Mijn broer en ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik ken dat... ik en mijn broer waren ook zo
het ging nu gewoonweg te simpel.. dus waarom dan opeens niet meer?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh, dus je vertrouwt niet op zijn eigen capaciteiten om terug te walsen?
precies! De Pokémonverrasingsaanvalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Die gaat liggen loeren tot het beste tijdstip en dan totaal onverwacht valt hij aan
Dat zijn afleidingsmanouvresquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
het ging nu gewoonweg te simpel.. dus waarom dan opeens niet meer?
quote:
Ik ben op mijn hoede. Die Fireflies vallen aan in troepen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn afleidingsmanouvres![]()
Nu denkt Mar dat hij een watje is, tot hij weer aanvalt
Zeg, ga je nou al mijn aanvalstactieken bespreken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn afleidingsmanouvres![]()
Nu denkt Mar dat hij een watje is, tot hij weer aanvalt
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben op mijn hoede. Die Fireflies vallen aan in troepen...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeg, ga je nou al mijn aanvalstactieken bespreken?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Een elektrische vliegenmepper wil wel eens helpen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ineens beeld van jou rennend met allemaal vuurvliegjes achter je aan
Ach ze schijnen je wel bij in het donker, dat scheeltquote:
het was blijkbaar te opzichtigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeg, ga je nou al mijn aanvalstactieken bespreken?
Nee, allemaal tegelijk aan in een grote verblindende flits.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Doen vuurvliegjes hun vuur uit als ze je willen omsingelen?
Nee, zo slim zijn ze nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Of ze gaat het vuurtje opstokenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Marlalala hoopt vurig dat het bij praatjes blijft.
Ik denk dat Marlalala een groots plan aan het bedenken isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Marlalala hoopt vurig dat het bij praatjes blijft.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:05 schreef Marlalala het volgende:
Ik draag gewoon zo'n cowboyriem met op beide dijen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:05 schreef Marlalala het volgende:
Ik draag gewoon zo'n cowboyriem met op beide dijen:
[ afbeelding ]
Aan wiens kant sta jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
Maar bij zo'n spuitbus mag je geen vuur houden, ontploft de boel dan niet?
Ehm, aan mijn kantquote:
hahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
Soms ben jij helemaal niet zo blond hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
sorry, ik las hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben kantloos.
en o wee als je kansloos leest!
Altijd wel hoorquote:
Waarom, niet mooi of niet lekker?quote:
Mag ik je oude hebben?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:11 schreef Marlalala het volgende:
Ik wil graag een nieuwe bank!
Je kan hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga hardlopen.Een kort en intensief rondje maar.
ren zequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga hardlopen.Een kort en intensief rondje maar.
Afgeragd, schmutzig en herniakwekend.quote:
en een nieuwe hoes?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Afgeragd, schmutzig en herniakwekend.
Het was ooit een witte () hoekbank maar die is nu aan alle kanten ingestort. Nou heb ik die hoezen zó vaak gewassen dat er weinig van over is.
Nee want het stoffen gedeelte dat je er niet af kunt halen ziet er ook niet meer uit.quote:
Beter dan geen bank.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Denk niet dat je die wil
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Het was ooit een witte () hoekbank maar die is nu aan alle kanten ingestort. Nou heb ik die hoezen zó vaak gewassen dat er weinig van over is.
Ik zal een rondvragen voor jequote:
Ik heb er wel een maar die staat bij m'n grootouders op zolder. En we krijgen hem met geen mogelijkheid naar benedenquote:
dat klinkt wel alsof er een nieuwe bank nodig is jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee want het stoffen gedeelte dat je er niet af kunt halen ziet er ook niet meer uit.
Bovendien zit het ook niet meer lekker na al dat gelounge op FOK
via een raam?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er wel een maar die staat bij m'n grootouders op zolder. En we krijgen hem met geen mogelijkheid naar beneden.
hoe is die dan naar boven gekomen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er wel een maar die staat bij m'n grootouders op zolder. En we krijgen hem met geen mogelijkheid naar beneden.
Ik ga zo wel even posten bij K&Wquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat klinkt wel alsof er een nieuwe bank nodig is ja
Die kunnen niet open.quote:
wat een ellende!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die kunnen niet open.
Ooit een hele middag gespendeerd om dat ding naar beneden te krijgen, tot aan het verwijderen van de trapleuningen aan toe. Maar het lukte niet.
En toch hebben we hem op de een of andere manier naar boven gekregen.
Keanequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met dit nummer en nu ik heb ik 'm al de hele dag in mijn kop
nou, dat hielp dus ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met veel bombarie werkt beter, tussen al deze druktemakers val je dan niet op.
Wat een irritant nummer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met dit nummer en nu ik heb ik 'm al de hele dag in mijn kop
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef Marlalala het volgende:
Hahahahahaa geweldig!
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
echt waar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik dan weer jammer
Kende het nog niet iBenny
Het zeurt en jankt een beetje ergquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
echt waar?
op 3FM word je er dood mee gegooid
Ik heb de hele dag de radio aan op mijn werk, alleen wel altijd ruzie over de zenderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:35 schreef Marlalala het volgende:
Ik luister nooit naar de radio...
ik heb serieus rsi-klachten haha.
Ohh zit alleen nog maar achter de pc
We zijn verwend hierquote:
Mijn collega wil er niet aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag de radio aan op mijn werk, alleen wel altijd ruzie over de zender
Ik moet echt muziek hebben, en als ze dan weg is deur dicht en lekker meezingenquote:
Ik af en toe. Maar meestal is het de muziek op die op de PC staat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:35 schreef Marlalala het volgende:
Ik luister nooit naar de radio...
ik heb serieus rsi-klachten haha.
Ohh zit alleen nog maar achter de pc
Ik heb net zitten vertellen dat ik altijd wel blonT ben, dus ik zie het inkoppertje even nietquote:
Ik ook. Dus ik teer op mijn iPod. Anders is het te saai en ben ik te snel afgeleid ook..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet echt muziek hebben, en als ze dan weg is deur dicht en lekker meezingen
Ik luister thuis ook alleen naar mijn eigen muziekcollectiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik af en toe. Maar meestal is het de muziek op die op de PC staat.
quote:
Verwennenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net zitten vertellen dat ik altijd wel blonT ben, dus ik zie het inkoppertje even niet
Gheghe, hi kan zich niet concentreren dan. Dus ik zet mijn koptelefoon gewoon op. Kan ik ook goed doen alsof ik hem niet hoor als hij iets vraagtquote:
Ow datquote:
Is dat dezelfde die nogal veel skraifvouten maakt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Gheghe, hi kan zich niet concentreren dan. Dus ik zet mijn koptelefoon gewoon op. Kan ik ook goed doen alsof ik hem niet hoor als hij iets vraagt
het liefst zou ik ook gewoon mijn eigen muziek de hele dag aan hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik af en toe. Maar meestal is het de muziek op die op de PC staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |