Even je vraag in bold zetten of een modje PM-en, want ik denk dat er zo overheen gelezen gaat wordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:49 schreef Sugarsnap het volgende:
Mag ik ook in de lijst op 12 januari??
Hier gaat alles zijn gangetje, 's morgens en tegen de avond misselijk, gelukkig niet overgeven en vooral moe
Gefeliciteerd Daf en Sonnetje!
En ik sta al niet eens meer onderaan(als ik in het lijstje zou staan)
join de club van ontaarde moedersquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:16 schreef kaatjejannie het volgende:
het was goed!! Een mooie baby, een meid!!![]()
Mijn moedergevoel laat me nu al in de steek, want ik was heilig overtuigd van een knul!!!
He wat onwijs toevallig!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
join de club van ontaarde moeders
haha gefeliciteerd met je meid hoor! Leuk!!![]()
Barbabientje toch een meid!![]()
En ik heb net lekker weer een minibabietje vastgehoudenZe heet Mara trouwens
![]()
Leuk hoor, ze heeft wel een mooie datum uitgekozen om te geboren te worden: dr oom en ik kennen elkaar vandaag precies 8 jaar(nja onze allereerste date de eerste keer was op 12 mei
) en twee dagen voor dr moeder
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:06 schreef draculettetje het volgende:
hier geen bijzonderheden voor vannacht
gewoon een "normale" nacht voor wat nu normaal is dan
iedereen een fijne dag gewenst
Volgens mijn schoonmoeder zijn dat de beste relaties (zei ze toevallig zondag haha), want je komt niet zo maar weer bij elkaar terugquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:31 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Sonnetje, wat grappig zo zit de relatie tussen Henk en mij ook in elkaar.. begon wat knipperend en inmiddels bijna 6 jaar samen!
Kaatje, een meisje!!!mijn moedergevoel liet me ook al zo in de steek...
Baldria, het blijft rommelen dus.. wel vermoeiend inderdaad zeg! IK hoop voor jou dat het niet nog 3 weken duurt!
Hier ook mijlpaal... Vandaag 32 weken!!!
Gefeliciteerd met je zoon!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:46 schreef Libell het volgende:
Niet bijgelezen maar ik wil effe zeggen dat wij er sinds gisteren een schat van een zoontje bijhebben!!
Onze Marten werd gisteren geboren en alles gaat prima. We genieten volop!!
Groetjes!
zo was eli ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:42 schreef CrazyPrincess het volgende:
Even ego post en dan ga ik bijlezen.
Dit is mijn buik een paar weken terug
Edit
Bijgelezen
En alweer een januari baby. Gefeliciteerd Vruchtig
Je moet sowieso niet meer schoonmaken Baldria. dat moet je man maar doen
Gefeliciteerd met jullie nichtjes Cantare en Sonnetje![]()
Wat een mooi levensteken Tierrr
Ik heb wel eens gehoord dat een gezellig avondje uit met manlief nog wel eens wil helpen... Dit is ook niet zo leuk voor je. Kindje moet maar gewoon komenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:07 schreef Baldria het volgende:
Libell gefeliciteerd met je zoon![]()
![]()
En nu sta ik écht op nummer 2![]()
Gisterenavond ook weer een hoop gerommel (heb soms zelfs een wee echt weg moeten púffen) inclusief slechte nachtrust, maar we worden nog gewoon lekker in spanning gehouden door het kindje.
Wel heb ik nu continue een scherpe pijn onderin mijn buik, alsof ik heel nodig naar de wc moet, maar dat je het dan te lang ophoud ofzo.. echt super vervelend.
Vorige week had ik nog voorgesteld om vanavond misschien uit eten te gaan (we zijn vandaag 4 jaar bij elkaar). Nu moet ik er eigenlijk niet aan denken om weg te gaan van huis haha.. We zijn net gezellig met z'n tweeen naar de supermarkt gegaan, ook een leuk uitje tochquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat een gezellig avondje uit met manlief nog wel eens wil helpen... Dit is ook niet zo leuk voor je. Kindje moet maar gewoon komen
Wat leuk dat je onverwachts wel een kraampakket kreeg! In die van mij zat ook een knuffel e.d. Verder: doos dichtdoen en tot aan de bevalling niet meer in kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef Orea het volgende:
Ik ben alleen basis verzekerd en heb dus geen recht op een kraampakket... en wat werd er net bezorgd
Juistem! Zat buiten de gebruikelijke open wond rescue middelen een aapje ineen slaapzakje met aap en een mega toffe mand! Bruin met ecru! Past helemaal in de kamer
gaaf pakket danquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef Orea het volgende:
Ik ben alleen basis verzekerd en heb dus geen recht op een kraampakket... en wat werd er net bezorgd
Juistem! Zat buiten de gebruikelijke open wond rescue middelen een aapje ineen slaapzakje met aap en een mega toffe mand! Bruin met ecru! Past helemaal in de kamer
Dan horen we morgen wel wat het is geworden, goed?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:56 schreef Baldria het volgende:
Zo.![]()
Heb vanmiddag heerlijk geslapen, wel twee uur lang. Hopelijk heeft dat geen invloed op de nachtrust van vannacht.
Of ik ga gewoon ff bevallen vannacht, dat lijkt me nog beter.
Wat betreft zwangerschapsdementie, ik had daar in het tweede trimester meer last van dan nu ik in het derde trimester zit is mijn idee. Maar misschien komt dat ook omdat ik alles nu consequent opschrijf op het memobord en in mn agenda. Ik vergeet niets meer, maar alles staat ook dubbel genoteerd dus het een heeft denk ik wel iets met het ander te maken...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef tessie het volgende:
Libell, wat is ie leuk!
En Sonnetje, lekker is dat he?
Hebben jullie ook zo'n last van zwangerschapsdementie? Ik vergeet echt alles! Als ik in de bus ben, weet ik niet eens meer of ik nou ingecheckt heb met mijn OV-chip, echt na 1 minuut dus al niet meer. En ik heb afgelopen week geloof ik elke dag aan mijn moeder gevraagd hoe laat morgen het verjaardagsfeestje van mijn Oma begint (ze wordt 97) want ik vergat het gewoon elke keer weer. En zo gaat dat met alles, echt zo irritant! Volgens mij is het nu veel erger dan de vorige keer, maar dat weet ik niet meer zeker, want dat kan ik me niet zo goed meer herinneren
![]()
Dat zou dus kunnen... Ik zou dus Cw negatief zijn en Jen dan Cw positief, ons bloed is met elkaar in aanraking geweest, daardoor zou ik dan antistoffen hebben. Nu bij de nieuwe baby kan het dus zo zijn dat zij ook Cw positief is, in dat geval zouden mijn antistoffen haar bloed kunnen aanvallen, omdat het wordt herkent als vreemd. Zo zou ze dan bloedarmoede kunnen krijgen. Maar het is veel waarschijnlijker dat er gewoon niets gebeurt, maar ik moet wat extra in de gaten gehouden worden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hey Tico, fijne vakantie gehad??
lekker dan die anti-stoffen...mja een kaartje in je portemonnee is ook wel te overleven
kan t ook kwaad voor de baby?
Jammer Baldria, nog geen baby
Daar zijn we ook voor. Heb je 2 paracetamols en een warme douche geprobeerd? Heb wel eens gehoord dat krampen dan op kunnen houden, misschien dat je dan weer even kunt slapen (als je buurjochie ten minste ophoudt).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:24 schreef Baldria het volgende:
En bedankt voor alle steun, heb ik wel ff nodig, want ook nu weer ontzettende krampen en dat is zó frustrerend omdat ik er nu al weer vanuit ga dat het niets wordt (dan kan het ook alleen maar meevallen als het wel wat wordt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |