Gezelligquote:
Geeft niet, ik ga maar eens lekker vroeg eten maken, nu ik weer trek hebquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik moet je verlaten KallyIk ga eten bij mamsie....
Dus ben je helemaal alleenEn mag je tegen die muur praten, maar ik denk dat iBenny zo thuis is
Rijst toch met hawaii meukquote:
Wat liefquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:43 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er zaterdag niet bij in de sc![]()
![]()
ik ga zieke kindertjes(en hun ouders) blij maken![]()
(nee, niet op een vunzige manier)
Wat ga jij eten dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:44 schreef iBenny het volgende:
Ik ga zo ook maar eten
van een liga en wat water kan je niet overleven
Ja maar ik heb sinds gisteren niks anders op dan yoghurt en heb nu wel echt trekquote:
quote:
Mijn naam staat er in, dus dan mag jij natuurlijk meepostenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:10 schreef D. het volgende:
Moet ik wachten op een openbaar topic, of mag ik meeposten?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn naam staat er in, dus dan mag jij natuurlijk meeposten
Mijn logica gaat "normale" mensen te bovenquote:
Ach, ik ken toch geen normale mensenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn logica gaat "normale" mensen te boven
Heyyyyyyyyyyyyquote:
Smakelijk! En sportzequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu eten
heerlijk zo vroeg! Nog een hele avond voor dd boeg!!!
tortilla'squote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:17 schreef D. het volgende:
Ik lust ook wel wat
Het wordt rijst (met sate, na een tip van Benny) of tortilla's
Ik wel, maar die snappen me nooitquote:
Mij snappen ze vaak wel, want mensen die me niet kunnen zouden best kunnen denken dat ik normaal benquote:
Zo snel na het eten sporten is niet goed hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
En alweer gegeten
nu op naar de sportschool
Ik heb daar nooit last vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Zo snel na het eten sporten is niet goed hoor
Oooohhhh ok!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Wat Marlalala Zegt!
Ik sloot me dus bij jou aan
Zet 'm op!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
En alweer gegeten
nu op naar de sportschool
Ow, nouja, dan heb ik er ook geen problemen meequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit last vanen het kan niet anders
Staat het daar nou echt op straat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef Marlalala het volgende:
Ohhh de puinhoop in de stad wordt steeds erger! Ben blij dat geen 30 graden is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja! Maar volgens mij is dat gewoon voor de foto gedaan hoorquote:
Gatverquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja! Maar volgens mij is dat gewoon voor de foto gedaan hoor![]()
Ik moet altijd langs de afvalruimte van een chinees restaurant en daar stinkt het altijd heel erg. Olieachtig, vettig eeww. Nu raak ik bijna onwel als ik er voorbij loop. Serieus, een stapel smerigzakken van een meter!
Ja! Vanavond weer onderhandelingen, toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef ranja het volgende:
Hier in Utrecht net zo
En ze staken nog een week langer.
Niksquote:
Wanneer gaan ze weer opruimen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja! Maar volgens mij is dat gewoon voor de foto gedaan hoor![]()
Ik moet altijd langs de afvalruimte van een chinees restaurant en daar stinkt het altijd heel erg. Olieachtig, vettig eeww. Nu raak ik bijna onwel als ik er voorbij loop. Serieus, een stapel smerigzakken van een meter!
Lekker hequote:
Omg ik moet er niet aan denken en dan idd vol in de zonquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Over een week, in het gunstigste geval...
Madenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg ik moet er niet aan denken en dan idd vol in de zon
Ik ben van nature zelden saggo, dus altijd wel snel overquote:
quote:
Wij hebben hier geen vuilniszakken aan de straat, dus bij ons zou de troep binnen moeten blijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Over een week, in het gunstigste geval...
Wat vervelendquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, ik heb weer eigen internet.
En die is niet goed?quote:
Huisgenoot heeft het geregeld, maar volgens mij ging het haar niet zo om de prijs/kwaliteit verhouding.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen vuilniszakken aan de straat, dus bij ons zou de troep binnen moeten blijven
Fijn!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben van nature zelden saggo, dus altijd wel snel over![]()
Ik moet er ook niet aan denken dat je dat vaak hebt, jezelf zo in de weg zitten
Hebben jullie van die rolcontainers?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen vuilniszakken aan de straat, dus bij ons zou de troep binnen moeten blijven
Zoiets moet ook in overleg gebeuren hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Huisgenoot heeft het geregeld, maar volgens mij ging het haar niet zo om de prijs/kwaliteit verhouding.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hebben jullie van die rolcontainers?
Dus je betaalt veel voor crappy verbinding?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Huisgenoot heeft het geregeld, maar volgens mij ging het haar niet zo om de prijs/kwaliteit verhouding.
Is ook gebeurd, ik wil graag wat snelheid maar de anderen willen het bijna gratis. Drie tegen eenquote:
Dat laatste is niet zo slim neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is ook gebeurd, ik wil graag wat snelheid maar de anderen willen het bijna gratis. Drie tegen een.
Ik heb de buren er ook over geattendeerd dat hun draadloze verbinding wel erg onbeveiligd is, misschien had ik dat beter niet kunnen doen.
Als die sneller is dan je huidige verbinding niet neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is ook gebeurd, ik wil graag wat snelheid maar de anderen willen het bijna gratis. Drie tegen een.
Ik heb de buren er ook over geattendeerd dat hun draadloze verbinding wel erg onbeveiligd is, misschien had ik dat beter niet kunnen doen.
Er is er nog eentje maar ik heb geen idee van wie die is. Maar die is nóg trager dus laat maarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Als die sneller is dan je huidige verbinding niet nee
Maar wel lief van je!
Nou ja, het zijn niet alleen de vuilniszakken he.... ook de vuilnisbakken op straat puilen uit/stromen over, overal op straat liggen nog bekers, blikjes en andere troep van Koninginnedag.... glas, papier en plastic containers zitten tot de nok vol en er liggen een hoop tassen omheen met spul wat er niet meer in past...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef D. het volgende:
500 is zatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er is er nog eentje maar ik heb geen idee van wie die is. Maar die is nóg trager dus laat maar.
Maar downloaden met 500KB/s is niet leuk als je 2MB/s gewend bent.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij vliegt er over een week geen duif meer, zijn ze allemaal te zwaar geworden van alle kliekjes die ze op straat vinden.
Het is echt ranzig jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn niet alleen de vuilniszakken he.... ook de vuilnisbakken op straat puilen uit/stromen over, overal op straat liggen nog bekers, blikjes en andere troep van Koninginnedag.... glas, papier en plastic containers zitten tot de nok vol en er liggen een hoop tassen omheen met spul wat er niet meer in past...
Overigens blijven een hoop vuilniszakken ook niet lang heelVolgens mij vliegt er over een week geen duif meer, zijn ze allemaal te zwaar geworden van alle kliekjes die ze op straat vinden.
Of er zitten nog veel meer vogelsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn niet alleen de vuilniszakken he.... ook de vuilnisbakken op straat puilen uit/stromen over, overal op straat liggen nog bekers, blikjes en andere troep van Koninginnedag.... glas, papier en plastic containers zitten tot de nok vol en er liggen een hoop tassen omheen met spul wat er niet meer in past...
Overigens blijven een hoop vuilniszakken ook niet lang heelVolgens mij vliegt er over een week geen duif meer, zijn ze allemaal te zwaar geworden van alle kliekjes die ze op straat vinden.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dus je betaalt veel voor crappy verbinding?
Schattig! Wat ga jij doen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
heeel soms ben ik dat ook wel
http://www.opkikkerdag.nl
Maar dit is wel heel liefquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
heeel soms ben ik dat ook wel
http://www.opkikkerdag.nl
Klinkt lekker, zelfs die meuk van mij smaakte, ik had echt trekquote:
Lief!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
verfen.. maar ik ben een beetje een vliegende keep en help waar het nodig is
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Klinkt lekker, zelfs die meuk van mij smaakte, ik had echt trek
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:16 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
ik at nog net niet alsof mijn leven er vanaf hing
van mij welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:18 schreef Marlalala het volgende:
Ik heb ook zin om nog meer te eten
Ehm ik ga morgenochtend weer sporten. Mag het?
af en toe moet kunnen hoor.quote:
Hamblokjes, Italiaanse groentemix en Boursin cuisinequote:
`Het is toch ook raar dat ik al een paar dagen totaal geen trek heb, en dan nu ineens wel een paard op konquote:
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hamblokjes, Italiaanse groentemix en Boursin cuisine
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
morgenochtend?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, eten zit erin. Nu moet ik straks eigenlijk de hardloopschoenen nog onderbinden... Geen zin.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
sjonge, misschien moet jij maar voor me typen haha
Dan moet je het anders benaderen en niet zeggen dat je geen zin hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Uh nee, dat uitstelgedoe moet ik niet aan beginnen.
ja oke.. dat is ook waarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
`Het is toch ook raar dat ik al een paar dagen totaal geen trek heb, en dan nu ineens wel een paard op kon
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
duurde even voor deze 'great mind wist wat gmta is
Wat een sporters hier.quote:
ik sluit me bij de dames aan...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nog in een of ander proces om de redenen te vinden waarom ik zo wel de deur uitga.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dan moet je het anders benaderen en niet zeggen dat je geen zin hebt
; Als ik straks klaar ben met rennen dan barst ik van de energie! Daar doe ik het voor.'
haha bijna! Toen ik iets anders aan het typen was dacht ik ineens ojáááááááá'!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat je het zou vragen
nou de enige sport van vandaag is de bewging van mijn hand naar mijn mond.quote:
Ik heb ook alle vertrouwen in jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha bijna! Toen ik iets anders aan het typen was dacht ik ineens ojáááááááá'!
Vanavond squashquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nou de enige sport van vandaag is de bewging van mijn hand naar mijn mond.
morgenochtend mogen de benen weer...
omdat Rauzer anders alleen rentquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zit nog in een of ander proces om de redenen te vinden waarom ik zo wel de deur uitga.
Eng? Waarom?quote:
Morgen moet ik 4 x 6.5 km fietsenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nou de enige sport van vandaag is de bewging van mijn hand naar mijn mond.
morgenochtend mogen de benen weer...
je moet de ballen dan ook niet opvangen met je lichaamquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
omdat je die hard tegen je aan kunt krijgen
Maar er ook lekker hard tegenaan kunt meppenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik vind van welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
Ik ren altijd achter de kinderen aan, geld dat ook als sport?
quote:
ik zou maar opschietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar schilderen op nummerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar er ook lekker hard tegenaan kunt meppen
quote:
ja, maar zo is elke sport gevaarlijkquote:
quote:
Ik neem wel een binnendoorweggetje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zou maar opschieten![]()
hij loopt nu al een paar minuten voor
Valt wel mee hoor, ze stuiteren niet zo hard van de muur af als een tennisbal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ohh ik meen het natuurlijk niet echtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, maar zo is elke sport gevaarlijk
je kan ook van een krukje afvallen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik neem wel een binnendoorweggetje.
Het regent nog even iets te hard, ik wacht nog eventjes.
quote:
Way below my level!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Hondjes en katjes of meteen een van Gogh?
Vechten?!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ze stuiteren niet zo hard van de muur af als een tennisbal.
Maar inderdaad, geen spelletje voor watjes.
Kom maar op. Herinner je die halters nogquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
Ik ging paintballen tijd geleden, en dan heb je natuurlijk zo'n pak aan en helpmje op, maar ik werd natuurlijk weer precies naast mijn helpmje geraakt![]()
Had me een bult op mijn hoofd![]()
En toen gingen we echt op zijn army's met onze buik op het gras vooruit kruipen, schoot mijn broer vol op mijn kont![]()
En die dinge doen echt pijn, maar ik heb wel gelachen
je kan niet tegen je verlies?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Squash is cool, alleen niet als je verliest. Maar dat is bij meer sporten zo.
Hahaha weet jij nog wat er in dat zwembroekje zat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kom maar op. Herinner je die halters nog?
Vrij moeilijk. Bij een teamsport kan ik het beter hebben, want dan lag het vaak niet aan mij.quote:
Ja dat moet ik ook nog doen, denk dat ik niet meer kan lopen van het lachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Wil ik ook nog een keertje doen!
Lasergamen doet geen pijn maar leuk! Ik kwam niet meer bij! Rennen, rollen en springen in het donker...
Ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Wil ik ook nog een keertje doen!
Lasergamen doet geen pijn maar leuk! Ik kwam niet meer bij! Rennen, rollen en springen in het donker...
Heyquote:
oh, dan geef je gewoon iemand anders de schuld?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vrij moeilijk. Bij een teamsport kan ik het beter hebben, want dan lag het vaak niet aan mij.
Ik kan hier niets tegen verzinnen wat niet enorm vunzig klinktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha weet jij nog wat er in dat zwembroekje zat?
Ja, maar niet hardop. Individueel ga ik vaak tot het gaatje en eis ik veel van mezelf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, dan geef je gewoon iemand anders de schuld?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan hier niets tegen verzinnen wat niet enorm vunzig klinkt.
Dus ik geef me gewonnen. Voor nu...
Nee!! Nog niet opgeven kerel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
zolang het maar niet te veel is, is het toch goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar niet hardop. Individueel ga ik vaak tot het gaatje en eis ik veel van mezelf.
TE is nooit goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
zolang het maar niet te veel is, is het toch goed
Muhahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
hahah herkenbaar. Mijn moeder waarschuwde ons altijd 'nee hoor mama'....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:48 schreef Kally het volgende:
Ik hoor hier hoop gegil en gelach, flinke stoeipartij, ben benieuwd waneer de eerste huilt
Ik moet mijn waardigheid toch intact houden.quote:
Hoorde de eerste huilbui al, maar niet erg genoeg om naar me toe te komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
hahah herkenbaar. Mijn moeder waarschuwde ons altijd 'nee hoor mama'....
Mijn wraak zal zoet zijn.quote:
Ja hee, hij maakt het je te makkelijk. Nu wals je over hem heen in het vervolg.quote:
ik ken dat... ik en mijn broer waren ook zoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoorde de eerste huilbui al, maar niet erg genoeg om naar me toe te komen![]()
Ik kan blijven waarschuwen dat ze rustig moeten doen, heeft totaal geen zin
Oh, dus je vertrouwt niet op zijn eigen capaciteiten om terug te walsen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja hee, hij maakt het je te makkelijk. Nu wals je over hem heen in het vervolg.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja hee, hij maakt het je te makkelijk. Nu wals je over hem heen in het vervolg.
Dat is wel erg zoetquote:
Mijn broer en ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik ken dat... ik en mijn broer waren ook zo
het ging nu gewoonweg te simpel.. dus waarom dan opeens niet meer?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh, dus je vertrouwt niet op zijn eigen capaciteiten om terug te walsen?
precies! De Pokémonverrasingsaanvalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Die gaat liggen loeren tot het beste tijdstip en dan totaal onverwacht valt hij aan
Dat zijn afleidingsmanouvresquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
het ging nu gewoonweg te simpel.. dus waarom dan opeens niet meer?
quote:
Ik ben op mijn hoede. Die Fireflies vallen aan in troepen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn afleidingsmanouvres![]()
Nu denkt Mar dat hij een watje is, tot hij weer aanvalt
Zeg, ga je nou al mijn aanvalstactieken bespreken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn afleidingsmanouvres![]()
Nu denkt Mar dat hij een watje is, tot hij weer aanvalt
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben op mijn hoede. Die Fireflies vallen aan in troepen...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeg, ga je nou al mijn aanvalstactieken bespreken?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Een elektrische vliegenmepper wil wel eens helpen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ineens beeld van jou rennend met allemaal vuurvliegjes achter je aan
Ach ze schijnen je wel bij in het donker, dat scheeltquote:
het was blijkbaar te opzichtigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeg, ga je nou al mijn aanvalstactieken bespreken?
Nee, allemaal tegelijk aan in een grote verblindende flits.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Doen vuurvliegjes hun vuur uit als ze je willen omsingelen?
Nee, zo slim zijn ze nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Of ze gaat het vuurtje opstokenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Marlalala hoopt vurig dat het bij praatjes blijft.
Ik denk dat Marlalala een groots plan aan het bedenken isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Marlalala hoopt vurig dat het bij praatjes blijft.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:05 schreef Marlalala het volgende:
Ik draag gewoon zo'n cowboyriem met op beide dijen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:05 schreef Marlalala het volgende:
Ik draag gewoon zo'n cowboyriem met op beide dijen:
[ afbeelding ]
Aan wiens kant sta jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
Maar bij zo'n spuitbus mag je geen vuur houden, ontploft de boel dan niet?
Ehm, aan mijn kantquote:
hahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
Soms ben jij helemaal niet zo blond hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
sorry, ik las hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben kantloos.
en o wee als je kansloos leest!
Altijd wel hoorquote:
Waarom, niet mooi of niet lekker?quote:
Mag ik je oude hebben?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:11 schreef Marlalala het volgende:
Ik wil graag een nieuwe bank!
Je kan hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga hardlopen.Een kort en intensief rondje maar.
ren zequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga hardlopen.Een kort en intensief rondje maar.
Afgeragd, schmutzig en herniakwekend.quote:
en een nieuwe hoes?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Afgeragd, schmutzig en herniakwekend.
Het was ooit een witte () hoekbank maar die is nu aan alle kanten ingestort. Nou heb ik die hoezen zó vaak gewassen dat er weinig van over is.
Nee want het stoffen gedeelte dat je er niet af kunt halen ziet er ook niet meer uit.quote:
Beter dan geen bank.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Denk niet dat je die wil
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Het was ooit een witte () hoekbank maar die is nu aan alle kanten ingestort. Nou heb ik die hoezen zó vaak gewassen dat er weinig van over is.
Ik zal een rondvragen voor jequote:
Ik heb er wel een maar die staat bij m'n grootouders op zolder. En we krijgen hem met geen mogelijkheid naar benedenquote:
dat klinkt wel alsof er een nieuwe bank nodig is jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee want het stoffen gedeelte dat je er niet af kunt halen ziet er ook niet meer uit.
Bovendien zit het ook niet meer lekker na al dat gelounge op FOK
via een raam?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er wel een maar die staat bij m'n grootouders op zolder. En we krijgen hem met geen mogelijkheid naar beneden.
hoe is die dan naar boven gekomen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er wel een maar die staat bij m'n grootouders op zolder. En we krijgen hem met geen mogelijkheid naar beneden.
Ik ga zo wel even posten bij K&Wquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat klinkt wel alsof er een nieuwe bank nodig is ja
Die kunnen niet open.quote:
wat een ellende!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die kunnen niet open.
Ooit een hele middag gespendeerd om dat ding naar beneden te krijgen, tot aan het verwijderen van de trapleuningen aan toe. Maar het lukte niet.
En toch hebben we hem op de een of andere manier naar boven gekregen.
Keanequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met dit nummer en nu ik heb ik 'm al de hele dag in mijn kop
nou, dat hielp dus ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met veel bombarie werkt beter, tussen al deze druktemakers val je dan niet op.
Wat een irritant nummer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met dit nummer en nu ik heb ik 'm al de hele dag in mijn kop
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef Marlalala het volgende:
Hahahahahaa geweldig!
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
echt waar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik dan weer jammer
Kende het nog niet iBenny
Het zeurt en jankt een beetje ergquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
echt waar?
op 3FM word je er dood mee gegooid
Ik heb de hele dag de radio aan op mijn werk, alleen wel altijd ruzie over de zenderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:35 schreef Marlalala het volgende:
Ik luister nooit naar de radio...
ik heb serieus rsi-klachten haha.
Ohh zit alleen nog maar achter de pc
We zijn verwend hierquote:
Mijn collega wil er niet aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag de radio aan op mijn werk, alleen wel altijd ruzie over de zender
Ik moet echt muziek hebben, en als ze dan weg is deur dicht en lekker meezingenquote:
Ik af en toe. Maar meestal is het de muziek op die op de PC staat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:35 schreef Marlalala het volgende:
Ik luister nooit naar de radio...
ik heb serieus rsi-klachten haha.
Ohh zit alleen nog maar achter de pc
Ik heb net zitten vertellen dat ik altijd wel blonT ben, dus ik zie het inkoppertje even nietquote:
Ik ook. Dus ik teer op mijn iPod. Anders is het te saai en ben ik te snel afgeleid ook..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet echt muziek hebben, en als ze dan weg is deur dicht en lekker meezingen
Ik luister thuis ook alleen naar mijn eigen muziekcollectiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik af en toe. Maar meestal is het de muziek op die op de PC staat.
quote:
Verwennenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net zitten vertellen dat ik altijd wel blonT ben, dus ik zie het inkoppertje even niet
Gheghe, hi kan zich niet concentreren dan. Dus ik zet mijn koptelefoon gewoon op. Kan ik ook goed doen alsof ik hem niet hoor als hij iets vraagtquote:
Ow datquote:
Is dat dezelfde die nogal veel skraifvouten maakt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Gheghe, hi kan zich niet concentreren dan. Dus ik zet mijn koptelefoon gewoon op. Kan ik ook goed doen alsof ik hem niet hoor als hij iets vraagt
het liefst zou ik ook gewoon mijn eigen muziek de hele dag aan hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik af en toe. Maar meestal is het de muziek op die op de PC staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |