quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met dit nummer en nu ik heb ik 'm al de hele dag in mijn kop
echt waar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik dan weer jammer
Kende het nog niet iBenny
Het zeurt en jankt een beetje ergquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
echt waar?
op 3FM word je er dood mee gegooid
Ik heb de hele dag de radio aan op mijn werk, alleen wel altijd ruzie over de zenderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:35 schreef Marlalala het volgende:
Ik luister nooit naar de radio...
ik heb serieus rsi-klachten haha.
Ohh zit alleen nog maar achter de pc
We zijn verwend hierquote:
Mijn collega wil er niet aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag de radio aan op mijn werk, alleen wel altijd ruzie over de zender
Ik moet echt muziek hebben, en als ze dan weg is deur dicht en lekker meezingenquote:
Ik af en toe. Maar meestal is het de muziek op die op de PC staat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:35 schreef Marlalala het volgende:
Ik luister nooit naar de radio...
ik heb serieus rsi-klachten haha.
Ohh zit alleen nog maar achter de pc
Ik heb net zitten vertellen dat ik altijd wel blonT ben, dus ik zie het inkoppertje even nietquote:
Ik ook. Dus ik teer op mijn iPod. Anders is het te saai en ben ik te snel afgeleid ook..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet echt muziek hebben, en als ze dan weg is deur dicht en lekker meezingen
Ik luister thuis ook alleen naar mijn eigen muziekcollectiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik af en toe. Maar meestal is het de muziek op die op de PC staat.
quote:
Verwennenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net zitten vertellen dat ik altijd wel blonT ben, dus ik zie het inkoppertje even niet
Gheghe, hi kan zich niet concentreren dan. Dus ik zet mijn koptelefoon gewoon op. Kan ik ook goed doen alsof ik hem niet hoor als hij iets vraagtquote:
Ow datquote:
Is dat dezelfde die nogal veel skraifvouten maakt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Gheghe, hi kan zich niet concentreren dan. Dus ik zet mijn koptelefoon gewoon op. Kan ik ook goed doen alsof ik hem niet hoor als hij iets vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |