Staat het daar nou echt op straat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef Marlalala het volgende:
Ohhh de puinhoop in de stad wordt steeds erger! Ben blij dat geen 30 graden is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja! Maar volgens mij is dat gewoon voor de foto gedaan hoorquote:
Gatverquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja! Maar volgens mij is dat gewoon voor de foto gedaan hoor![]()
Ik moet altijd langs de afvalruimte van een chinees restaurant en daar stinkt het altijd heel erg. Olieachtig, vettig eeww. Nu raak ik bijna onwel als ik er voorbij loop. Serieus, een stapel smerigzakken van een meter!
Ja! Vanavond weer onderhandelingen, toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef ranja het volgende:
Hier in Utrecht net zo
En ze staken nog een week langer.
Niksquote:
Wanneer gaan ze weer opruimen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja! Maar volgens mij is dat gewoon voor de foto gedaan hoor![]()
Ik moet altijd langs de afvalruimte van een chinees restaurant en daar stinkt het altijd heel erg. Olieachtig, vettig eeww. Nu raak ik bijna onwel als ik er voorbij loop. Serieus, een stapel smerigzakken van een meter!
Lekker hequote:
Omg ik moet er niet aan denken en dan idd vol in de zonquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Over een week, in het gunstigste geval...
Madenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg ik moet er niet aan denken en dan idd vol in de zon
Ik ben van nature zelden saggo, dus altijd wel snel overquote:
quote:
Wij hebben hier geen vuilniszakken aan de straat, dus bij ons zou de troep binnen moeten blijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Over een week, in het gunstigste geval...
Wat vervelendquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, ik heb weer eigen internet.
En die is niet goed?quote:
Huisgenoot heeft het geregeld, maar volgens mij ging het haar niet zo om de prijs/kwaliteit verhouding.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen vuilniszakken aan de straat, dus bij ons zou de troep binnen moeten blijven
Fijn!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben van nature zelden saggo, dus altijd wel snel over![]()
Ik moet er ook niet aan denken dat je dat vaak hebt, jezelf zo in de weg zitten
Hebben jullie van die rolcontainers?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen vuilniszakken aan de straat, dus bij ons zou de troep binnen moeten blijven
Zoiets moet ook in overleg gebeuren hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Huisgenoot heeft het geregeld, maar volgens mij ging het haar niet zo om de prijs/kwaliteit verhouding.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hebben jullie van die rolcontainers?
Dus je betaalt veel voor crappy verbinding?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Huisgenoot heeft het geregeld, maar volgens mij ging het haar niet zo om de prijs/kwaliteit verhouding.
Is ook gebeurd, ik wil graag wat snelheid maar de anderen willen het bijna gratis. Drie tegen eenquote:
Dat laatste is niet zo slim neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is ook gebeurd, ik wil graag wat snelheid maar de anderen willen het bijna gratis. Drie tegen een.
Ik heb de buren er ook over geattendeerd dat hun draadloze verbinding wel erg onbeveiligd is, misschien had ik dat beter niet kunnen doen.
Als die sneller is dan je huidige verbinding niet neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is ook gebeurd, ik wil graag wat snelheid maar de anderen willen het bijna gratis. Drie tegen een.
Ik heb de buren er ook over geattendeerd dat hun draadloze verbinding wel erg onbeveiligd is, misschien had ik dat beter niet kunnen doen.
Er is er nog eentje maar ik heb geen idee van wie die is. Maar die is nóg trager dus laat maarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Als die sneller is dan je huidige verbinding niet nee
Maar wel lief van je!
Nou ja, het zijn niet alleen de vuilniszakken he.... ook de vuilnisbakken op straat puilen uit/stromen over, overal op straat liggen nog bekers, blikjes en andere troep van Koninginnedag.... glas, papier en plastic containers zitten tot de nok vol en er liggen een hoop tassen omheen met spul wat er niet meer in past...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef D. het volgende:
500 is zatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er is er nog eentje maar ik heb geen idee van wie die is. Maar die is nóg trager dus laat maar.
Maar downloaden met 500KB/s is niet leuk als je 2MB/s gewend bent.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij vliegt er over een week geen duif meer, zijn ze allemaal te zwaar geworden van alle kliekjes die ze op straat vinden.
Het is echt ranzig jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn niet alleen de vuilniszakken he.... ook de vuilnisbakken op straat puilen uit/stromen over, overal op straat liggen nog bekers, blikjes en andere troep van Koninginnedag.... glas, papier en plastic containers zitten tot de nok vol en er liggen een hoop tassen omheen met spul wat er niet meer in past...
Overigens blijven een hoop vuilniszakken ook niet lang heelVolgens mij vliegt er over een week geen duif meer, zijn ze allemaal te zwaar geworden van alle kliekjes die ze op straat vinden.
Of er zitten nog veel meer vogelsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn niet alleen de vuilniszakken he.... ook de vuilnisbakken op straat puilen uit/stromen over, overal op straat liggen nog bekers, blikjes en andere troep van Koninginnedag.... glas, papier en plastic containers zitten tot de nok vol en er liggen een hoop tassen omheen met spul wat er niet meer in past...
Overigens blijven een hoop vuilniszakken ook niet lang heelVolgens mij vliegt er over een week geen duif meer, zijn ze allemaal te zwaar geworden van alle kliekjes die ze op straat vinden.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dus je betaalt veel voor crappy verbinding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |