gaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Links van de knappe c_a ook een mooie dame.
Marieke de Boer!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Links van de knappe c_a ook een mooie dame.
Ja dat is toch niet haar stoelnummerquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het te gevaarlijk in Zuid-Afrika. Zul je weer zien dat er een scheur in m'n hoofd komt als ik mezelf er op plaats.
Yep, alvast te zingenquote:
Nergens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Vaduz waar zit jij op het spandoek?
O dan ben jij dus normaalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok... ik zal het wel niet snappen ..
quote:
Ja en ik heb geen bril opquote:
Dank uquote:
Oh leg uit!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Marlalalala ik snap dat van di eliedjes
profiel aanmaken, programma downloaden, plugins installeen en dan liedjes luisterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh leg uit!
Jammer dat we niet bij elkaar zitten maar één ding is zeker: de slow chat gaat naar Zuid-Afrika! Yay!
v Checkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
profiel aanmaken, programma downloaden, plugins installeen en dan liedjes luisteren
quote:
En allemaal kinderen om haar heenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
Denise kwam aandacht te kort![]()
http://www.hetoranjespandoek.nl/?vak=8&stoel=405
Jij trapt er nu officieel in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
Het is wel lief dat je er zo'n werk van maaktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
pfoee... ik heb vrijdag vrij kunnen krijgen, wouden er ook nog ff 2 andere mensen vrij: gevolg, totaal andere planning, haha.. 5 andere mensen geregeld, om 2 mensen te vervangen, het is toch ergen nu ga ik alvast beginnen met balonnen opblazen, ik had het leuke idee om een balonnen boog, en dat keer 3... oh maiii kottt ik ga dood
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
Goed planquote:
hahaha blow Patrique! Heb je normaal vast ook geen moeite meequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
pfoee... ik heb vrijdag vrij kunnen krijgen, wouden er ook nog ff 2 andere mensen vrij: gevolg, totaal andere planning, haha.. 5 andere mensen geregeld, om 2 mensen te vervangen, het is toch ergen nu ga ik alvast beginnen met balonnen opblazen, ik had het leuke idee om een balonnen boog, en dat keer 3... oh maiii kottt ik ga dood
5 mensen geregeld om 2 mensen te vervangen? Kun je die overige 3 niet mee laten blazen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
op zolderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
hahaha blow Patrique! Heb je normaal vast ook geen moeite mee![]()
Kom op, het is voor een goed doel
Wel lief dat je al de hele week bezig bent.
Waar ga je al die ballonnen trouwens bewaren? Ziet je moeder die niet ofzo?
je haalt dingen door elkaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
5 mensen geregeld om 2 mensen te vervangen? Kun je die overige 3 niet mee laten blazen?
* wachtquote:
Ja sorry, ik heb net 5 uur lang bijna in Groningen gedwaald waarvan 3 uur in het ziekenhuis, ben een beetje moeïigquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
5 mensen geregeld om 2 mensen te vervangen? Kun je die overige 3 niet mee laten blazen?
ik was ook nog in groningen vandaagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb net 5 uur lang bijna in Groningen gedwaald waarvan 3 uur in het ziekenhuis, ben een beetje moeïig
Groningenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb net 5 uur lang bijna in Groningen gedwaald waarvan 3 uur in het ziekenhuis, ben een beetje moeïig
Wat zat er in die omgevallen container?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Marlalala het volgende:
Gejat verderop...
Antwoord & Vraag
Je post een antwoord en een ander verzint er een vraag bij. Mag best creatief zijn
Hier is mijn antwoord:
3 ton kauwgomballen
oja, deze keer is het misschien wel handig om even te kijken wie wat post.
Mijn moeder kan d'r geluk niet op omdat m'n vader vandaag al weer mee mocht ipv morgen maar zij weet nog niet dat het kwaadaardig is en dat is het wel dus mijn pa is een beetje depriquote:
Wat heeft een heks voor haar deur staan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat heb je gister gegeten?
3 paarden en een bezem
Zij weet het nog niet? jij wel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Mijn moeder kan d'r geluk niet op omdat m'n vader vandaag al weer mee mocht ipv morgen maar zij weet nog niet dat het kwaadaardig is en dat is het wel dus mijn pa is een beetje depri
Je moeder weet het niet maar jij wel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Mijn moeder kan d'r geluk niet op omdat m'n vader vandaag al weer mee mocht ipv morgen maar zij weet nog niet dat het kwaadaardig is en dat is het wel dus mijn pa is een beetje depri
bolletje wolquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat heeft een heks voor haar deur staan?
Een ketelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat heeft een heks voor haar deur staan?
Ja, ze hadden het hem verteld en ik hoorde het want ik zat op de wc ernaast, maar hij had het nog niet tegen haar gezegd dus ik doe dat ook maar nietquote:
okequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja, ze hadden het hem verteld en ik hoorde het want ik zat op de wc ernaast, maar hij had het nog niet tegen haar gezegd dus ik doe dat ook maar niet
Maar vertelt de dokter dat dan niet waar je moeder bij is?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja, ze hadden het hem verteld en ik hoorde het want ik zat op de wc ernaast, maar hij had het nog niet tegen haar gezegd dus ik doe dat ook maar niet
Je moet juist een vraag verzinnen bij het antwoordquote:
We waren met nog een paar kennissen en mijn vader had nog meer patiënten bij hem op de kamer dus het leek die dokter niet zo verstandig om met de hele roedel te komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar vertelt de dokter dat dan niet waar je moeder bij is?
toen je onder je bed keek, wat vond je daar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Is wat C_A voor haar nieuwe badkamer heeft gekocht.
aardappelkroketjes
Dunne wandjes zeg. Belachelijk in zo'n ziekenhuis waar privacy voorop staat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
De nieuwste hit van Marco Borsatoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
toen je onder je bed keek, wat vond je daar?
regendruppels op een zonnige dag
Wat zag je toen je wakker werd?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
toen je onder je bed keek, wat vond je daar?
regendruppels op een zonnige dag
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
De nieuwste hit van Marco Borsato
paarse sokken
wat is lekkerder: Patat, friet of paarse sokken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
De nieuwste hit van Marco Borsato
paarse sokken
Hoe heet de beste vriend van Ibennyquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat is lekkerder: Patat, friet of paarse sokken?
Spongebob
Hij woont in een ananas diep in de zee?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat is lekkerder: Patat, friet of paarse sokken?
Spongebob
Hij woont in een ananas diep in de zee?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hoe heet de beste vriend van Ibenny
theelichtje
Wat was Vaduz'eerste woordje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij woont in een ananas diep in de zee?![]()
Urinoir
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij had al antwoord gegeven en ik had die van jou weer gedaan
Wat staat daar nu op die foto?quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat vond je het laatst tussen je tanden?
oorsmeer
Nah heb je nog meer van die filmplaatjes, dat was leukquote:
Ik vind het best!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
painten? om ste buurt iets erbij tekenen?
Dan kijk ik welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
painten? om ste buurt iets erbij tekenen?
Die waren op maar ik kijk wel even voor iets anders ok?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah heb je nog meer van die filmplaatjes, dat was leuk
is goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die waren op maar ik kijk wel even voor iets anders ok?
hahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
* PatriQue89 gooit wat ballonnen de SC in, blazen bitte, jahwol!
* iBenny blaast wat ballonen opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
* PatriQue89 gooit wat ballonnen de SC in, blazen bitte, jahwol!
je gebruikte me in je voorbeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KMFDM?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoor net een liedje op de radio, en het heette: ready to blow, hoe toepasselijk
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
je gebruikte me in je voorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 2e spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
De wchokjes van treinstations schijnen leuk te zijn...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, dan was het geen grapje
wanneer gaan we?
Lilo & Stitchquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:39 schreef Marlalala het volgende:
Wel een beetje moeilijk en vooral voor de filmkijkers want de acteurs zijn weggesjopt.
Uit welke film is dit beeld afkomstig?
[ afbeelding ]
Lilo & Stitchquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:39 schreef Marlalala het volgende:
Wel een beetje moeilijk en vooral voor de filmkijkers want de acteurs zijn weggesjopt.
[ afbeelding ]
ohquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:39 schreef Marlalala het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Fairydust het volgende:
[..]
De wchokjes van treinstations schijnen leuk te zijn...
de heren of die van de dames ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik denk Lilo & Stitchquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:41 schreef Marlalala het volgende:
dit moest het zijn
[ afbeelding ]
maar nu weten jullie het antwoord al
Deze had ik ook geweten, grote favo van jongstequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:41 schreef Marlalala het volgende:
dit moest het zijn
[ afbeelding ]
maar nu weten jullie het antwoord al
quote:
Ik hoop maar dat ik zo droom als eergisterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Nou kinders, nog veel speel plezier. Ik ga naar dromenland. Kijken of ik weer zo vaag droom als de laatste dagen. (Tja als Jose Mourinho in je dromen voorkomt is het goed mis)
Update van deel 1?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:43 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ik zo droom als eergisterenMaar dan het vervolg ervan
The nutty proffesorquote:
Nee daar draagt hij geen fat suitequote:
16quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie raad hoeveel balonnen ik al heb opgeblazen?
Jawsquote:
Scarfacequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Marlalala het volgende:
Jaws is goed!
Veel van die plaatjes zijn wel moeilijk, vage films etc. Dus af en toe duurt t ff voor ik iets geschikts heb.
[ afbeelding ]
The Godfather?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Marlalala het volgende:
Jaws is goed!
Veel van die plaatjes zijn wel moeilijk, vage films etc. Dus af en toe duurt t ff voor ik iets geschikts heb.
[ afbeelding ]
hij komt me wel bekend voor, maar zou het niet wetenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Marlalala het volgende:
Jaws is goed!
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |