Vrij moeilijk. Bij een teamsport kan ik het beter hebben, want dan lag het vaak niet aan mij.quote:
Ja dat moet ik ook nog doen, denk dat ik niet meer kan lopen van het lachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Wil ik ook nog een keertje doen!
Lasergamen doet geen pijn maar leuk! Ik kwam niet meer bij! Rennen, rollen en springen in het donker...
Ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Wil ik ook nog een keertje doen!
Lasergamen doet geen pijn maar leuk! Ik kwam niet meer bij! Rennen, rollen en springen in het donker...
Heyquote:
oh, dan geef je gewoon iemand anders de schuld?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vrij moeilijk. Bij een teamsport kan ik het beter hebben, want dan lag het vaak niet aan mij.
Ik kan hier niets tegen verzinnen wat niet enorm vunzig klinktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha weet jij nog wat er in dat zwembroekje zat?
Ja, maar niet hardop. Individueel ga ik vaak tot het gaatje en eis ik veel van mezelf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, dan geef je gewoon iemand anders de schuld?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan hier niets tegen verzinnen wat niet enorm vunzig klinkt.
Dus ik geef me gewonnen. Voor nu...
Nee!! Nog niet opgeven kerel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
zolang het maar niet te veel is, is het toch goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar niet hardop. Individueel ga ik vaak tot het gaatje en eis ik veel van mezelf.
TE is nooit goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
zolang het maar niet te veel is, is het toch goed
Muhahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
hahah herkenbaar. Mijn moeder waarschuwde ons altijd 'nee hoor mama'....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:48 schreef Kally het volgende:
Ik hoor hier hoop gegil en gelach, flinke stoeipartij, ben benieuwd waneer de eerste huilt
Ik moet mijn waardigheid toch intact houden.quote:
Hoorde de eerste huilbui al, maar niet erg genoeg om naar me toe te komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
hahah herkenbaar. Mijn moeder waarschuwde ons altijd 'nee hoor mama'....
Mijn wraak zal zoet zijn.quote:
Ja hee, hij maakt het je te makkelijk. Nu wals je over hem heen in het vervolg.quote:
ik ken dat... ik en mijn broer waren ook zoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoorde de eerste huilbui al, maar niet erg genoeg om naar me toe te komen![]()
Ik kan blijven waarschuwen dat ze rustig moeten doen, heeft totaal geen zin
Oh, dus je vertrouwt niet op zijn eigen capaciteiten om terug te walsen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja hee, hij maakt het je te makkelijk. Nu wals je over hem heen in het vervolg.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja hee, hij maakt het je te makkelijk. Nu wals je over hem heen in het vervolg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |