quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Behoorlijk! Een beetje een weeiig typ en onze kamer ruikt naar een reformzaak.
kun je dat afleiden uit 1 artiest?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, volgens mij een totaal andere smaak dan ik
Wijsneus!quote:
O wierook enzulks en eterische oliënquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een van mijn nieuwe werkplekken hangt ook een bepaalde alternatieve geur. Het is ook een centrum waar allerlei cursussen op het gebied van Accupunctuur en Yoga enzo gegeven wordt.
"alternatieve geur"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een van mijn nieuwe werkplekken hangt ook een bepaalde alternatieve geur. Het is ook een centrum waar allerlei cursussen op het gebied van Accupunctuur en Yoga enzo gegeven wordt.
Nee eigenlijk nietquote:
Check last.fm en mijn homepagequote:wat is jou smaak dan?
oh, was jij dat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
[..]
Check last.fm en mijn homepage(en accepteer mijn request van van de week
)
Ja, ik gebruik (o.a. ) Eribo als nick op ander sites. Ik zag de mailquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, was jij dat?heb je nu net geaccepteerd
"Your musical compatibility with Eribo is Unknown"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Check last.fm en mijn homepage(en accepteer mijn request van van de week
)
En die artiesten die staan aangegeven, zijn niet echt mijn topartiesten..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, onze muzieksmaak overeenkomst is Low
Als ik wist dat jij het was dan had ik je wel geaccepteerd hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik (o.a. ) Eribo als nick op ander sites. Ik zag de mail
wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
"Your musical compatibility with Eribo is Unknown"
Nou ja Snowpatrol luister ik ook en ook wel wat van Queen, dus toch nog een beetje
Ah hier heb ik al wat meer van. Maar vooral de bekendere.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
Als we toch Lastfm's aan het droppen zijn:
http://www.last.fm/user/Fixomaniac
Okee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
"Your musical compatibility with Eribo is Unknown"
Nou ja Snowpatrol luister ik ook en ook wel wat van Queen, dus toch nog een beetje
Lastfm bedoel je? Die is nog gewoon gratis...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik heb geen account meer. Toen het niet meer graties was ben ik gestopt...
Nee toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lastfm bedoel je? Die is nog gewoon gratis...
Is gewoon nog gratis hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik heb geen account meer. Toen het niet meer graties was ben ik gestopt...
Als je belooft die vliegenmepper op te bergen zal ik het je vertellen.quote:
Voor sommige dingen moet je betalen. Maar het scrobbelen is gewoon gratis hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |