bolletje wolquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat heeft een heks voor haar deur staan?
Een ketelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat heeft een heks voor haar deur staan?
Ja, ze hadden het hem verteld en ik hoorde het want ik zat op de wc ernaast, maar hij had het nog niet tegen haar gezegd dus ik doe dat ook maar nietquote:
okequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja, ze hadden het hem verteld en ik hoorde het want ik zat op de wc ernaast, maar hij had het nog niet tegen haar gezegd dus ik doe dat ook maar niet
Maar vertelt de dokter dat dan niet waar je moeder bij is?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja, ze hadden het hem verteld en ik hoorde het want ik zat op de wc ernaast, maar hij had het nog niet tegen haar gezegd dus ik doe dat ook maar niet
Je moet juist een vraag verzinnen bij het antwoordquote:
We waren met nog een paar kennissen en mijn vader had nog meer patiënten bij hem op de kamer dus het leek die dokter niet zo verstandig om met de hele roedel te komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar vertelt de dokter dat dan niet waar je moeder bij is?
toen je onder je bed keek, wat vond je daar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Is wat C_A voor haar nieuwe badkamer heeft gekocht.
aardappelkroketjes
Dunne wandjes zeg. Belachelijk in zo'n ziekenhuis waar privacy voorop staat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
De nieuwste hit van Marco Borsatoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
toen je onder je bed keek, wat vond je daar?
regendruppels op een zonnige dag
Wat zag je toen je wakker werd?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
toen je onder je bed keek, wat vond je daar?
regendruppels op een zonnige dag
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
De nieuwste hit van Marco Borsato
paarse sokken
wat is lekkerder: Patat, friet of paarse sokken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
De nieuwste hit van Marco Borsato
paarse sokken
Hoe heet de beste vriend van Ibennyquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat is lekkerder: Patat, friet of paarse sokken?
Spongebob
Hij woont in een ananas diep in de zee?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat is lekkerder: Patat, friet of paarse sokken?
Spongebob
Hij woont in een ananas diep in de zee?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hoe heet de beste vriend van Ibenny
theelichtje
Wat was Vaduz'eerste woordje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij woont in een ananas diep in de zee?![]()
Urinoir
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij had al antwoord gegeven en ik had die van jou weer gedaan
Wat staat daar nu op die foto?quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat vond je het laatst tussen je tanden?
oorsmeer
Nah heb je nog meer van die filmplaatjes, dat was leukquote:
Ik vind het best!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
painten? om ste buurt iets erbij tekenen?
Dan kijk ik welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
painten? om ste buurt iets erbij tekenen?
Die waren op maar ik kijk wel even voor iets anders ok?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah heb je nog meer van die filmplaatjes, dat was leuk
is goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die waren op maar ik kijk wel even voor iets anders ok?
hahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
* PatriQue89 gooit wat ballonnen de SC in, blazen bitte, jahwol!
* iBenny blaast wat ballonen opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
* PatriQue89 gooit wat ballonnen de SC in, blazen bitte, jahwol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |