Staat het daar nou echt op straat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef Marlalala het volgende:
Ohhh de puinhoop in de stad wordt steeds erger! Ben blij dat geen 30 graden is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja! Maar volgens mij is dat gewoon voor de foto gedaan hoorquote:
Gatverquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja! Maar volgens mij is dat gewoon voor de foto gedaan hoor![]()
Ik moet altijd langs de afvalruimte van een chinees restaurant en daar stinkt het altijd heel erg. Olieachtig, vettig eeww. Nu raak ik bijna onwel als ik er voorbij loop. Serieus, een stapel smerigzakken van een meter!
Ja! Vanavond weer onderhandelingen, toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef ranja het volgende:
Hier in Utrecht net zo
En ze staken nog een week langer.
Niksquote:
Wanneer gaan ze weer opruimen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja! Maar volgens mij is dat gewoon voor de foto gedaan hoor![]()
Ik moet altijd langs de afvalruimte van een chinees restaurant en daar stinkt het altijd heel erg. Olieachtig, vettig eeww. Nu raak ik bijna onwel als ik er voorbij loop. Serieus, een stapel smerigzakken van een meter!
Lekker hequote:
Omg ik moet er niet aan denken en dan idd vol in de zonquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Over een week, in het gunstigste geval...
Madenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg ik moet er niet aan denken en dan idd vol in de zon
Ik ben van nature zelden saggo, dus altijd wel snel overquote:
quote:
Wij hebben hier geen vuilniszakken aan de straat, dus bij ons zou de troep binnen moeten blijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Over een week, in het gunstigste geval...
Wat vervelendquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, ik heb weer eigen internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |