quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je belooft die vliegenmepper op te bergen zal ik het je vertellen.
* Marlalala bergt vliegenmepper en spray opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je belooft die vliegenmepper op te bergen zal ik het je vertellen.
Wat was dat ook alweer? Doorspoelen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor sommige dingen moet je betalen. Maar het scrobbelen is gewoon gratis hoor.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala bergt vliegenmepper en spray op
ik heb me weer aangemeld!
het toevoegen van beluisterde liedjes aan je accountquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Doorspoelen?
quote:
haha dat wist ik dan nooitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
het toevoegen van beluisterde liedjes aan je account
Heel even maarquote:
vers zweet dus je stinkt nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben ik weer2 uur gesport en nu op de bank met een beker thee
Ik wilde gaan douchen, maar mijn man en schoonvader zijn nog bezig in de badkamer. Nu zit er een stinkend mens op de bank, wel netjes op een handoekje
stuur dr wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben ik weer2 uur gesport en nu op de bank met een beker thee
Ik wilde gaan douchen, maar mijn man en schoonvader zijn nog bezig in de badkamer. Nu zit er een stinkend mens op de bank, wel netjes op een handoekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
aaarghhhquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lukt geloof ik niet met de kranen van mijn badmeubel
Dus denk dat het nog wel ff duurt
quote:
quote:
quote:
Ik had echt verwacht dat vanavond heeeeel mijn badkamer klaar zou zijn, want ik wordt het zat om 's nachts op mijn blote voetjes naar beneden te rennen om te plassenquote:
oh hij zegt dit?quote:
quote:
Je moet ook niet naar die radio luisterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
oh hij zegt dit?
Just a reminder, your free trial of Last.fm Radio will end after you’ve played 30 tracks. Enjoying it?
Als het goed is gaat dat over nummers die je via de Last.Fm site afspeelt. Als je gewoon nummers via een meidaplayer (winamp, Windows Mediaplayer etc. afspeelt. Kun je als het goed is eindeloos scrobbelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
oh hij zegt dit?
Just a reminder, your free trial of Last.fm Radio will end after you’ve played 30 tracks. Enjoying it?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik krijg uitleg over de badkranen, ik ben zo terug
Het gaat om het idee!quote:
draai de knop met de klok mee en er komt water uit en draai je hem terug dan komt er geen water meer uitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik krijg uitleg over de badkranen, ik ben zo terug
Hij is even groot als mijn hand?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |