je gebruikte me in je voorbeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KMFDM?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoor net een liedje op de radio, en het heette: ready to blow, hoe toepasselijk
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
je gebruikte me in je voorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 2e spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
De wchokjes van treinstations schijnen leuk te zijn...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, dan was het geen grapje
wanneer gaan we?
Lilo & Stitchquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:39 schreef Marlalala het volgende:
Wel een beetje moeilijk en vooral voor de filmkijkers want de acteurs zijn weggesjopt.
Uit welke film is dit beeld afkomstig?
[ afbeelding ]
Lilo & Stitchquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:39 schreef Marlalala het volgende:
Wel een beetje moeilijk en vooral voor de filmkijkers want de acteurs zijn weggesjopt.
[ afbeelding ]
ohquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:39 schreef Marlalala het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Fairydust het volgende:
[..]
De wchokjes van treinstations schijnen leuk te zijn...
de heren of die van de dames ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik denk Lilo & Stitchquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:41 schreef Marlalala het volgende:
dit moest het zijn
[ afbeelding ]
maar nu weten jullie het antwoord al
Deze had ik ook geweten, grote favo van jongstequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:41 schreef Marlalala het volgende:
dit moest het zijn
[ afbeelding ]
maar nu weten jullie het antwoord al
quote:
Ik hoop maar dat ik zo droom als eergisterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Nou kinders, nog veel speel plezier. Ik ga naar dromenland. Kijken of ik weer zo vaag droom als de laatste dagen. (Tja als Jose Mourinho in je dromen voorkomt is het goed mis)
Update van deel 1?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:43 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ik zo droom als eergisterenMaar dan het vervolg ervan
The nutty proffesorquote:
Nee daar draagt hij geen fat suitequote:
16quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie raad hoeveel balonnen ik al heb opgeblazen?
Jawsquote:
Scarfacequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Marlalala het volgende:
Jaws is goed!
Veel van die plaatjes zijn wel moeilijk, vage films etc. Dus af en toe duurt t ff voor ik iets geschikts heb.
[ afbeelding ]
The Godfather?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Marlalala het volgende:
Jaws is goed!
Veel van die plaatjes zijn wel moeilijk, vage films etc. Dus af en toe duurt t ff voor ik iets geschikts heb.
[ afbeelding ]
hij komt me wel bekend voor, maar zou het niet wetenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Marlalala het volgende:
Jaws is goed!
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |