quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het te gevaarlijk in Zuid-Afrika. Zul je weer zien dat er een scheur in m'n hoofd komt als ik mezelf er op plaats.
Yep, alvast te zingenquote:
Nergens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Vaduz waar zit jij op het spandoek?
O dan ben jij dus normaalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok... ik zal het wel niet snappen ..
quote:
Ja en ik heb geen bril opquote:
Dank uquote:
Oh leg uit!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Marlalalala ik snap dat van di eliedjes
profiel aanmaken, programma downloaden, plugins installeen en dan liedjes luisterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh leg uit!
Jammer dat we niet bij elkaar zitten maar één ding is zeker: de slow chat gaat naar Zuid-Afrika! Yay!
v Checkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
profiel aanmaken, programma downloaden, plugins installeen en dan liedjes luisteren
quote:
En allemaal kinderen om haar heenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
Denise kwam aandacht te kort![]()
http://www.hetoranjespandoek.nl/?vak=8&stoel=405
Jij trapt er nu officieel in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
Het is wel lief dat je er zo'n werk van maaktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
pfoee... ik heb vrijdag vrij kunnen krijgen, wouden er ook nog ff 2 andere mensen vrij: gevolg, totaal andere planning, haha.. 5 andere mensen geregeld, om 2 mensen te vervangen, het is toch ergen nu ga ik alvast beginnen met balonnen opblazen, ik had het leuke idee om een balonnen boog, en dat keer 3... oh maiii kottt ik ga dood
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
Goed planquote:
hahaha blow Patrique! Heb je normaal vast ook geen moeite meequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
pfoee... ik heb vrijdag vrij kunnen krijgen, wouden er ook nog ff 2 andere mensen vrij: gevolg, totaal andere planning, haha.. 5 andere mensen geregeld, om 2 mensen te vervangen, het is toch ergen nu ga ik alvast beginnen met balonnen opblazen, ik had het leuke idee om een balonnen boog, en dat keer 3... oh maiii kottt ik ga dood
5 mensen geregeld om 2 mensen te vervangen? Kun je die overige 3 niet mee laten blazen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
op zolderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
hahaha blow Patrique! Heb je normaal vast ook geen moeite mee![]()
Kom op, het is voor een goed doel
Wel lief dat je al de hele week bezig bent.
Waar ga je al die ballonnen trouwens bewaren? Ziet je moeder die niet ofzo?
je haalt dingen door elkaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
5 mensen geregeld om 2 mensen te vervangen? Kun je die overige 3 niet mee laten blazen?
* wachtquote:
Ja sorry, ik heb net 5 uur lang bijna in Groningen gedwaald waarvan 3 uur in het ziekenhuis, ben een beetje moeïigquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
5 mensen geregeld om 2 mensen te vervangen? Kun je die overige 3 niet mee laten blazen?
ik was ook nog in groningen vandaagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb net 5 uur lang bijna in Groningen gedwaald waarvan 3 uur in het ziekenhuis, ben een beetje moeïig
Groningenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb net 5 uur lang bijna in Groningen gedwaald waarvan 3 uur in het ziekenhuis, ben een beetje moeïig
Wat zat er in die omgevallen container?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Marlalala het volgende:
Gejat verderop...
Antwoord & Vraag
Je post een antwoord en een ander verzint er een vraag bij. Mag best creatief zijn
Hier is mijn antwoord:
3 ton kauwgomballen
oja, deze keer is het misschien wel handig om even te kijken wie wat post.
Mijn moeder kan d'r geluk niet op omdat m'n vader vandaag al weer mee mocht ipv morgen maar zij weet nog niet dat het kwaadaardig is en dat is het wel dus mijn pa is een beetje depriquote:
Wat heeft een heks voor haar deur staan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat heb je gister gegeten?
3 paarden en een bezem
Zij weet het nog niet? jij wel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Mijn moeder kan d'r geluk niet op omdat m'n vader vandaag al weer mee mocht ipv morgen maar zij weet nog niet dat het kwaadaardig is en dat is het wel dus mijn pa is een beetje depri
Je moeder weet het niet maar jij wel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Mijn moeder kan d'r geluk niet op omdat m'n vader vandaag al weer mee mocht ipv morgen maar zij weet nog niet dat het kwaadaardig is en dat is het wel dus mijn pa is een beetje depri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |